-twarde i wąskie siedzenie
-Mały zbiornik paliwa
-czasami 6 bieg wypada
-nie posiada kopki
+Piękny
+Szybki
+bardzo lekki
+Bez awaryjny jak narazie
+Aluminiowa Rama
+aluminiowe Koła
+Wydech Nierdzewny
+Licznik Krystaliczny KOSO.Świetny podświetlany Posiada Cyfrowy prędkościomierz i obrotomierz,przebieg,zegar i parę innych rzeczy.jak i również kontrolkę Luzu,kierunkowskazów,świateł długich-krótkich,kontrolkę Temperatury Wody-Oleju
+Kierunkowskazy i tylna lampa Ledowa
+motor nie rdzewieje bo jest cały z aluminium.Jedynie łańcuch i zębatka przednia nie.Nawet Tylna zębatka jest aluminiowa!
Plusy:
Mało pali
Mało awaryjny
Znakomite osiągi
Dobra przyczepność na drodze
Minusy:
Mogłyby być ciut węższe laczki z tyłu, lepiej by się zbierał,
Twarde siedzenie, na dłuższych trasach boli pupa ;[
+moc w stosunku do spalania
+wysokość pojazdu
+dźwięk
+przyśpieszenie
+bezawaryjność
+dobrze trzyma się drogi
+hamulce żyleta
-siedzenie nie wygodne
-słabe światła
+duże przyspieszenie
+bardzo dobre zawieszenie
+wysoki (dla osób powyżej 175cm)
+wygodny w prowadzeniu
+ładny dźwięk
+wyglądem przypomina rasowego KTM'a :]
- słaby v-max 83km/h (jest jeszcze zablokowany)
CPI SM 50
Plusy:
-duży
-zrywny
-homologacja
-2t
Minusy:
-spalanie
CPI SM 50
-twarde i wąskie siedzenie
-Mały zbiornik paliwa
-czasami 6 bieg wypada
-nie posiada kopki
+Piękny
+Szybki
+bardzo lekki
+Bez awaryjny jak narazie
+Aluminiowa Rama
+aluminiowe Koła
+Wydech Nierdzewny
+Licznik Krystaliczny KOSO.Świetny podświetlany Posiada Cyfrowy prędkościomierz i obrotomierz,przebieg,zegar i parę innych rzeczy.jak i również kontrolkę Luzu,kierunkowskazów,świateł długich-krótkich,kontrolkę Temperatury Wody-Oleju
+Kierunkowskazy i tylna lampa Ledowa
+motor nie rdzewieje bo jest cały z aluminium.Jedynie łańcuch i zębatka przednia nie.Nawet Tylna zębatka jest aluminiowa!
CPI SM 50
Plusy:
Mało pali
Mało awaryjny
Znakomite osiągi
Dobra przyczepność na drodze
Minusy:
Mogłyby być ciut węższe laczki z tyłu, lepiej by się zbierał,
Twarde siedzenie, na dłuższych trasach boli pupa ;[
CPI SM 50
+moc w stosunku do spalania
+wysokość pojazdu
+dźwięk
+przyśpieszenie
+bezawaryjność
+dobrze trzyma się drogi
+hamulce żyleta
-siedzenie nie wygodne
-słabe światła
CPI SM 50
NIE MA ZADNYCH MINUSÓW A PLUSY SAME
CPI SM 50
+Moc
+Silnik
+Zawieszenie
-SIEDZENIE
CPI SM 50
+ zawieszenie
+ silnik
+ wygląd
+ małe spalanie
wielki+ moc!
CPI SM 50
+ Silnik AM6
+ W miarę wygodny (NIE POLECAM NA DŁUŻSZĄ TRASĘ [100+ km])
+ Duża moc jak na 50tke
+ Nie psuje się
- Jazda we 2 jest beznadziejna ( Błotnik ociera o koło, no ale wkońcu to Enduro)
CPI SM 50
+wygląd
+licznik koso
+lampa tylnia+kierunki led
+nie kibel
+mocny jak na 50cc
-wypadające biegi
-niska elastyczność
CPI SM 50
+ Przyjemność z jazdy
+ Wygląd
- Waga
CPI SM 50
+ niskie spalanie
+ elastyczna skrzynia
+ elektroniczny licznik
+ dobre zawieszenie
+ wygląd
+predkosc + przyspieszenie
!!!!!!!!!!SPRZEDAM!!!!!!!!!!
CPI SM 50
+Szybki i dynamiczny
+Stosunkowo niskie spalanie
+SuperMoto, czyli uniwersalny sprzęt - zarówno na szose jak i do pośmigania po lesie :)
-To tylko 50ccm :/
CPI SM 50
plusy: dobre oświetlenie, nowoczesny licznik, anty-poślizgowe siedzenie, wygodna pozycja za kierownicą.
CPI SM 50
+ zrywny
+ Am6
+ wygodna pozycja za kierownica
+ nie duże spalanie jak na 2-suwa
+ wg mnie piękne nadwozie (kształty,linie)
- tylko siedzenie za twarde
CPI SM 50
+osiągi
+wygląd:D
+jak na 50 ma dużą moc bez problemu na kole stoi :D
+wygodna jadzda:D
-troche wadliwy troche nie przyjemnosci ale tak to motor ok:D
teraz tuning to same plusy :D
CPI SM 50
PLUSY
-mało pali
-ładny wygląd
-zrywny
-wygodny w jezdzie po miescie
MINUSY
-waskie siedzenie
CPI SM 50
+ dobra moc silnika
+dobrze się prowadzi
- duża zębatka na tyle 62 zęby
CPI SM 50
- Za duża zębatka z tyłu (62z)
- luz między biegami
+ cała reszta
CPI SM 50
Caly motor jest plusem:) tylko ten fotel;/
CPI SM 50
+duże przyspieszenie
+bardzo dobre zawieszenie
+wysoki (dla osób powyżej 175cm)
+wygodny w prowadzeniu
+ładny dźwięk
+wyglądem przypomina rasowego KTM'a :]
- słaby v-max 83km/h (jest jeszcze zablokowany)