+ w porównaniu do zwykłego Agility wersja RS bije ją na głowę
+ niskie spalanie
+ wysokiej klasy wykonanie
+ jak na razie niska awaryjność(oby tak dalej)
+ dobra moc i przyspieszenie nawet gdy jest zablokowany
plusy:
-mało pali
-po zdjęciu blokady jak na 49cc bardzo dobre przyspieszenie
-bardzo ładny wygląd
-mało awaryjny(do tej pory przejechałem ponad 9000km i zero problemów, jakichkolwiek)
minusy:
-jak na skuter to niewiem czego mu brakuje
Porównując ten model do poprzedniego odnosi się wrażenie, że jest to zupełnie inny model. Rzeczywiście opływowe kształty i sportowy wygląd robią swoje. Odnosi się takie wrażenie, że dzięki temu jest on bardzo szybki. Światła przednie są bardzo fajnie zrobione i zapewniają dobrą widoczność w nocy. Tylne światło jak zresztą większość skuterów jest mocne i widoczne z daleka. Jedynie kierunkowskazy z przodu są troszkę za duże, choć z drugiej strony widoczne są z daleka, przez co zwiększa się bezpieczeństwo.
Wadą jest brak kieszonki pod kierownica, aby schować tam jakieś małe rzeczy. Jest uchwyt do przewożenia np. plecaka. Pod siedzeniem znajduje się schowek mieszczący spokojnie kask rozmiaru XL, jednak poprzewożenie dwóch kasków nie jest wygodne. Chodzi o to, że blokada na koło zajmuje tyle miejsca, że jest problem z drugim kaskiem. Jak jedzie się samemu to mieści się spokojnie plecak.
Kanapa jest duża i wygodna, choć zabrakło według mnie dodatkowo ograniczenia na siedzeniu dla pasażera. Podnóżka dla pasażera jest zintegrowana z obudową, co zapewnia dobry kontakt nogi pasażera.
plusy:
-spalanie
-wygodny
-v max 83 na prostej
-dynamiczny jak na 4t
-duzy schowek
-swiatla
-zegarek
minusy:
drogie czesci zamienne(org.kymco)
Zajebiscie glosna trzeszcza plastiki,ale wybaczam,gdyz swojego rs kupilem zaraz po premierze,wiec nie dopracowane mogly byc...
Plusy:
-dobre przyśpieszenie jak na skuter tej klasy
-mało awaryjny
-wygodne siedzenie dla kierowcy jak i pasażera
-dobre hamulce
-made in Tajwan xd
Minusy:
-dosyc spore spalanie
-po naszych polskich drogach czuc wszystkie dziury ;p
-nie ma mozliwosci odblokowania modułu poprzez odcięcie kabelka (to nie chińczyk xd)
jak znajde jeszcze jakies plusy i minusy to napisze xdd
Kymco Agility 50
Plusy:
-Bardzo duża kanapa.
-Bardzo duży bagażnik.
-szybkie przyspieszenie
-Mocno świecąca przednia lampa
-Małe spalanie
-Dobrze trzyma się Drogi
Minusy:
-Małe koła
-Silnik 4T
Kymco Agility 50
+wystarczająca ilość miejsca dla dwóch osób
+małe spalanie
-mało zrywny silnik
Kymco Agility 50
+silnik
+wygląd
-spalanie
+hamulce
+wygoda
Kymco Agility 50
+ mało pali
+ bardzo wytzrymały
+ekologiczny
Kymco Agility 50
Słabu pod gurke
Kymco Agility 50
+ w porównaniu do zwykłego Agility wersja RS bije ją na głowę
+ niskie spalanie
+ wysokiej klasy wykonanie
+ jak na razie niska awaryjność(oby tak dalej)
+ dobra moc i przyspieszenie nawet gdy jest zablokowany
- dziwna boczna nóżka
Kymco Agility 50
Super skuter żadnych -
Kymco Agility 50
plusy:
-mało pali
-po zdjęciu blokady jak na 49cc bardzo dobre przyspieszenie
-bardzo ładny wygląd
-mało awaryjny(do tej pory przejechałem ponad 9000km i zero problemów, jakichkolwiek)
minusy:
-jak na skuter to niewiem czego mu brakuje
Kymco Agility 50
Porównując ten model do poprzedniego odnosi się wrażenie, że jest to zupełnie inny model. Rzeczywiście opływowe kształty i sportowy wygląd robią swoje. Odnosi się takie wrażenie, że dzięki temu jest on bardzo szybki. Światła przednie są bardzo fajnie zrobione i zapewniają dobrą widoczność w nocy. Tylne światło jak zresztą większość skuterów jest mocne i widoczne z daleka. Jedynie kierunkowskazy z przodu są troszkę za duże, choć z drugiej strony widoczne są z daleka, przez co zwiększa się bezpieczeństwo.
