Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1963 r.
647 cm3
32 KM
7.00 s
Motocykl w oryginalnym lakierze, !z oryginalną plombą fabryczną na liczniku!, po kapitalnym remoncie silnika, skrzyni biegów, kardana. Docierany. Rzadki model.
Jak na zabytek posiada dużą moc, manewry z koszem sprawiają dużo frajdy ;] Sprawuje się o wiele lepiej niż młodsze modele począwszy od m-63+
-Tłumiki przelotki
-Polerowane gniazda zaworowe
-Dyfer 10
-Wyciska do około 140km/h
czterosuwowy, górnozaworowy, dwucylindrowy, bokser, smarowany rozbryzgiem i zębata pompa oleju, chłodzony powietrzem, Stopień sprężania - 6,2, Zapłon - bateryjny, 6V, Skrzynia biegów - czterostopniowa, Prądnica G-414 65W,
posiada mechaniczny przyspieszacz zapłonu,
Remont:
-nowy wał + tłoki
-szlif ciasny
-wymienione łożyska prądnicy
-wymienione simeringi, łożyska wału korbowego i zdawczego
-zamontowane gaźniki K-301 z największymi fabrycznie dyszami 230, posiadam tez oryginalne k-38(produkowane w 2 latach)
-polerowane zawory
Suwakowe, teleskopowe ze sprężynowo-hydraulicznymi amortyzatorami. Nakrętki lagów (front) zastąpione z k-750.
Wykorzystywany terenowo. Wół roboczy.
Bierze wszystkie zabytkowe motocykle w pobliżu.
Reanimacja kosza bocznego.
Wieczne kiszenie w rodzinie.
Utrzymywanie w jak najlepszym stanie.
+BEZAWARYJNOŚĆ
+instalacja na styk i zawsze zapali
+Miękki
+Odgłos
+Extra w terenie
+zawsze jest ładowanie aku, żadnych problemów z prądnicą!!
+prostota silnika(miodzio) i zajebiste osiągi
-nie da się ustawić idealnie zapłonu(brak znaku na kole zamachowym)
Spalania nie daję jako minusa, jeśli chcesz mieć dużo mocy, i zyskiwać na prędkości, nie zwiększając spalania, nie musisz zakładać gaźników z WSk ;/ , jak to niektóre łebki robią. Przez taka partyzantkę szybciej wypalają się gniazda zaworowe, a silnik bardziej sie grzeje. Co prowadzi do strupienia sprzętu. Wystarczy pokąbinować (założyć szybki 4 bieg, szybszy dyfer) Ruski uwielbiają wpieprzać litrami paliwo, i trzeba sie z tym liczyć jeśli chcesz nimi jeździć.
Wygrany wyścig na 1/2 km z K-750 (solo)
Częściach zamiennych. Jak najdłuższym niewyeksploatowaniem oryginalnego lakieru.
Sprzęt wymaga jeszcze pracy ale bardzo mi się podoba.
TEN SPRZĘT TO MA DOPIERO ZDROWIE B)
Piękny sprzęt pamiętam jak nim Jechaliśmy idzie jak burza:)
piękny uranus
Bardzo fajny Uralec - pozdro!
Fajny RUSEK, szkoda go trochę na woła roboczego:)
coś pięknego prawdziwa potęga szkoda że spalnie mają tak duże pozdrawiam skomentuj moją mz
Świetna maszyna. Oby służyła jak najdłużej.
Pozdro! ;]