Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1999 r.
Krosno-Dobieszyn
900 cm3
89 KM
4.30 s
Jest to za piękna maszyna,żeby ją oszpecić.
Jest to silnik wyposażony w układ czterech cylindrów w układzie rzędowym z głowicą DOHC.Silnik oprócz ustawowego chłodzenia powietrzem,jest również chłodzony za sprawą chłodnicy oleju.
Silnik zasilany jest czterema gaznikami firmy Mikuni.
Motocykl legitymuję się mocą 89 koni mechanicznych uzyskiwanej przy 8250 obrotach,zaś maksymalny moment obrotowy 83,4 Nm uzyskuję przy 7500 tyśiąca obrotach.Silnik w moim motocyklu pracuję bardzo równo.
Godnym elementem w owym silniku na który warto zwróćić szczególną uwagę,jest elastyczność silnika.
Ciągnie on od najmniejszych prędkości obrotowych,nawet z 5 biegu.
Wielu ludzi narzeka na zawieszenie w tym motocyklu,że jest ono nie skuteczne przy dużych prędkościach, że motocykl na długich szybkich łukach wężykuje tyłem,żę Przednie teleskopy są za miękkie.
Moje osobiste zdanie jako użytkownika tego sprzętu jest takie,że po prostu niektórzy ludzie mają błędne pojęcie o swoich potrzebach.
To po pierwsze nie jest motocykl do wyścigów jak wielu młodym ludziom się wydaję, to jest motocykl szosowy,jego głównym zadaniem jest wygodna jazda przy umiarkowanych prędkościach,do tego on służy.
Dlatego uważam że niektóre komentarze ludzi są poprostu bez sensu.
Na temat zawieszenia w tym motocyklu dopowiem również,że aby pracowało ono w miarę elastycznie i poprawnie, potrzebna jest również odpowiednia obsługa tego zawieszenia, wielu ludzi o tym poprostu nie wie,to są rzeczy mechaniczne i w miarę upływu czasu wszystko się troszke że tak powiem zdeformuje, lub straci swoją sprawność.Ludzie nie oszukujmy się to są dosyć stare Japońskie maszynki.
Wiele ich było:)
Same plusy
Zachowaniu mojego egzemplarzu i w przyszłości zakupie Yamahy XJR1300:)