PLUSY:
+bezawaryjność (tak zwana)
+niskie zużycie paliwa (poniżej 2 l)
+dobre przyspieszenie
+wydajne hamulce
+możliwość ciągnięcia przyczepy (po zamontowaniu specjalnego, przykręcanego na fabryczne śruby, haka)
+wszystko przewiezie i dowiezie
+rzadko się przegrzewa (trzeba się naprawdę postarać)
MINUSY:
-fabrycznie nieznacznie krzywo polutowana rama
-co 1000 km trzeba pojazd wyregulować, przesmarować i ew. podokręcać luźne nakrętki
-co +/- 1500 km trzeba wymienić świecę na nową (winna jest konstrukcja silnika)
-po dłuższej jeździe boli krzyż i zadek (wina sztywnego tyłu)
-stosując do skrzyni fabrycznie zalecany Hipol, "ciągnie" sprzęgło
-przy włączonym silniku sygnał dźwiękowy staje się niesłyszalny i bezużyteczny
-nie sprawdzają się konusy w łożyskowaniu piast, ze względu na szybkie zużycie
-co pół roku albo zrywa się jakaś linka, najczęściej z biegów, albo ukręci się linka z licznika
+Wygląd
+Dzwięk
+W miare wygodna pozycja
+Dość dużo siły jak na Komara
-Nie wchodzi kostka(opona)
-Jeszcze z 10 km by się przydało
-Mała prędkość v-max (po zmianie zębadki)
+ łatwy w obsłudze
+ tanie części i eksploatacja
+ podatny na tuning(nawet 4KM, ekstremalny do 6KM ale silnik długo nie pożyje)
- za miękkie zawieszenie
- czasem wyskakuje 1-szy bieg
Romet Komar
Plusy:
-mało pali
-bezawaryjny
-tani
Minusy:
-jak na komarka to jest dość mocny ale dla mnie to i tak za mało :P
-luzy w zawieszeniu
-wskakujące biegi
Romet Komar
Minusy:
-Na razie słaby
-Chwilowo trochę wolny
-Na razie dotarcie
Plusy:
+mało pali
+tanie części
+wzbudza zachwyt :D
Romet Komar
PLUSY:
+bezawaryjność (tak zwana)
+niskie zużycie paliwa (poniżej 2 l)
+dobre przyspieszenie
+wydajne hamulce
+możliwość ciągnięcia przyczepy (po zamontowaniu specjalnego, przykręcanego na fabryczne śruby, haka)
+wszystko przewiezie i dowiezie
+rzadko się przegrzewa (trzeba się naprawdę postarać)
MINUSY:
-fabrycznie nieznacznie krzywo polutowana rama
-co 1000 km trzeba pojazd wyregulować, przesmarować i ew. podokręcać luźne nakrętki
-co +/- 1500 km trzeba wymienić świecę na nową (winna jest konstrukcja silnika)
-po dłuższej jeździe boli krzyż i zadek (wina sztywnego tyłu)
-stosując do skrzyni fabrycznie zalecany Hipol, "ciągnie" sprzęgło
-przy włączonym silniku sygnał dźwiękowy staje się niesłyszalny i bezużyteczny
-nie sprawdzają się konusy w łożyskowaniu piast, ze względu na szybkie zużycie
-co pół roku albo zrywa się jakaś linka, najczęściej z biegów, albo ukręci się linka z licznika
Romet Komar
+silnik pali na dotyk
+mały wszędzie wejdzie
+zabytek
- niezarejestrowany
Romet Komar
+Miła jada
+Ładny wygląd
+Wygodny
- przedni amortyzator
-wyskakujące biegi w reku
-mała prędkość
Romet Komar
+dosyć tanie części
-już go nie produkują :/
Romet Komar
Szybki, jak na romecika: 60km/h. Troszkę słabawy:)
Romet Komar
+Wygląd
+Dzwięk
+W miare wygodna pozycja
+Dość dużo siły jak na Komara
-Nie wchodzi kostka(opona)
-Jeszcze z 10 km by się przydało
-Mała prędkość v-max (po zmianie zębadki)
Romet Komar
+ łatwy w obsłudze
+ tanie części i eksploatacja
+ podatny na tuning(nawet 4KM, ekstremalny do 6KM ale silnik długo nie pożyje)
- za miękkie zawieszenie
- czasem wyskakuje 1-szy bieg
Romet Komar
+ tuning wizualny
- 2 biegi
+ odpala na kopa;)
- brak papierów
Romet Komar
Plusy:
-stan bardzo dobry
-pali takajak 30lat temu
-bezwypadkowy
-lekkki
-zgrabny
Minusy:
-ma swój wiek
-za słaby
-nie na te czasy
-duże koła
Romet Komar
-troszkę stary
+ Romecik
+malo pali
+wygląd
+Polski :)
Romet Komar
zbyt mala prędkosc
Romet Komar
Mało pali+
Wolno jedzie-
jedno osobowy-
Romet Komar
+ niskie zużycie paliwa
+ zawieszenie
+ przyjemność z jazdy
- awaryjność
Romet Komar
dokładnie jeszcze nie wiem ale wszystko przyjdzie z czasem
Romet Komar
mówia ze fanie wyglada a minus zaszybko sie przegrzewa
Romet Komar
Jak dla mnie to praktycznie same plusiki
Jedynie dwie rzeczy które mnie męczą to tylni hamulec poszedł frez ehh :/
No i drugi to utracenie papierów ale to winna mojej babci :|
Romet Komar
Bez awaryjny
Światła dają mocno
Acceleration dobre
kreci kułeczka
pali gume (na nużkach :P)
Romet Komar
+ szybki
+mało pali
+wygodny
+tanie części
-jednoosobowy