+ Wszyscy się za nim oglądają, taki oryginalny Ogar w mojej okolicy to rzadkość :) W ogóle klasyków już nie widać na drogach ;/
+ Jazda po mieście dla niektórych - siara, dla mnie - przeciwnie :)
+ Wszystkie dokumenty, opłacony
+ Bezcenne uczucie po wyprzedzeniu jakiegoś chinola, tym bardziej skutera :D
+ Wszystko działa jak powinno
+ Żadnych wycieków paliwa i oleju
+ Jak na swoje lata to ma dobre osiągi, czasami nawet lepsze niż niektóre dzisiejsze nowe jednoślady
+\- Silnik często odpala od 1. kopa, góra trzech jak jest zimny; będąc nagrzanym to mamy doczynienia z sytuacją losową :D 1-5, a najczęściej więcej prób, by odpalił
+\- Spalanie do 3l przy ekonomicznej jeździe 45-50km\h, a jadąc na pełnym gazie (ok. 60km\h) to jakieś 3,5-4l
- Źle skonstruowane sprzęgło
- Bardzo brakuje 4. biegu
- Obdarty lakier, w niektórych miejscach rdza
- Moc oświetlenia zależy od obrotów silnika
- Mogłyby być produkowane seryjnie kierunkowskazy, wystawianie ręki nie pasuje jadąc na moto.
Plusy:
- niezawodność,
- Romet Ogar 200,
- dobry silnik jawoski,
- że mój,
- łatwy w naprawie,
- tanie części,
- ma już 25 lat u może uczestniczyć w zlotach pojazdów zabytkowych,
- wymysł polsko-czechosłowacki
- jak na razie jedyny ogar w gminie ;p
- ma to coś czego nie mają skutery lub jakieś ścigacze,
-dobry w prowadzeniu,
-mało pali jak na ogarka,
-bardzo dobra amortyzacja,
-ten dźwięk silnika Jawa 223 jest po prostu przepiękny wg.mnie.,
-prosta konstrukcja,
-unikatowy jak dla mnie,
Minusy:
- Nie posiada tego 4 biegu, ale da się przeżyć,
-mało pali
-mało awaryjny
-dosyć mocny jak na swój wiek
-wygodny jak się jedzie po asfalcie.
-wygląd mi się podoba
-wszyscy się oglądają
-dziadki na ulicy mi machają xD
-za twarde zawieszenie,
-mógłby być szybszy, ale w sumie mi pasuje
Romet Ogar 200
-mało pali
-szybko sie psuje
Romet Ogar 200
+Ładny,
+Dobre zawieszenie,
-Narazie jeszcze muli i przerywa ale damy rade.
Romet Ogar 200
+ Przyspieszenie
+ Waga
- Nic sobie teraz nie przypominam.
Romet Ogar 200
+Ekonomiczny.
+Wszędzie Dojedzie
Romet Ogar 200
+niezawodny
+dobre osiągi jak na 20-sto letnie moto
+3,5km
+nie ma takiego drugiego:)
-spalanie, mogło by być mniejsze
Romet Ogar 200
+komfort
-lubi się zepsuc
Romet Ogar 200
malo pali ,szybki skutery bez problemu,do wymiany pierscienie bo rzerza
Romet Ogar 200
głośny paliwożerny . działający gibki elastyczny w jeżdzie
Romet Ogar 200
+wygląd
+komfort
+mało pali
+LANS
Romet Ogar 200
Na razie nie wiem, trochę wolny, a plusów dużo min. tanie części, nie tak wielkie spalanie...
Romet Ogar 200
+zawieszenie
+ ma buta i niem ma takiego
+klasyk
+wygodny
+sprytny
Romet Ogar 200
plusy max predkosc dochodzi 70km/h
kilka razy nawt 75km/h przy dobrych warunkach
Romet Ogar 200
Minusy:
- twardy przód
- moto raczej na krótkie trasy
- raczej jednoosobowe
- brak licznika
Plusy:
- bezawaryjność
- małe spalanie
- dość duża moc jak na romka
- bardzo dobry stan techniczny i wizualny
Romet Ogar 200
+Mało pali
+Ekonomiczny
+Tanie części
-Trochę słaby
Romet Ogar 200
+ Wszyscy się za nim oglądają, taki oryginalny Ogar w mojej okolicy to rzadkość :) W ogóle klasyków już nie widać na drogach ;/
+ Jazda po mieście dla niektórych - siara, dla mnie - przeciwnie :)
+ Wszystkie dokumenty, opłacony
+ Bezcenne uczucie po wyprzedzeniu jakiegoś chinola, tym bardziej skutera :D
+ Wszystko działa jak powinno
+ Żadnych wycieków paliwa i oleju
+ Jak na swoje lata to ma dobre osiągi, czasami nawet lepsze niż niektóre dzisiejsze nowe jednoślady
+\- Silnik często odpala od 1. kopa, góra trzech jak jest zimny; będąc nagrzanym to mamy doczynienia z sytuacją losową :D 1-5, a najczęściej więcej prób, by odpalił
+\- Spalanie do 3l przy ekonomicznej jeździe 45-50km\h, a jadąc na pełnym gazie (ok. 60km\h) to jakieś 3,5-4l
- Źle skonstruowane sprzęgło
- Bardzo brakuje 4. biegu
- Obdarty lakier, w niektórych miejscach rdza
- Moc oświetlenia zależy od obrotów silnika
- Mogłyby być produkowane seryjnie kierunkowskazy, wystawianie ręki nie pasuje jadąc na moto.
Romet Ogar 200
Plusy:
- niezawodność,
- Romet Ogar 200,
- dobry silnik jawoski,
- że mój,
- łatwy w naprawie,
- tanie części,
- ma już 25 lat u może uczestniczyć w zlotach pojazdów zabytkowych,
- wymysł polsko-czechosłowacki
- jak na razie jedyny ogar w gminie ;p
- ma to coś czego nie mają skutery lub jakieś ścigacze,
-dobry w prowadzeniu,
-mało pali jak na ogarka,
-bardzo dobra amortyzacja,
-ten dźwięk silnika Jawa 223 jest po prostu przepiękny wg.mnie.,
-prosta konstrukcja,
-unikatowy jak dla mnie,
Minusy:
- Nie posiada tego 4 biegu, ale da się przeżyć,
Romet Ogar 200
-mało pali
-mało awaryjny
-dosyć mocny jak na swój wiek
-wygodny jak się jedzie po asfalcie.
-wygląd mi się podoba
-wszyscy się oglądają
-dziadki na ulicy mi machają xD
-za twarde zawieszenie,
-mógłby być szybszy, ale w sumie mi pasuje
Romet Ogar 200
minusy
-romet
-twarde zawieszszenie
-brak 4 biegu.:(
plusy
-mała awaryjność
-tania eksplatacja
-spora moc jak na 50ccm(86r)
-mój;)
Romet Ogar 200
czeba zaprzyjaźnic się z moto traktować jak swój skarb a wtedy minusy znikną.
Romet Ogar 200
+szybki
+Mocny
+Praktyczny
+wygodny
+papiery