+zwinność
+niska masa
+elastyczność
+wygląd. Tylna lampa zwraca uwagę
+podobno niskie spalanie, ale ja jeszcze zadowalającego nie osiągnąłem.
+DŹWIĘK
-mało wygodna pozycja. Zwłaszcza z pasażerem (edit: mam dobrą pasażerkę więc to już nieaktualne)
-obicia siedzeń, po których się jeździ. Pasowałoby zainwestować w jakieś obszycie lepsze (i to zrobiłem!)
-krótkie lusterka
Do plusów bym zaliczył:
+ wystarczajaca moc
+ to w jaki sposob amortyzuje dziury ,nierownosci na jezdniach
+ nowoczesny wyglad
+ dobry dzwiek w poloczeniu z yoshimura k3
+ gabaryty
do minusow :
- zwrotnosc na drodze czasami trzeba przybrac sporo pobocza zeby sie nawrucic..
- zla pozycja pasażera ,leci na kierowce ;/ dobrze jak ma plecak i dociaza go do tyłu..
- za nisko umiejscowiony przedni blotnik..drobne kamienie i blotko daja nie mily dzwiek tarcia o blotnik,jak by sie moto rozwalalo
- na dluzsze trasy ..nie zbyt wygodny tylek i genitalia drętwieją :D
-szpeci tylni blotnik...oryginalny
+silnik fajny na miasto, garnie z dołu
+fajnie układa się w zakrętach
-ścigowa pozycja nie sprzyja komfortowej jeździe
-troszkę za mało mocy po przesiadce z Horneta
Motocykl o stosunkowo niewielkiej mocy i nie przerażającej prędkości maksymalnej ale za to odznacza sie sporym i dostępnym od niskich obrotów momentem obrotowym, to naprawde robi wrażenie. I ten dzwiek na akcesoryjnym tłumiku poprostu jeży włosy... Pozycja średnio wygodna. Na krótkich odcinkach nie przeszkadza ale przy dłygich wyprawach może być uciążliwa. Ogólna ocena bardzo dobra.
Minusy:
-miękkie zawieszenie
-troszkę tyłek boli po dłuższej jeździe
-podobno przy gumowaniu bardzo szybko siadają panewki
Plusy:
-Zajebiście elastyczny(6 bieg 120 i bez redukcji można śmiało wyprzedzać)
-dość mocny jak na 72 konie
-mimo iż gumowanie jest dla silnika nie zdrowe, to bardzo dobrze radzi sobie na gumie
Suzuki SV 650s
+zwinność
+niska masa
+elastyczność
+wygląd. Tylna lampa zwraca uwagę
+podobno niskie spalanie, ale ja jeszcze zadowalającego nie osiągnąłem.
+DŹWIĘK
-mało wygodna pozycja. Zwłaszcza z pasażerem (edit: mam dobrą pasażerkę więc to już nieaktualne)
-obicia siedzeń, po których się jeździ. Pasowałoby zainwestować w jakieś obszycie lepsze (i to zrobiłem!)
-krótkie lusterka
Suzuki SV 650s
Dla jednego plus, dla drugiego minus.. Co kto lubi.
Spalanie 4.6 / 6 L na 100. :):)
Suzuki SV 650s
Same plusy,idzie od dołu, małe spalanie, wygodna, minusów brak.
Suzuki SV 650s
+fajny,
+jest,
Suzuki SV 650s
same plusy
Suzuki SV 650s
Do plusów bym zaliczył:
+ wystarczajaca moc
+ to w jaki sposob amortyzuje dziury ,nierownosci na jezdniach
+ nowoczesny wyglad
+ dobry dzwiek w poloczeniu z yoshimura k3
+ gabaryty
do minusow :
- zwrotnosc na drodze czasami trzeba przybrac sporo pobocza zeby sie nawrucic..
- zla pozycja pasażera ,leci na kierowce ;/ dobrze jak ma plecak i dociaza go do tyłu..
- za nisko umiejscowiony przedni blotnik..drobne kamienie i blotko daja nie mily dzwiek tarcia o blotnik,jak by sie moto rozwalalo
- na dluzsze trasy ..nie zbyt wygodny tylek i genitalia drętwieją :D
-szpeci tylni blotnik...oryginalny
Suzuki SV 650s
Plusy:
- nowoczesny wygląd
- świetny dźwięk V2
- bardzo dobre osiągi
- lekki, poręczny motocykl
- niskie spalanie
- wygodna pozycja za kierownicą
Minusy:
- trochę miękkie przednie zawieszenie
Suzuki SV 650s
+Dobre przyśpieszenie
+Wygodny
+Duzy komfrot podczas jazdy
- NIE MA
Suzuki SV 650s
+dobre osiagi
+niskie spalanie
+dobrze się prowadzi
-niewygodna pozycja dla pasażera
Suzuki SV 650s
+silnik fajny na miasto, garnie z dołu
+fajnie układa się w zakrętach
-ścigowa pozycja nie sprzyja komfortowej jeździe
-troszkę za mało mocy po przesiadce z Horneta
Suzuki SV 650s
Motocykl o stosunkowo niewielkiej mocy i nie przerażającej prędkości maksymalnej ale za to odznacza sie sporym i dostępnym od niskich obrotów momentem obrotowym, to naprawde robi wrażenie. I ten dzwiek na akcesoryjnym tłumiku poprostu jeży włosy... Pozycja średnio wygodna. Na krótkich odcinkach nie przeszkadza ale przy dłygich wyprawach może być uciążliwa. Ogólna ocena bardzo dobra.
Suzuki SV 650s
Plusy:
Biały kruk w europie
Mała fałka daje rade
Wszechstronność zastosowania
Mocne chamulce
Minusy:
Co 250 to nie 1000 ;)
Trudno dostępne części
Szybko tracące właściwości tylne amortyzatory
Suzuki SV 650s
+zrywność
+wygląd
+przyspieszenie
+dzwięk
- nie ma :)
Suzuki SV 650s
Minusy:
-miękkie zawieszenie
-troszkę tyłek boli po dłuższej jeździe
-podobno przy gumowaniu bardzo szybko siadają panewki
Plusy:
-Zajebiście elastyczny(6 bieg 120 i bez redukcji można śmiało wyprzedzać)
-dość mocny jak na 72 konie
-mimo iż gumowanie jest dla silnika nie zdrowe, to bardzo dobrze radzi sobie na gumie
Suzuki SV 650s
plusy:
hamulce
waga
spalanie
silnik
prowadzenie
Przyspieszenie
Dzwiek
minusy:
troszke niewygodny
zbyt lekko wchodzace biegi
miękki przedni amor
kiepskie przednie światła
Suzuki SV 650s
mała masa pojazdu, zwrotnosc , niskie spalanie(przed wymiana dysz) zadowalajace osiągi dzwiek silnika :))
minusy hmmm mała ładowność w tej chwili brak mocy ;) miekkie przednie zawieszenie, zbyt krótkie biegi
Suzuki SV 650s
Zalety:
wygląd
osiągi
wszechstronność
Wady:
zbyt miękkie zawieszenie
niewygodna pozycja dla pasażera
brak wskaźnika paliwa
Suzuki SV 650s
Nie ma co szukać dziury w całym.
Suzuki SV 650s
Plusy:
-widowiskowy wygląd
-piękny basowy dźwięk silnika
-bardzo dobry stan ogólny
-dość wygodny
-mały przebieg
-ma obrotomierz
-niezawodność
Minusy(chyba jedyny)
-nie jest to enduro;)
Suzuki SV 650s
Według mnie to trochę zbyt miękkie przednie zawieszenie.