Plusy:
-komfort podróżowania
-dostępność części na rynku
-wydajny układ chłodzenia
-żywotny silnik
-niskie spalanie w cyklu mieszanym (u mnie to około 3,5-5l na 100 max)
Minusy:
-bardzo drogie odblokowanie (moduły)
-seryjne żarówki to szmelc totalny i bez ledów nie da rady jechać wieczorem
+ wygląd (90s youngtimer)
+ bezawaryjność konstrukcji (z małymi wyjątkami)
+ podatność na modyfikacje
+ dostępność części
+ postrzeganie i historia modelu (marzenie nastolatków w latach 90)
+ elastyczność (jak na 2T)
+ niskie spalanie
+ konstrukcja prosta w serwisowaniu (mimo to dalej przerasta większość ,,mechaników'')
+ właściwości jezdne
- zbyt twarde i kruche plastiki
- awaryjny rozrusznik
- uszczelniacze w lagach (głównie w wersji JC22)
- oryginalne światła przednie to jakieś nieporozumienie
większość NSR na naszym rynku była katowana i nie poprawnie serwisowana, więc po tylu latach ciężko znaleźć dobrze utrzymany egzemplarz
plusy:
-dobre przyspieszenie jak na 125ccm
-ładny wygląd
minusy:
-duże spalanie 6-7/100
-dwusuwowy silnik, wiąże się z częstymi remontami (jak na razie wszystko w porządku ;))
+masywna
+dobrze się prowadzi
+mało awaryjna
+dostępność części
+moc
+hamulce
-dłuższa jazda jest bardzo odczuwalna ze względu na pozycję
-do ekonomicznych przy katowaniu nie należy ...w końcu 2t :)
-zawieszenie mogło by być upside-down
Honda NSR 125
Plusy:
-komfort podróżowania
-dostępność części na rynku
-wydajny układ chłodzenia
-żywotny silnik
-niskie spalanie w cyklu mieszanym (u mnie to około 3,5-5l na 100 max)
Minusy:
-bardzo drogie odblokowanie (moduły)
-seryjne żarówki to szmelc totalny i bez ledów nie da rady jechać wieczorem
Honda NSR 125
+ wygląd (90s youngtimer)
+ bezawaryjność konstrukcji (z małymi wyjątkami)
+ podatność na modyfikacje
+ dostępność części
+ postrzeganie i historia modelu (marzenie nastolatków w latach 90)
+ elastyczność (jak na 2T)
+ niskie spalanie
+ konstrukcja prosta w serwisowaniu (mimo to dalej przerasta większość ,,mechaników'')
+ właściwości jezdne
- zbyt twarde i kruche plastiki
- awaryjny rozrusznik
- uszczelniacze w lagach (głównie w wersji JC22)
- oryginalne światła przednie to jakieś nieporozumienie
większość NSR na naszym rynku była katowana i nie poprawnie serwisowana, więc po tylu latach ciężko znaleźć dobrze utrzymany egzemplarz
Honda NSR 125
+Dużo mocy jak na poj. 125cm3
+Dobre przyspieszenie
+Wygląd
+Lekki (ok. 140kg)
-Dosyć niewygodna pozycja
-Spalanie
-Dźwięk (wiadomo to 2t :P )
Honda NSR 125
nie widzę plusów pomimo wielkiej mocy i przyśpieszenia. Spalanie 12 litrów na 100km to przesada w każdym calu
Honda NSR 125
+ niezawodność
+ przyspieszenie
+ prędkość
+ moc
+ wygląd
+ komfort
+ wyprzedza wszystkie małolitrażowe 4T
- 2T: mieszanka, szybsze zużywanie
- potrafi sporo palić (nawet do 7l)
- mały bak (10l)
Honda NSR 125
https://www.facebook.com/pages/Nsr-125-2001-silverblack/1484077371857532
Honda NSR 125
+moc
+wygląd
+wygoda
+hamulce
i wiele innych
+/- spalanie, jednak kupując wiedziałem o tym :P
Honda NSR 125
+moc
+dzwięk w rezonansie
+wygląd
+jakość wykonania
+Honda
-spalanie
-dzwięk przy niskich obrotach
-koszt oleju do dozownika
Honda NSR 125
+
Zrywna, nawet 4T 250cc zostawają daleko w tyle :0
Duży v-max jak na 125
Dużo koni jak na silnik 125
Wytrzymałe owiewki
-
Spalanie jak na 125 zbytnio duże ale da się żyć
Więcej minusów do niej nie odczuwam ;D
Honda NSR 125
+przyśpieszenie
+prędkość
+wygląd (piczomagnes)
+spalanie
+bezawaryjna
-dzwiek
Honda NSR 125
PLUSY-wygląd,moc,v-max MINUSY-spalanie,wyprawy w dalsze trasy.
Honda NSR 125
+duży
+wygody
+miękkie zawieszenie świetnie sprawuje się na polskich drogach
+mocna
-spalanie ale to jest dwusuw to wiadomo
Honda NSR 125
Plusy:
+ dobre przyśpieszenie
+ przyzwoite osiągi
+ zwinny
+ zrywny
Minusy:
- dźwięk
Honda NSR 125
plusy:
-dobre przyspieszenie jak na 125ccm
-ładny wygląd
minusy:
-duże spalanie 6-7/100
-dwusuwowy silnik, wiąże się z częstymi remontami (jak na razie wszystko w porządku ;))
Honda NSR 125
plusy - przyspieszenie, wyglond ,vmax
Honda NSR 125
+ wygląd :)
+ mocny jak na 125ccm
+ dobre hamulce
+ dobre prowadzenie
+ wygodna pozycja za kierownicą
- nie ma
Honda NSR 125
+ Spalanie w trasie ok 4-5 l
+ Dobre przyśpieszenie
+ Dobry V-max
+ Sportowy wygląd
+ Ciekawy wydech Kymco (fajny dźwięk jak na 125)
Honda NSR 125
+ dobrze przyśpieszenie
+ dobrze się prowadzi
- spalanie :D
Honda NSR 125
+Honda
+wygląd
+moc
+przyspieszenie
+wygoda
+V-max
+niezawodny silnik
+duża dostępność części
-mały schowek
Honda NSR 125
+masywna
+dobrze się prowadzi
+mało awaryjna
+dostępność części
+moc
+hamulce
-dłuższa jazda jest bardzo odczuwalna ze względu na pozycję
-do ekonomicznych przy katowaniu nie należy ...w końcu 2t :)
-zawieszenie mogło by być upside-down