+niskie spalanie
+wygląd
+wyświetlacz biegów
+praktycznie bezawaryjny
+łatwo się go prowadzi
+regulowane tylne zawieszenie
+niska cena nowego Rometa
+dość elastyczny silnik
+ rozrząd OHV (regulacja śrubowa)
-brzęczący katalizator
-prędkościomierz często się zatrzymuje na 85km/h
-oryginalna przednia opona do dupy
-troche twarde siedzenie, ale można przywyknąć
plusem może być to iż romet jest podobny do 50tek dlatego można unikać drogówek ;)
+Lekki 115 kg oczywiscie bez beny .
+Nie trzeba redukować przy górkach ,
+Małe spalanie ,nawet bardzo ,
+Zbiornik beny 14l
+Dobre przyśpieszenie do setki bo nawet te w 2suwie mają podobne (125)
+Po wywaleniu bebechów głos daje rade (seryjny zaliczam do minusów)
Minusy :
- Może i nsr mito(125) da nam w dupsk0. Ale 50tki mogą sie schować ;)
-przód troche za lekki na zakrętach przy dość wysokich prędkościach jak na ten motor trzeba uważać czyli mówie tu pow. 100+
plusy:
- tani w zakupie
- niskie spalanie
- wmiare dynamiczny(jak na swoja pojemnosc i warunki miejskie) i długowieczny silnik
-doby na rozpoczęcie przygody z motocyklami
minusy:
-słaba jakość wykonania i spasowania plastików
-wibracje
-oryginalne opony
-nie najlepsze hamulce
+ mało pali
+ fajne koła
+ tani
+ eksplatacja na przyzwoitym poziomie
+ zegary
+ 125cc
- chłodzenie powietrzem
- wibracje
- płaski bak (powinien być bardziej wypukły ale to niestety nie jest ścigacz =(
- made in china
- niski v-max w porównaniu z aprillkami,hondami i innymi drogimi 125
- tylni hamulec bębnowy
- baaardzo słabe hamulce
+oszczędny silnik
+całkiem niezła kultura pracy
+klasyczny wygląd
+prosty w eksploatacji i serwisowaniu
-twarde siedzenie
-miękkie przednie zawieszenie
+ bezawaryjny
+ mało pali
+ dobry na początek
+ stosunkowo tani
+ dobre prowadzenie
+ ładny dźwięk silnika
+ dobrze przyspiesza
+ na plus zasługuje ciekwa klasyczna stylistyka powiązana z nowoczesnością - np białe sportowe zegary.
+ lepszy niż niebieski ^^
- twarde zawieszenie
- mało części tuningowych
- do Mz mu daleko..
- wymaga A1
+ bardzo niskie spalanie
+ śmieszna cena za te osiągi
+ 120km/h po prostej bez większego problemu
+ w miarę wygodna pozycja
+ duży bak w stosunku do spalania, który pozwala na przejechanie nawet 500-600km bez tankowania
+ uniwersalne opony
+ bagażnik umożliwiający zamontowanie kufra(niestety aby przewozić ciężkie przedmioty trzeba owy bagażnik wzmocnić)
- przepalająca się tylna żarówka:)
- przepalający się przerywacz do kierunkowskazów
- mało przyczepna opona przednia
Romet K-125
+niskie spalanie
+wygląd
+wyświetlacz biegów
+praktycznie bezawaryjny
+łatwo się go prowadzi
+regulowane tylne zawieszenie
+dość elastyczny silnik
+ rozrząd OHV (regulacja śrubowa)
-zbyt duże wibracje podczas jazdy
Romet K-125
+niskie spalanie
+wygląd
+wyświetlacz biegów
+praktycznie bezawaryjny
+łatwo się go prowadzi
+regulowane tylne zawieszenie
+niska cena nowego Rometa
+dość elastyczny silnik
+ rozrząd OHV (regulacja śrubowa)
-brzęczący katalizator
-prędkościomierz często się zatrzymuje na 85km/h
-oryginalna przednia opona do dupy
-troche twarde siedzenie, ale można przywyknąć
Romet K-125
Plusy :
plusem może być to iż romet jest podobny do 50tek dlatego można unikać drogówek ;)
+Lekki 115 kg oczywiscie bez beny .
