+ niska cena zakupu
+ lekkość, zwrotność i poręczność
+ niskie zużycie paliwa,
+ zero problemów z dostępnością części zamiennych
+ tanie części zamienne
+ atrakcyjny design
+ wygodna pozycja za kierownicą
+ dużo chromowanych elementów
+ niezawodność
+ dość bogate wyposażenie jak na moto tej klasy
- brzęczący tłumik, żeby się pozbyć hałasu trzeba skasować katalizator.
- hałasująca owiewka, można ją wyciszyć np. wstawkami z filcu.
- pękająca manetka gazu, warto mieć nową w zapasie przy dłuższych wojażach.
+ szokująco niskie spalanie
+ łatwość dostania się do elementów takich jak filtr powietrza czy akumulator nie wspominając o świecy
+ wskaźnik biegów dla początkującego motocyklisty świetna rzecz
+ całkiem dobre osiągi jak na chińskie 4T
+ według mnie świetna praca skrzyni biegów
+ praktyczność
+ cena
- Wibrację przy wyższym stadium obrotów
- licznik oraz obrotomierz żyją własnym życiem
- samobójcze fabryczne opony szczególnie przód
- ciut za sztywne plastiki
- podstopki które potrafią się poluzować jednak nie dzieję się z nimi nic złego normalnie się składają i normalnie się składają
- brak schowka jest niby mały schowek ale taki na papiery pare kluczyki i paczke papierosów :)
- ciut szybko palące się żarówki
- w większości modeli przebarwiające się kolanko wydechu oraz pękające szpilki
Oczywiście 3/4 tych rzeczy bardzo nie wielkim kosztem da się samemu usunąć wtedy automatycznie te minusy znikają :)
+ Spalanie
+ Nie zawodność
+ Po prostu nie do zatarcia
- Wielki minus do plastików strasznie się łamią
- Słaba rama w sen się wykonania czyli straszne drgania
oraz po dłuższym urzutowaniu ujawnia się rdza
- Mógł być z tyłu tarcza a nie bemben
- Mało części zamiennych choć coraz lepiej jest z tym
- Mało mocy przydało by się około 15km
Sprzęt godny uwagi. Jednak w jakich cenach można go zakupić to jest bardzo dobry wy bur osobiście jestem bardzo zadowolony.
DLa mnie nie istnieja wszystko chodzi jak trzeba,maszyna gra i buczy
+ spalanie
- brzeczacy tłumnik ale juz sie z nim uporalem wyciałem katalizator i jest spoko wyciecie go daje tam troszku wiecej mocy ale nie za duzo
+wszystko jest w nim super
Romet Z-125
+ niska cena zakupu
+ lekkość, zwrotność i poręczność
+ niskie zużycie paliwa,
+ zero problemów z dostępnością części zamiennych
+ tanie części zamienne
+ atrakcyjny design
+ wygodna pozycja za kierownicą
+ dużo chromowanych elementów
+ niezawodność
+ dość bogate wyposażenie jak na moto tej klasy
- brzęczący tłumik, żeby się pozbyć hałasu trzeba skasować katalizator.
- hałasująca owiewka, można ją wyciszyć np. wstawkami z filcu.
- pękająca manetka gazu, warto mieć nową w zapasie przy dłuższych wojażach.
Romet Z-125
+ wygląd
+ ekonomiczny
+ mały i lekki
+ wygodna pozycja siedzenia
+ wskaźnik biegów (dobre dla początkujących)
+ wskaźnik paliwa
- mało mocy pod górkę
Romet Z-125
+NISKIE SPALANIE
+BEZAWARYJNOŚĆ (oprócz tego co wiadomo, że może nawalić)
+Lekki
+Prostota obsługi
+Przyjemność z jazdy
+ROMET nie HONDA! :D
-Trzeszczące plastiki i wibracje :|
-Palące się żarówki (przez wibracje)
-Tłumik brzęczy (ale to jest do zrobienia)
-Czasami brakuje mocy
Romet Z-125
TAKIE SOBIE WOZIDELKO
Romet Z-125
Plusy
Mało pali
Zrywny
Dobre osiągi
Minusy
Trochę słychać przednią owiewkę jak stuka
Przy 90 km/h trzęście kierownicą
Romet Z-125
Plusy:
dynamiczny,
praktyczny,
Minus:
źle wykonana nóżka (wygina się)
Romet Z-125
+bezawaryjny
+mało pali
+przyspieszenie
-niema!
