+
Jest mój i nikt mi go nie odbierze.
wygoda jazdy.
-
mnówstwo upierdliwych piedółek które się cigle psują
żeby wymienić żarówkę w tylnej lampie trzeba wyciągnąć wszysykie plastiki
Plusy:
+ bardzo zrywny
+ mało pali
+ dobrze się "zbiera"
+ duże koła
+ dużo możliwości tuningu
+ daje radę na motocrossie
+ wyświetlacz biegów
Minusy:
- bardzo mały "bagażnik"
- brak obrotomierza
- chińska czyli gówniana jakość części
+wyświetlacz biegów
+duże koła.
+manualna skrzynia biegów
+ładny z zewnątrz
+ręczne ssanie
+niewielkie gabaryty 95 kg to pozwala łatwo manewrować.
+Duży dostęp części.
+całkiem mocny
+dobry dostęp do silnika
+dwa hamulce tarczowe (przód i tył)
+wersja racing a nie zwykła.
-według mnie nie ma minusów mi się podoba minusem może być mała przestrzeń bagażowa pod siedzeniem ale mi to nie przeszkadza.
Romet Ogar 900
+szybki jak na 110 cc
+mocny jak na 110 cc
+to nie kibel
+lubi górki lecz nie radze
+małe złużycie paliwa
-mały schowek
-słabe światła jezdne
-postojówki swiecą się razem ze światłami jesdnymi i mijania
Romet Ogar 900
+zrywny(na koło idzie bez problemu)
+szybki(85km/h)
+oszczędny(1.8l)
-słabe plastiki
Romet Ogar 900
+
Jest mój i nikt mi go nie odbierze.
wygoda jazdy.
-
mnówstwo upierdliwych piedółek które się cigle psują
żeby wymienić żarówkę w tylnej lampie trzeba wyciągnąć wszysykie plastiki
Romet Ogar 900
Plusy:
+szybki,
+Mało pali,
+Ładny wygląd,
+Manual (4 biegi),
+Duże koła,
+Kocham go,
Minusy:
-Mały bagażnik,
Romet Ogar 900
+ dobre osiągi
+ znana marka
+ wysokoobrotowy silnik
- słaba jakość plastików
Romet Ogar 900
PLUSY
- dobre przyspieszenie
- ładne malowanie
- 2 tarczówki
- \\\\\\\"szportowy\\\\\\\" wydech (przynajmniej ładny i głośniej chodzi)
- dobre światła
- wygodne zawieszenie
- skrzynia 4b
MINUSY:
- mały schowek :)
- delikatne plastiki
- z pasażerem staje się trochę mułowaty
Romet Ogar 900
Plusy:
+ bardzo zrywny
+ mało pali
+ dobrze się "zbiera"
+ duże koła
+ dużo możliwości tuningu
+ daje radę na motocrossie
+ wyświetlacz biegów
Minusy:
- bardzo mały "bagażnik"
- brak obrotomierza
- chińska czyli gówniana jakość części
Romet Ogar 900
+ manualna skrzynia biegów
+ duże koła
- mały schowek
Romet Ogar 900
+ Mało Pali
+Szybki
+Mocny
+lekki
+Dobry niezawodny silnik
+Dobre Światła
Romet Ogar 900
+ mało pali
+ wygodnie się jezdzi
+ nie psuje sie
- słabe przyspieszenie
- cienkie opony
- mało pojemny bak
- mały schowek
Romet Ogar 900
+++:)to niby 50cm
Romet Ogar 900
Plusy:
- Ma fajny wygląd
- Jest szybki
- Mocny (tylko na czwórce jest gorzej) ; >
- Ma biegi
- Dobrze trzyma się drogi
Minusy:
- Mały schowek
Romet Ogar 900
+mało pali
-po zrobieniu kilkuset km stwierdzam, że gorszego muła chyba nie ma
Romet Ogar 900
+Małe spalanie
+Wygodny
+Fajny wygląd
+Niezły dzwięk silnika
Można by tak caly czas wymieniać
-Troche twarde zawieszenie przy jeździe bez pasarzera
Romet Ogar 900
Romet Ogar 900
Plusy:
duże koła
super hamulce
wyświetlacz biegów
cichutki:]
Minusy:
mały schowek
Romet Ogar 900
+wygodny
+mało pali
+ma 4 biegi
+super przyspieszenie
+dźwięk silnika
+sportowy tłumik
- mały schowek
-słabe plastiki
Romet Ogar 900
Plusy:
+Zrywny,
+Mało pali,
+Ładny wygląd,
+Manual,
+Duże koła,
+Dwa hamulce tarczowe,
Minusy:
-Mały schowek,
-Plastiki słabej jakości.
Romet Ogar 900
+ Szybki jak na motorower
+ Dobre przyśpieszenie
+ Wszedzie pojedziesz
+ Małe spalanie
- Felgi szprychowe
- Mały schowek
- Bębnowy hamulec tył
Romet Ogar 900
+wyświetlacz biegów
+duże koła.
+manualna skrzynia biegów
+ładny z zewnątrz
+ręczne ssanie
+niewielkie gabaryty 95 kg to pozwala łatwo manewrować.
+Duży dostęp części.
+całkiem mocny
+dobry dostęp do silnika
+dwa hamulce tarczowe (przód i tył)
+wersja racing a nie zwykła.
-według mnie nie ma minusów mi się podoba minusem może być mała przestrzeń bagażowa pod siedzeniem ale mi to nie przeszkadza.