facebook
System PJ
to 129 370 pojazdów na 669 391 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Yamaha FZS 1000 Fazer 2003r

Oglądano już 7740 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Yamaha FZS 1000 Fazer »
  • Rocznik

    2003 r.

  • Właściciel

    Karbiker

  • Kategoria

    Szosowe

  • Lokalizacja

    Chrzanów

  • Pojemność

    998 cm3

  • Moc

    143 KM

  • Max. moment obrotowy

    106 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    2.90 s

  • Opis

    Yamaha Fazer 1000 (KiloFazer) jest motocyklem dla amatorów zarówno kontemplacyjnej jazdy, jak i sportowych wrażeń. To nie lada sztuka, aby stworzyć uniwersalny, wygodny motocykl zarówno do codziennej jazdy, jak i dalekich podróży, który będzie zachowywał się stabilnie również przy wysokich prędkościach.

    W porównaniu do wcześniejszego motocykla Bandit 600/nie ma porównania! :)

  • Tuning

    Wymienione kierunki na małe strzałki. Dodane crash pady...cdn.

    P.S. Będę umieszczać aktualne fotki z dodatkami/modyfikacjami. :)

  • Silnik

    Typ: 4-ro suw
    Układ: 4-ro cylindrowy, rzędowy
    Pojemność skokowa: 998 ccm
    Średnica x skok tłoka: 74.0 x 58.0 mm
    Stopień sprężania 11,4:1
    Rozrząd: DOHC 5 zaworów/cylinder
    Maksymalna moc: 143.00 KM (105 kW) przy 10000 obr/min
    Maksymalny moment obrotowy: 106.00 Nm (78.2 ft.lbs) przy 7500 obr/min
    Zapłon TCI DENSO
    Zasilanie: 4 gaźniki Mikuni
    Starter: Elektryczny
    System chłodzenia: Ciecz

    Bardzo ładnie chodzi i ciągnie od samego dołu, ma mocy pod dostatkiem, w końcu to R1 tylko inaczej zestrojone, korci, żeby odkręcić. Jednostka napędowa jest elastyczna i spokojnie można jeździć na 6-biegu już od 50km/h. Osobiście uważam, że jest z niego nie zła "lokomotywa" ;)

    Przegląd techniczny co: 40 tys. km, gaźniki oraz zawory (regulacja na płytkach)
    Wymiana oleju co: 10 tys. km 2,8l z filtrem: 3,1 l. 10W40

  • Zawieszenie

    Przednie teleskopy o średnicy rur nośnych 43mm mają pełną regulację (odbicie, dobicie jak i napięcie wstępne sprężyn), aluminiowy wahacz współpracuje także z w pełni regulowanym amortyzatorem centralnym.
    Przedni hamulec: podwójna tarcza 298 mm
    Tylny hamulec: pojedyncza tarcza 267 mm Oba hamulce są ściągnięte z pierwszej generacji Yamahy R1.

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Wszystkie! :)

  • Perspektywy

    Zamontowanie tylnego błotnika wraz z osłoną łańcucha, stelaż pod centralny kufer, wyższą szybę, podgrzewane manetki,aluminiową osłonę na chłodnicę...itd.

  • Plusy i minusy pojazdu

    Plusy:

    - mocny silnik
    - niezawodna i trwała konstrukcja
    - długie okresy między serwisowe
    - stosunkowo niskie spalanie jak na litra
    - łatwość prowadzenia
    - wygodna kanapa, dobra pozycja kierowcy oraz pasażera
    - bardzo dobre hamulce
    - więcej niż dobre osiągi
    - dobre zawieszenie z możliwością regulacji
    - posiada charakter uniwersalny

    Minusy:
    - niewystarczająca ochrona przed wiatrem przy dużych prędkościach

  • Marzę o...

    Na razie o niczym...!

Komentarze (5)

  • 2011-01-30 21:07:21

    No moto cieszy oko ;d
    oczywiście 10/10 + Szerokości ;d
    -ZAPRASZAM DO MOJEGO KYMACZA ;D

  • 2009-06-17 14:46:49

    Wypas maszyna,ładna i zadbana, zapraszam do obejrzenia moich pojazdów.Życzę szerokości, dobrych dróg i niezapomnianych przygód;)

  • 2009-06-14 22:06:11

    Extra moto. Fajny kolorek,pasuje do moto.
    10/10
    Pozdrawiam
    oraz
    Zapraszam ocenić moją RSke.

  • 2009-06-14 20:25:40

    Zacny sprzęcik, to już musi mieć kopnięcie. ode mnie max 10/10 pzdr

  • 2009-06-14 20:10:32

    Fajny motorek ;)jestem ciekaw jak jezdzi ten motorek i jak sie go prowadzi bo szukam cos dla ojca.Pozdraawiam

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Peugeot 406
  • Romet Ogar 200
  • Yamaha DT 80
  • Fiat 126
  • Peugeot 307
  • Chrysler LeBaron

Co robią kierowcy na PJ