Romet Z-125
Będę szczery...
+ szokująco niskie spalanie
+ łatwość dostania się do elementów takich jak filtr powietrza czy akumulator nie wspominając o świecy
+ wskaźnik biegów dla początkującego motocyklisty świetna rzecz
+ całkiem dobre osiągi jak na chińskie 4T
+ według mnie świetna praca skrzyni biegów
+ praktyczność
+ cena
- Wibrację przy wyższym stadium obrotów
- licznik oraz obrotomierz żyją własnym życiem
- samobójcze fabryczne opony szczególnie przód
- ciut za sztywne plastiki
- podstopki które potrafią się poluzować jednak nie dzieję się z nimi nic złego normalnie się składają i normalnie się składają
- brak schowka jest niby mały schowek ale taki na papiery pare kluczyki i paczke papierosów :)
- ciut szybko palące się żarówki
- w większości modeli przebarwiające się kolanko wydechu oraz pękające szpilki
Oczywiście 3/4 tych rzeczy bardzo nie wielkim kosztem da się samemu usunąć wtedy automatycznie te minusy znikają :)
Romet Z-125
Plusy:
+ małe spalanie
+ wygodne usytuowanie za kierownicą
+ lekki
+ zrywny
+ wskaźnik paliwa
+ wyświetlacz biegów
Minusy:
- trzeszcząca oryginalna przednia owiewka
- pękające szpilki wydechu
- kłamiące liczniki
- zbyt nisko zamocowana nóżka centralna i hamulec nożny
Romet Z-125
+zrywny
+ma dobre przyspieszenie
+mało pali jak na taki moto
-wibracje
-przednia opona
-pękające plastyki
Romet Z-125
MOTOREK MOJE KOCHANE CACUSZKO
Romet Z-125
Plusy:
-niskie spalanie
-ładny wygląd
-super osiągi
-wygoda podróżowania
Minusy:
-wąskie opony
-trzeszczące plastyki (szczególnie w czaszy)
-pękająca manetka gazu
-złe zrobiona dźwignia zmiany biegów
Romet Z-125
Same plusy bo zrobiony był wyłączne z moją myślą
Romet Z-125
+ szybszy od każdego skutera ;)
+ lekki w prowadzeniu
+ mało pali
+ fajnie wygląda
Romet Z-125
Plus::
+male spalanie
+skrętność
+dobre prowadzenie
+pojemność zbiornika
+wyświetlacz biegów
+wygląd ;p
+starter już raz się przydał ;]
+tylna opona
Minusy::
-słabej jakości plastiki
-trochę za twarde siedzenie
-przednia oryginalna opona to jest karygodne!!
Romet Z-125
+bezawaryjność
+wytrzymałość
+spalanie
+moc
-plastiki
Romet Z-125
+ PLUSY +
+ Niskie koszty eksploatacji
+ Oryginalny wygląd ładny, trochę sportowy wygląd
+ Marka
+ Wygodna pozycja za kierownicą mieszczę się :)
+ "łyżwa" pod silnikiem
+ Wskaźnik paliwa
+ Wyświetlacz biegów
+ Mało pali
+ przykuwa niektórych wzrok :)
- MINUSY -
- Nisko położona centralna nóżka
- Twarda kanapa (ale niedługo się to zmieni :P)
- Przednia opona
Romet Z-125
+ niskie spalanie
+ cena
+ wyświetlacz biegów
+ bezawaryjny
- hamulce
- opony
- plastiki
Romet Z-125
+ Spalanie
+ Nie zawodność
+ Po prostu nie do zatarcia
- Wielki minus do plastików strasznie się łamią
- Słaba rama w sen się wykonania czyli straszne drgania
oraz po dłuższym urzutowaniu ujawnia się rdza
- Mógł być z tyłu tarcza a nie bemben
- Mało części zamiennych choć coraz lepiej jest z tym
- Mało mocy przydało by się około 15km
Sprzęt godny uwagi. Jednak w jakich cenach można go zakupić to jest bardzo dobry wy bur osobiście jestem bardzo zadowolony.
Romet Z-125
DLa mnie nie istnieja wszystko chodzi jak trzeba,maszyna gra i buczy
+ spalanie
- brzeczacy tłumnik ale juz sie z nim uporalem wyciałem katalizator i jest spoko wyciecie go daje tam troszku wiecej mocy ale nie za duzo
+wszystko jest w nim super