facebook
System PJ
to 129 370 pojazdów na 669 391 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Ural M-62 1963r

Oglądano już 10455 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Ural M-62 »
  • Rocznik

    1963 r.

  • Właściciel

    brylantn

  • Kategoria

    Retro

  • Pojemność

    647 cm3

  • Moc

    32 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    7.00 s

  • Opis

    Motocykl w oryginalnym lakierze, !z oryginalną plombą fabryczną na liczniku!, po kapitalnym remoncie silnika, skrzyni biegów, kardana. Docierany. Rzadki model.
    Jak na zabytek posiada dużą moc, manewry z koszem sprawiają dużo frajdy ;] Sprawuje się o wiele lepiej niż młodsze modele począwszy od m-63+

  • Tuning

    -Tłumiki przelotki
    -Polerowane gniazda zaworowe
    -Dyfer 10
    -Wyciska do około 140km/h

  • Silnik

    czterosuwowy, górnozaworowy, dwucylindrowy, bokser, smarowany rozbryzgiem i zębata pompa oleju, chłodzony powietrzem, Stopień sprężania - 6,2, Zapłon - bateryjny, 6V, Skrzynia biegów - czterostopniowa, Prądnica G-414 65W,
    posiada mechaniczny przyspieszacz zapłonu,
    Remont:
    -nowy wał + tłoki
    -szlif ciasny
    -wymienione łożyska prądnicy
    -wymienione simeringi, łożyska wału korbowego i zdawczego
    -zamontowane gaźniki K-301 z największymi fabrycznie dyszami 230, posiadam tez oryginalne k-38(produkowane w 2 latach)
    -polerowane zawory

  • Zawieszenie

    Suwakowe, teleskopowe ze sprężynowo-hydraulicznymi amortyzatorami. Nakrętki lagów (front) zastąpione z k-750.

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Wykorzystywany terenowo. Wół roboczy.
    Bierze wszystkie zabytkowe motocykle w pobliżu.

  • Perspektywy

    Reanimacja kosza bocznego.
    Wieczne kiszenie w rodzinie.
    Utrzymywanie w jak najlepszym stanie.

  • Plusy i minusy pojazdu

    +BEZAWARYJNOŚĆ
    +instalacja na styk i zawsze zapali
    +Miękki
    +Odgłos
    +Extra w terenie
    +zawsze jest ładowanie aku, żadnych problemów z prądnicą!!
    +prostota silnika(miodzio) i zajebiste osiągi


    -nie da się ustawić idealnie zapłonu(brak znaku na kole zamachowym)

    Spalania nie daję jako minusa, jeśli chcesz mieć dużo mocy, i zyskiwać na prędkości, nie zwiększając spalania, nie musisz zakładać gaźników z WSk ;/ , jak to niektóre łebki robią. Przez taka partyzantkę szybciej wypalają się gniazda zaworowe, a silnik bardziej sie grzeje. Co prowadzi do strupienia sprzętu. Wystarczy pokąbinować (założyć szybki 4 bieg, szybszy dyfer) Ruski uwielbiają wpieprzać litrami paliwo, i trzeba sie z tym liczyć jeśli chcesz nimi jeździć.

  • Osiągnięcia

    Wygrany wyścig na 1/2 km z K-750 (solo)

  • Marzę o...

    Częściach zamiennych. Jak najdłuższym niewyeksploatowaniem oryginalnego lakieru.

Komentarze (8)

  • 2010-12-03 20:35:05

    Sprzęt wymaga jeszcze pracy ale bardzo mi się podoba.

  • 2010-11-09 08:00:45

    TEN SPRZĘT TO MA DOPIERO ZDROWIE B)

  • 2010-10-02 10:14:22

    Piękny sprzęt pamiętam jak nim Jechaliśmy idzie jak burza:)

  • 2010-07-20 13:27:10

    piękny uranus

  • 2010-06-29 19:09:15

    Bardzo fajny Uralec - pozdro!

  • 2010-06-27 20:26:33
    Użytkownik usunięty

    Fajny RUSEK, szkoda go trochę na woła roboczego:)

  • 2010-06-25 15:44:30

    coś pięknego prawdziwa potęga szkoda że spalnie mają tak duże pozdrawiam skomentuj moją mz

  • 2010-06-24 21:35:11
    Użytkownik usunięty

    Świetna maszyna. Oby służyła jak najdłużej.
    Pozdro! ;]

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Mitsubishi Lancer
  • Volkswagen Golf
  • CZ 175/487
  • Honda CBR 600
  • Kawasaki ZZR 1100 / ZX11
  • Piaggio Zip

Co robią kierowcy na PJ