+ dość małe spalanie
+ zrywny silnik jak na tą pojemność
+ w miarę bezawaryjny
+ łatwo dostępne części
+ łatwa, ale wydajna konstrukcja
+ metalowy, a nieplastikowy
+ łatwy tuning
+ starawy, ale klasyczny wygląd
+ dość rozbudowana instalacja elektryczna
+ tył i przód są równomiernie dociążone, nie ma takiego czegoś, że tył ucieka na zakrętach, czy też że przód lata na dziurach.
- jazda bez tylnego błotnika wiąże się z uwalonym tyłem.
- brak hamulców tarczowych
- brak obrotomierza
- czasami brakuje piątego biegu
- niski.
+jazda
+spalanie
+przykuwa uwagę
+dużo dostępnych części
+można go nieźle przerobić(ale nie za bardzo jak to robią inni użytkownicy,każdy według własnego pomysłu:)
+dużo ich...
Na pewno do plusów można zaliczyć:
+ Odstawianie chińszczyzny jak się chce :P
+ Dobre przyspieszenie, Vmax jak i moment obrotowy
+ Bardzo duża podatność na Tuning
+ Silnik, również duża możliwość tuningu, ogrom części, wytrzymałość, bezawaryjność...
+ Wygląd
+ Zawieszenie
+ Wygodna pozycja za kierownicą
+ Na szerokiech gumach bardzo dobra przyczepność, trzymanie na zakrętach oraz prowadzenie
Minusy:
- Za miękkie zawieszenie
- Nadwozie nie przystosowane do prędkości powyżej 85km/h
Simson SR 50
w łaściwie same plusy
Simson SR 50
plusy:
-duzy wybor wsrod tuningu
-niezawodn wystarczy troche dbac
-osiagi,przyspieszenie
-ladny wyglad
minusy:
nie ma
Simson SR 50
Plusy :
+ niezawodny
+ mało pali
+ zrywny
+ szybki
+ wygląd
Minusy :
- brak
Simson SR 50
plusy:
zrywny
szybki
piekny
jest niestety jeden minus od czasu do czasu mam syf w gazniku
Simson SR 50
Plusy:
-szybki
-zrywny
-mało pali
-tanie części
Minusy:
-brak
Simson SR 50
Ogólnie wszystko w tym Motorku jest na wielkiego ++++++++
Mam ogromny sentyment do niego NAPRAWDĘ !!!!
Simson SR 50
+ zrywny szybki
+ nie zawodny w trasie
+ skutery giną
+ super wygląd
+ mało pali
+super wygląnda w nocy
- nie ma naprawdę
Simson SR 50
Plusy:
-Malo pali
-Wygodny podczas jazdy
-Szybki jak na 50ccm
-Dużo mocy
-Ładny wygląd
-Wszędzie dostępne części
-Dużo opcji tuningu
Minusy:
Jest tylko jeden
-źle zaprojektowany zbiornik i pęka na mocowaniu siedzenia
Simson SR 50
Plusy:
+Ładby
+Szybki
+Zrywny
+Mało Pali
-Nie ma ;p
Simson SR 50
----
Simson SR 50
+
1.Niezawodność
2.Przyśpieszenie
3.Prędkość
4.Niskie spalanie
5.Bierze karzdą suszare.
-
1.Brak kontrolki rezerwy
Simson SR 50
+ dość małe spalanie
+ zrywny silnik jak na tą pojemność
+ w miarę bezawaryjny
+ łatwo dostępne części
+ łatwa, ale wydajna konstrukcja
+ metalowy, a nieplastikowy
+ łatwy tuning
+ starawy, ale klasyczny wygląd
+ dość rozbudowana instalacja elektryczna
+ tył i przód są równomiernie dociążone, nie ma takiego czegoś, że tył ucieka na zakrętach, czy też że przód lata na dziurach.
- jazda bez tylnego błotnika wiąże się z uwalonym tyłem.
- brak hamulców tarczowych
- brak obrotomierza
- czasami brakuje piątego biegu
- niski.
Simson SR 50
+Mała awaryjność
+Małe spalanie
+Nie aż takie drogie części
+Simson
Na razie minusów nie odkryłem.
Simson SR 50
Plusy:
ekonomiczny
wszystko dziala
jezdzi
Minusy:
duzo pali
Jak sie mocno wychyla na zakretaqach to tlumik obciera..
Simson SR 50
+ mało pali
+ tanie części
+ mało awaryjny
- zawieszeni
- wiek moto
Simson SR 50
Plusy:
szybki jak na 50tke
zwrotny
mało pali
tanie części
Minusy:
dojście do silnika
małe kółka
wiek
osiągi
Simson SR 50
ma kopa
pali dume :D
szybki
minus
trochę ma już lat;/
Simson SR 50
+Swietny w prowadzeniu.
+Malo elektroniki.
+Bezawaryjny w dobrych rekach.
+Prosta budowa silnika.
+Pali na dotyk.
+Nie zawysokie spalanie.
+Czesci tuningowe nie drogie.
+Podczas awari latwo zlokalizowac usterke.
-BRAK CHLODNICY =-(.
-Szybko zuzywa sie sprzeglo.
Simson SR 50
+jazda
+spalanie
+przykuwa uwagę
+dużo dostępnych części
+można go nieźle przerobić(ale nie za bardzo jak to robią inni użytkownicy,każdy według własnego pomysłu:)
+dużo ich...
Simson SR 50
Na pewno do plusów można zaliczyć:
+ Odstawianie chińszczyzny jak się chce :P
+ Dobre przyspieszenie, Vmax jak i moment obrotowy
+ Bardzo duża podatność na Tuning
+ Silnik, również duża możliwość tuningu, ogrom części, wytrzymałość, bezawaryjność...
+ Wygląd
+ Zawieszenie
+ Wygodna pozycja za kierownicą
+ Na szerokiech gumach bardzo dobra przyczepność, trzymanie na zakrętach oraz prowadzenie
Minusy:
- Za miękkie zawieszenie
- Nadwozie nie przystosowane do prędkości powyżej 85km/h