Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1984 r.
Barlinek
653 cm3
73 KM
4.60 s
Klasyk, po prostu kwintesencja motocykla zbudoanego wg starej dobrej szkoły - bez zbędnych dodatków. Mimo to, w porównaniu z dzisiejszymi motocyklami tej pojemności zdecydowanie zbyt ciężka. Z drugiej strony, może właśnie dzięki temu doskonale sprawuje się w dalekich szosowych przelotach.
Tłumik Motad 4 w 1, polerowane kanały ssace i wydechowe, większe dysze w gaźnikach.
Typowy przedstawiciel serii XJ - cztery cylindry w rzędzie, po dwa zawory na cylinder, dodatkowo system YICS. Staosunkowo elastyczny, z lekkim "dołkiem" momentu obr. w zakresie 4-4,5tys. obr.
Podobnie jak rama - przy tej masie pojazdu mogłoby być solidniejze. Z przodu regulacja twardości realizowana dzięki komorom powietrznym ponad olejem telesopowym. Z tyłu - klasyczne zawieszenie z dwoma elementami resorująco-tłumiącymi, z oryginalnego wymienione na podzespoły firmy Koni parę tysięcy km temu.
M. in. przeloty z Pomorza w Bieszczady, poza tym wiele innych.
Maszyna na całe życie.
Niezawodność, umiarkowane zużycie paliwa, ogromna ładowność, dosknałe oświetlenie, duży zbiornik i wystarczające osiągi - w sumie bardzo przyzwoity turystyk.
Wady - opisałem powyżej.
Klasyk i o to chodzi!! Widzę też masz sentyment to jawy, i bardzo dobrze bo ja też :)
zapraszam do skomentowania mojej Hondy.
niezły sprzęcik 650 na pewno nieźle śmiga.
piekny motor, i podobaja mi sie porspektywy, szkoda ze nie moge miec jeszcze takiego motoru ktory zostal by mi na cale zycie:P
maszyna ma dusze , piekna
szerokie i lewa w góre :)