Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:

1995 r.
Rawicz
598 cm3
61 KM
53 Nm
5.00 s
Yamaha nie jest lekkim sprzętem. Ponad 200 kilo na „ mokro" może być przyczyną ślicznej parkingówki. Jednak wytrzymałość tego sprzętu, głównie dzięki nieśmiertelnemu silnikowi, robi wrażenie. Dlatego też XJ 600 Diversion jest urodzonym turystykiem. Pozycję za kierownicą można przyporządkować pod literę U. Jest uniwersalna, wygodna i nie męcząca. Przednia owiewka, montowana seryjnie, dobrze spełnia swoją funkcje.
nie przepadam za modyfikacjami
Typ: czterosuwowy, chłodzony powietrzem
Układ: czterocylindrowy, rzędowy
Rozrząd: DOHC dwa zawory na cylinder
Pojemność skokowa: 598 cm3
Średnica cylindra / skok tłoka: 58,5 / 55,7
Stopień sprężania: 10:1
Moc maksymalna: 61 KM / 45,5KW przy 8500 obr/min
Moment obrotowy: 53 MN przy 7000 obr/min
Zasilanie: 4 gaźniki podciśnieniowe
miękkie
narazie brak
jeździć bezpiecznie bez wariacji
+spalanie
+ pozycja
+ szybkie wyczucie sprzętu
+ przyśpiesznie
- brak
uzbieranie na sprzęt
fazer 600/1000 i drugim motocyklu ( cross)
Piękny motorek. Mam do takiego dwa przeloty. Chciałbyś się zamienić dwa przeloty za dwa seryjne? Dźwięk jest piękny, ale pasażerkę irytują na dłuższej trasie :(
Extra moto. Fajnie się prezentuje w tym malowaniu.
10/10
Pozdrawiam
oraz
Zapraszam ocenić moją TZRke
Coś pięknego ;] Pozdro i zapraszam do skomentowania mojego steeda.
wypas maszyna,ładna i zadbana,oby ci długo służyła, zapraszam do obejrzenia moich pojazdów.Życzę szerokości, dobrych dróg i niezapomnianych przygód;)
fajny sprzecior 10/10 i zapraszam
Fajny motorek moja ocenka to 10/10, zapraszam do skomentowania mojego rometa
Pozdrawiam
Super maszyna :)
daje 10/10
pozdrawiam szlachtę xD