Plus to przede wszystkim niesamowity dół jak na te klasę sprzętów.
Cała reszta jest doskonała lub wystarczająco doskonała.
minusy ponoć w tych modelach pękały ramy nawet jest akcja serwisowa i będę jechał na jej test jeśli OK wzmocnienie montowane będzie, jeśli coś nie OK to będzie nowa i to za darmo hehehe
chyba tych minuskow niema no moze troche spalanie gdyz przy dzidowaniu non stop potrafi lyknac i 13 l wiec heheh ale tam kto ma taki motor to nie oszczedza zabardzo:P:P:P:P
+ Oszczedny w zuzyciu paliwa
- Nudne Brzmienie (Oryginalny Tlumik).
+ latwy do prowadzenia
- nic szczegolnego, co drugi Debil takim jezdzi.
- duze zuzycie opon, na tyle przy spokojnej jezdzie co 3000 km a one w 190 mm nie sa tanie.
- szybko sie starzeje, co dwa lata jest ulepszany, czlowiek po roku albo dwoch ma wrazenie ze zostal oszukany, kazdy nowszy jest podobno lepszy, mocniejszy, szybszy, - ale z regoly tez ciezszy o czym "zapominaja" spece od marketingu.
Początkowo po przejściu z zx9r toporne wchodzenie w winkle...po czasie sie przyzwyczaiłem, a po wymianie gum na supercorsy (190/55 tył) moto dostało skrzydeł :) Plusy to wysoki moment obrotowy w niskim zakresie obrotów i ogólna wściekłość silnika. No i oczywiście wygląda pięknie ;)
minusem sa ceny cześci ale wynikają z tego ze jest to topowy model
PLUSY:niskie spalanie,obszerna owiewka chroniaca przed wiatrem i pedem powietrza, elastyczny silnik z duzym zapasem mocy.
na razie to może plusy ale jeden minus że bardzo moto jest wyczulone na paliwo złej jakości (zapala się dioda z napisem FI co oznacza problem z wtryskiem)podobno wystarczy dolać do paliwa środka do oczyszczania wtrysków
Plusy:
Bardzo mocny niezawodny sprzęt nieco agresywny, bez awaryjny i w miarę wygodny.!!!
Minusy.
Uroda nie jest taka jak np R1 czy CBR RR i wrażliwość na krajową zupę czyli FI mrugające ale zalanie oczyszczacza do wtrysków załatwia sprawę.
Suzuki GSX-R 1000
Plus to przede wszystkim niesamowity dół jak na te klasę sprzętów.
Cała reszta jest doskonała lub wystarczająco doskonała.
minusy ponoć w tych modelach pękały ramy nawet jest akcja serwisowa i będę jechał na jej test jeśli OK wzmocnienie montowane będzie, jeśli coś nie OK to będzie nowa i to za darmo hehehe
Suzuki GSX-R 1000
Plusy : -duża moc
-lekkość motocykla
Minusy: -nie zauważyłem żadnych
minusów...
Suzuki GSX-R 1000
chyba tych minuskow niema no moze troche spalanie gdyz przy dzidowaniu non stop potrafi lyknac i 13 l wiec heheh ale tam kto ma taki motor to nie oszczedza zabardzo:P:P:P:P
Suzuki GSX-R 1000
+ Oszczedny w zuzyciu paliwa
- Nudne Brzmienie (Oryginalny Tlumik).
+ latwy do prowadzenia
- nic szczegolnego, co drugi Debil takim jezdzi.
- duze zuzycie opon, na tyle przy spokojnej jezdzie co 3000 km a one w 190 mm nie sa tanie.
- szybko sie starzeje, co dwa lata jest ulepszany, czlowiek po roku albo dwoch ma wrazenie ze zostal oszukany, kazdy nowszy jest podobno lepszy, mocniejszy, szybszy, - ale z regoly tez ciezszy o czym "zapominaja" spece od marketingu.
Suzuki GSX-R 1000
bardzo szybki:) Moze za szybki..
Co tu dożo pisać zakochałem sie od razu i na zabój :)
Suzuki GSX-R 1000
Początkowo po przejściu z zx9r toporne wchodzenie w winkle...po czasie sie przyzwyczaiłem, a po wymianie gum na supercorsy (190/55 tył) moto dostało skrzydeł :) Plusy to wysoki moment obrotowy w niskim zakresie obrotów i ogólna wściekłość silnika. No i oczywiście wygląda pięknie ;)
Suzuki GSX-R 1000
Minusy ? moze troche lampa przednia malo urodziwa i narwista jesli chodzi o stunt
Plusy ? Jazda i plynne oddawanie mocy
Suzuki GSX-R 1000
minusem sa ceny cześci ale wynikają z tego ze jest to topowy model
PLUSY:niskie spalanie,obszerna owiewka chroniaca przed wiatrem i pedem powietrza, elastyczny silnik z duzym zapasem mocy.
Suzuki GSX-R 1000
dopiero bendzie testowany w sezonie 2008.
Suzuki GSX-R 1000
nie ma żadnych
Suzuki GSX-R 1000
+moc
+przyspieszenie
+wtrysk
+ekonomiczny jak na ta pojemność
początkowo miałem problem z pozycją.. ciężko mi się było przyzwyczaić do sporta po przesiadce z nakeda.. ale teraz jest zajebiscie wygodnie!
Suzuki GSX-R 1000
MINUS:
Prędkościomierz jest elektronicznie ograniczony do 299 km/h
PLUS:
Konkurencja wysiada :P
Solidna rama :)
jeszcze lepszy silnik :)
mało awaryjny
Suzuki GSX-R 1000
na razie to może plusy ale jeden minus że bardzo moto jest wyczulone na paliwo złej jakości (zapala się dioda z napisem FI co oznacza problem z wtryskiem)podobno wystarczy dolać do paliwa środka do oczyszczania wtrysków
Suzuki GSX-R 1000
wściekła bestia , znakomita trakcja tylko wachy sporo idzie
Suzuki GSX-R 1000
Plusy:
Bardzo mocny niezawodny sprzęt nieco agresywny, bez awaryjny i w miarę wygodny.!!!
Minusy.
Uroda nie jest taka jak np R1 czy CBR RR i wrażliwość na krajową zupę czyli FI mrugające ale zalanie oczyszczacza do wtrysków załatwia sprawę.
Suzuki GSX-R 1000
Za krótko go mam, żeby znaleźć jakieś słabe czy mocne punkty... Pojeżdze z miesiąc, to się wypowiem
Suzuki GSX-R 1000
duży apetyt na wysoko oktanowe paliwo
dosyć twarda kanapa