Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
+Same plusy+ +Wygodnie sie jezdzi, +jest fajniejszy od sqt, +ekonomiczny, +czesci latwo dostepne, +zwraca na siebie uwage
Simek był świetny tylko nie miał papierów :(( Bardzo wygodnie się na nim jeździło i był mocny i szybki
Mało pali, dość zrywny jak na 50ccm. Minusem jest to że podczas jazdy z wiatrem pasażer może śmierdzieć spalinami i lanie oleju do benzyny(przydalby sie dozownik)
+ oszczędny (ok. 2,8l / 100km) + szybki (ok. 70-75 km/h po prostej) + dobre przyspieszenie + wygodny + wygląd + przystosowany do jazdy w terenie - mógłby być szybszy
Plusem są niskie koszty eksploatacji. Minus to już niestety archaiczny wygląd, oraz to że nie jest to pojazd "Made In Japan" :)
Simson S51 Enduro
+Same plusy+
+Wygodnie sie jezdzi,
+jest fajniejszy od sqt,
+ekonomiczny,
+czesci latwo dostepne,
+zwraca na siebie uwage
Simson S51 Enduro
Simek był świetny tylko nie miał papierów :(( Bardzo wygodnie się na nim jeździło i był mocny i szybki
Simson S51 Enduro
Mało pali, dość zrywny jak na 50ccm. Minusem jest to że podczas jazdy z wiatrem pasażer może śmierdzieć spalinami i lanie oleju do benzyny(przydalby sie dozownik)
Simson S51 Enduro
+ oszczędny (ok. 2,8l / 100km)
+ szybki (ok. 70-75 km/h po prostej)
+ dobre przyspieszenie
+ wygodny
+ wygląd
+ przystosowany do jazdy w terenie
- mógłby być szybszy
Simson S51 Enduro
Plusem są niskie koszty eksploatacji. Minus to już niestety archaiczny wygląd, oraz to że nie jest to pojazd "Made In Japan" :)