+oryginał w 99%
+oryginalne narzędzia,oryginalna instrukcja obsługi, oryginalna pompka
+polski
+za darmo go dostałem
+przyciąga wzrok ludzi na ulicy
+kolor jak oryginał. Na żywo nie widać różnicy między nim a motoryną
+mocny
+dobrze przyspiesza
+szybki
+ROMET
+od 1 właściciela
+głośny ( bo jest przepalony wydech. Jaki wydech mu założy to przepali )
+3 biegi
+duży schowek jak w ogarze
+dużo części w zapasie
+w mojej miejscowości i okolicy nie ma 2 rometa 50 T-1 :)
-duże koszty renowacji ( około 750-800zł )
-czasem sie coś zepsuje
-brak papierów
+manualna skrzynia biegów
+malutko pali
+małe koszty napraw
+2 osobowy (czasem to minus )
+Duże koła (niebo lepiej się nim jeździ np.w las na grzybki niż motorynką )
+ Dźwięk tego silnika jest jedyny w swoim rodzaju
+ przede wszystkim części bardzo łatwo dostępne
-Ma swoje humory ...
NIESTETY PROJEKT WSTRZYMANY I JUŻ NIE BĘDZIE ZAKOŃCZONY :(
Plusy:
-Polska konstrukcja
-Manualna skrzynia biegów
-Łatwy w naprawie
-Lekki i mało pali
-Łatwy do odsprzedania bo zawsze znajdzie się kupiec
-Ma papiery
Romet 50 T-1
Plusy:
-miękkie zawieszenie
-oryginalny lakier
-mało pali
Romet 50 T-1
+ mało pali
+ mało jeżdzony
- to nadwozie do remontu
Romet 50 T-1
+Niezła prędkość jazdy na poziomie ok 65km/h
+Niezawodność
-Umiarkowane przyspieszenie.
-Niezbyt wygodna pozycja do jazdy.
Romet 50 T-1
+mało pali
-nic nie wymienione od nowości (z wyjątkiem pierścieni)
Romet 50 T-1
+oryginał w 99%
+oryginalne narzędzia,oryginalna instrukcja obsługi, oryginalna pompka
+polski
+za darmo go dostałem
+przyciąga wzrok ludzi na ulicy
+kolor jak oryginał. Na żywo nie widać różnicy między nim a motoryną
+mocny
+dobrze przyspiesza
+szybki
+ROMET
+od 1 właściciela
+głośny ( bo jest przepalony wydech. Jaki wydech mu założy to przepali )
+3 biegi
+duży schowek jak w ogarze
+dużo części w zapasie
+w mojej miejscowości i okolicy nie ma 2 rometa 50 T-1 :)
-duże koszty renowacji ( około 750-800zł )
-czasem sie coś zepsuje
-brak papierów
Romet 50 T-1
-Ładnie działające zawieszenie
-Pali od pierwszego ;)
MINUSY:
dużo pali ...
Romet 50 T-1
Plusy:
- Bezawaryjność w moim przypadku
- Małe spalanie
- Zwrotny
- Polska konstrukcja
- I wiele więcej
Minusy:
- Nie odnotowałem
Romet 50 T-1
Romet 50 T-1
Plusy:
- Małe spalanie
- Zawieszenie idealne na pola
- 3 biegowy
Minusy:
- Może troche mało mocy, ale mi wystarcza. :)
Romet 50 T-1
+małe spalanie
-bardzo stary
Romet 50 T-1
+manualna skrzynia biegów
+malutko pali
+małe koszty napraw
+2 osobowy (czasem to minus )
+Duże koła (niebo lepiej się nim jeździ np.w las na grzybki niż motorynką )
+ Dźwięk tego silnika jest jedyny w swoim rodzaju
+ przede wszystkim części bardzo łatwo dostępne
-Ma swoje humory ...
NIESTETY PROJEKT WSTRZYMANY I JUŻ NIE BĘDZIE ZAKOŃCZONY :(
Romet 50 T-1
Plusy:
-Polska konstrukcja
-Manualna skrzynia biegów
-Łatwy w naprawie
-Lekki i mało pali
-Łatwy do odsprzedania bo zawsze znajdzie się kupiec
-Ma papiery
Minusy:
-Dużo fuszerek poprzedniego właściciela
-Trochę wolny
-Ma kaprysy :)
Romet 50 T-1
brak orginalnego lakieru
Romet 50 T-1
Plusy:
-mało pali
-bardzo tanie części
-duże koła
-miękkie siedzenie:P
Minusy:
-duża awaryjność
Romet 50 T-1
+Dosyć mocny jak na Rometa
+Mało pali
-Skrzynia biegów
Romet 50 T-1
-nie zarejstrowany:/
Romet 50 T-1
+ mało pali
+ łatwy w naprawie
+ tanie części
- awaryjny
- sztywne zawieszenie
SPRZEDAM WIELE CZĘŚCI DO TEGO MOTORKA.
Romet 50 T-1
+ Moc
+ Tanie części
+ Do roboty ;)
___________________________________
Romet 50 T-1
+polski
+jest mój
- wadliwy silnik
Romet 50 T-1
Plusy:
-zastępca Mz i Ogarka
-szybki
-zrywny
-mocny
-mój
-super;)
Minusy:
-mały schowek (trudno dostać duży )
- i chyba wszystko ;]