Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2011 r.
Wolsztyn
49 cm3
3 KM
0.00 s
Zippek zakupiony 3 tygodnie temu, wszystko seryjne. Jestem jego 2 właścicielem...
Na razie brak, ale bardzo duże plany na lato :)
Typowy chiński 4-suwowy silnik czterobiegowy, 3,3 KM mocy. Szału nie ma, ale na początek to bardzo fajny motor :)
Daje radę na polskich drogach :)
-10 stopni i zero czarnego asfaltu... Sam śnieg na drodze i drift co zakręt :D Przejechałem tak około 50 kilometrów i odechciało mi się więcej jazdy w śniegu :P
1 sezon tym zippkiem, następnie prawko na 125, później samochód i hobbicstycznie większy motocykl, ale to już moje marzenie :)
Zdecydowanymi i najwidoczniejszymi plusami są odgłosy z tłumika i wygląd, ale prawdę mówiąc to nic poza tym... Jeździ się przyjemnie, siedzenie kierowcy jak i pasażera wygodne, bak wielki, dzięki czemu starczy na długą podróż no i oczywiście niesamowicie małe spalanie. Ale mocą i prędkością nikogo nie zaskocze, wkońcu to chińska 4-suwowa 50... Minusem jest słabe ładowanie akumulatora, lampy nie dość, że słabe to jeszcze świecą na niebo, i plastiki jak patyki... Nie ważne jaka gleba, czy podczas jazdy czy na parkingu - coś i tak zawsze się połamie... Ich trzeszczenie i występujące na wyższych obrotach wibracje po kilku kilometrach dają się we znaki.Wadą konstrukcyjną która może nie sprawia problemu, ale jednak trochę to wkurza jest obrotomierz, który pokazuje x2 mniej obrotów, niż motor rzeczywiście kręci, a to wszystko przez zle wyskalowanie.
Mitsubishi Lancer Evo5/6/7 :) :)
Honda cbr 125
Kawasaki ninja
Bejlik pozdrowił kierowcę pojazdu