+Nie trzeba redukować przy górkach ,
+Małe spalanie ,nawet bardzo ,
+Zbiornik beny 14l
+Dobre przyśpieszenie do setki bo nawet te w 2suwie mają podobne (125)
+Po wywaleniu bebechów głos daje rade (seryjny zaliczam do minusów)
Minusy :
- Może i nsr mito(125) da nam w dupsk0. Ale 50tki mogą sie schować ;)
-przód troche za lekki na zakrętach przy dość wysokich prędkościach jak na ten motor trzeba uważać czyli mówie tu pow. 100+
Romet K-125
plusy:
- tani w zakupie
- niskie spalanie
- wmiare dynamiczny(jak na swoja pojemnosc i warunki miejskie) i długowieczny silnik
-doby na rozpoczęcie przygody z motocyklami
minusy:
-słaba jakość wykonania i spasowania plastików
-wibracje
-oryginalne opony
-nie najlepsze hamulce
Romet K-125
+ mało pali
+ fajne koła
+ tani
+ eksplatacja na przyzwoitym poziomie
+ zegary
+ 125cc
- chłodzenie powietrzem
- wibracje
- płaski bak (powinien być bardziej wypukły ale to niestety nie jest ścigacz =(
- made in china
- niski v-max w porównaniu z aprillkami,hondami i innymi drogimi 125
- tylni hamulec bębnowy
- baaardzo słabe hamulce
Romet K-125
+ Małe spalanie
+ Wyświetlacz biegów
+Zrywność i elastycznosc silnika
+Duza kanapa
+Polska Marka :)
+blokada kierownicy
+POŚWIĘCONY NA ROK 2010 :)
- Brzęczący tłumik po paru tysiącach kilometrów :/(wada fabryczna)
-Wymiana tylnej żarówki co kilka kilometrów.
-
Romet K-125
Plusy:
- Niedrogi przy zakupie
- Mało pali
- Całkiem wygodny
- Ponoć mało awaryjny
Minusy:
- Kiepskie materiały
- Częsta wymiana oleju
- Wyginająca się stopka centralna
- Przednia opona jest śliska
- Wyłącznik zapłonu w stopce bocznej jest irytujący
Romet K-125
+Motorek na prawde mało pali
+zrywny
+gabaryty
+zgrabny wygląd
Romet K-125
Plusy:
-ładny wygląd
-wygodny
-Jak na swoja pojemność duża mocccc
Minusy:
-drgania
-licznik zawyża prędkość
Romet K-125
+mało pali
+dość zrywny
Romet K-125
-Palony na ssaniu (prawie zawsze)
+Małe spalanie
+Zrywny
+przyśpieszenie
+Wyświetlacz biegów
+Nie zawodzi :)
Romet K-125
+ małe spalanie
+ cena
+ lekki
+ bezawaryjny
- opony
Romet K-125
+fajny wygląd ,
+kierowca ,
+zrywny ,
+praktyczny ,
+wygodny ,
+to że go mam!!!
Romet K-125
Plusy zdecydowanie!!
+ Zrywny
+ Świetny wygląd
+ Dobre prowdzenie
+ Piękny Klank
+ Wyświetlacz biegów (ogromy plus)
+ Lekki
+ Oryginalny bagażnik
+ Elastyczna praca silnika
+ Gabaryty
+ Niskie spalanie
+ Dobre przyspieszenie
+ Romet Assistance (tylko w Polsce)
+ Bezawaryjność
+ Wytrzymałość
+ Moc (Skuterki i inne 50ccm nie mają szans z K125)
Minusy nawet gdyby były to można o nich zapomnieć ;-)
Romet K-125
+oszczędny silnik
+całkiem niezła kultura pracy
+klasyczny wygląd
+prosty w eksploatacji i serwisowaniu
-twarde siedzenie
-miękkie przednie zawieszenie
Romet K-125
-brak hamulców < już są :P >
+zrywne
+szybkie
Romet K-125
+ bezawaryjny
+ mało pali
+ dobry na początek
+ stosunkowo tani
+ dobre prowadzenie
+ ładny dźwięk silnika
+ dobrze przyspiesza
+ na plus zasługuje ciekwa klasyczna stylistyka powiązana z nowoczesnością - np białe sportowe zegary.
+ lepszy niż niebieski ^^
- twarde zawieszenie
- mało części tuningowych
- do Mz mu daleko..
- wymaga A1
Romet K-125
+ bardzo niskie spalanie
+ śmieszna cena za te osiągi
+ 120km/h po prostej bez większego problemu
+ w miarę wygodna pozycja
+ duży bak w stosunku do spalania, który pozwala na przejechanie nawet 500-600km bez tankowania
+ uniwersalne opony
+ bagażnik umożliwiający zamontowanie kufra(niestety aby przewozić ciężkie przedmioty trzeba owy bagażnik wzmocnić)
- przepalająca się tylna żarówka:)
- przepalający się przerywacz do kierunkowskazów
- mało przyczepna opona przednia
Romet K-125
+zrywny
+mocny
+v-max
+wygląd(Jak ścigacz)
-nisko zapadająca dźwignia tylniego hamulca
Romet K-125
+ praktycznie bezawaryjny
+ wyswietlacz biegow
+ niska cena nowego
+ latwy w prowadzeniu
+ ekonomiczny
- wyrazny brak mocy przy mocno obciazonym motocyklu
- twarde siedzeni
-wymaga (A1)