Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2003 r.
Chrzanów
998 cm3
143 KM
106 Nm
2.90 s
Yamaha Fazer 1000 (KiloFazer) jest motocyklem dla amatorów zarówno kontemplacyjnej jazdy, jak i sportowych wrażeń. To nie lada sztuka, aby stworzyć uniwersalny, wygodny motocykl zarówno do codziennej jazdy, jak i dalekich podróży, który będzie zachowywał się stabilnie również przy wysokich prędkościach.
W porównaniu do wcześniejszego motocykla Bandit 600/nie ma porównania! :)
Wymienione kierunki na małe strzałki. Dodane crash pady...cdn.
P.S. Będę umieszczać aktualne fotki z dodatkami/modyfikacjami. :)
Typ: 4-ro suw
Układ: 4-ro cylindrowy, rzędowy
Pojemność skokowa: 998 ccm
Średnica x skok tłoka: 74.0 x 58.0 mm
Stopień sprężania 11,4:1
Rozrząd: DOHC 5 zaworów/cylinder
Maksymalna moc: 143.00 KM (105 kW) przy 10000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 106.00 Nm (78.2 ft.lbs) przy 7500 obr/min
Zapłon TCI DENSO
Zasilanie: 4 gaźniki Mikuni
Starter: Elektryczny
System chłodzenia: Ciecz
Bardzo ładnie chodzi i ciągnie od samego dołu, ma mocy pod dostatkiem, w końcu to R1 tylko inaczej zestrojone, korci, żeby odkręcić. Jednostka napędowa jest elastyczna i spokojnie można jeździć na 6-biegu już od 50km/h. Osobiście uważam, że jest z niego nie zła "lokomotywa" ;)
Przegląd techniczny co: 40 tys. km, gaźniki oraz zawory (regulacja na płytkach)
Wymiana oleju co: 10 tys. km 2,8l z filtrem: 3,1 l. 10W40
Przednie teleskopy o średnicy rur nośnych 43mm mają pełną regulację (odbicie, dobicie jak i napięcie wstępne sprężyn), aluminiowy wahacz współpracuje także z w pełni regulowanym amortyzatorem centralnym.
Przedni hamulec: podwójna tarcza 298 mm
Tylny hamulec: pojedyncza tarcza 267 mm Oba hamulce są ściągnięte z pierwszej generacji Yamahy R1.
Wszystkie! :)
Zamontowanie tylnego błotnika wraz z osłoną łańcucha, stelaż pod centralny kufer, wyższą szybę, podgrzewane manetki,aluminiową osłonę na chłodnicę...itd.
Plusy:
- mocny silnik
- niezawodna i trwała konstrukcja
- długie okresy między serwisowe
- stosunkowo niskie spalanie jak na litra
- łatwość prowadzenia
- wygodna kanapa, dobra pozycja kierowcy oraz pasażera
- bardzo dobre hamulce
- więcej niż dobre osiągi
- dobre zawieszenie z możliwością regulacji
- posiada charakter uniwersalny
Minusy:
- niewystarczająca ochrona przed wiatrem przy dużych prędkościach
Na razie o niczym...!
No moto cieszy oko ;d
oczywiście 10/10 + Szerokości ;d
-ZAPRASZAM DO MOJEGO KYMACZA ;D
Wypas maszyna,ładna i zadbana, zapraszam do obejrzenia moich pojazdów.Życzę szerokości, dobrych dróg i niezapomnianych przygód;)
Extra moto. Fajny kolorek,pasuje do moto.
10/10
Pozdrawiam
oraz
Zapraszam ocenić moją RSke.
Zacny sprzęcik, to już musi mieć kopnięcie. ode mnie max 10/10 pzdr
Fajny motorek ;)jestem ciekaw jak jezdzi ten motorek i jak sie go prowadzi bo szukam cos dla ojca.Pozdraawiam