Wadą jest brak kieszonki pod kierownica, aby schować tam jakieś małe rzeczy. Jest uchwyt do przewożenia np. plecaka. Pod siedzeniem znajduje się schowek mieszczący spokojnie kask rozmiaru XL, jednak poprzewożenie dwóch kasków nie jest wygodne. Chodzi o to, że blokada na koło zajmuje tyle miejsca, że jest problem z drugim kaskiem. Jak jedzie się samemu to mieści się spokojnie plecak.
Kanapa jest duża i wygodna, choć zabrakło według mnie dodatkowo ograniczenia na siedzeniu dla pasażera. Podnóżka dla pasażera jest zintegrowana z obudową, co zapewnia dobry kontakt nogi pasażera.
Kymco Agility 50
Największy + to bezawaryjność
Kymco Agility 50
+ dobre światła
+ cichy
+ mało pali
- słabe przyspiesznie
Kymco Agility 50
Jak na razie same plusy:D
Kymco Agility 50
Plusy:
-mocny jak na 4t
-zrywny
-oszczędny
-wygodny
-ogólnie wszystko na plus
-spalanie od 2.50l do 3.20l
Minusy:
-brak nitra xD
Kymco Agility 50
+Dobre przyspieszenie jak na 4T
+Solidnie wykończony
+Małe spalanie
+Duzy kufer
+Dobre opony w zestawie
+Swietna tarczówka z przodu
-Hamulec bębnowy z tyłu
-Ubogie wyposażenie (Sam licznik i wskaznik paliwa na ,,desce rozdzielczej,, :P)
Kymco Agility 50
+małe zużycie paliwa
+wygodna kanapa
-słaby pod górke bo to 4T
Kymco Agility 50
Jedynym minusem jest Bardzo uboga "deska rozdzielcza"
Kymco Agility 50
+nigdy sie nic nie zepsuło
-wolny :P
Kymco Agility 50
plusy:
-spalanie
-wygodny
-v max 83 na prostej
-dynamiczny jak na 4t
-duzy schowek
-swiatla
-zegarek
minusy:
drogie czesci zamienne(org.kymco)
Zajebiscie glosna trzeszcza plastiki,ale wybaczam,gdyz swojego rs kupilem zaraz po premierze,wiec nie dopracowane mogly byc...
Kymco Agility 50
+ zwinny
+ cichy
+ ekonomiczny
+ solidne materiały
- trochę zbyt twarde przednie zawieszenie
- osiągi (ale w końcu czego tutaj wymagać)
SPRZEDANY! SPRZEDANY!SPRZEDANY! SPRZEDANY!SPRZEDANY! SPRZEDANY!SPRZEDANY! SPRZEDANY!SPRZEDANY! SPRZEDANY!
Kymco Agility 50
Plusy:
-dobre przyśpieszenie jak na skuter tej klasy
-mało awaryjny
-wygodne siedzenie dla kierowcy jak i pasażera
-dobre hamulce
-made in Tajwan xd
Minusy:
-dosyc spore spalanie
-po naszych polskich drogach czuc wszystkie dziury ;p
-nie ma mozliwosci odblokowania modułu poprzez odcięcie kabelka (to nie chińczyk xd)
jak znajde jeszcze jakies plusy i minusy to napisze xdd