Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2002 r.
Wrzesnia
499 cm3
50 KM
5.80 s
Klasyk kawasaki ER5, posiadam go od 3 lat. Zero problemów, motocykl jest świetny. Pali tak mało, że sam nie mogłem uwierzyć.
Przy zmianie napędu zmieniona zębatka tylna z 42Z na 38Z co daje super efekt. Biegi są wyraźnie dłuższe i w porównaniu z zestawem 42Z mniej pali i o wiele lepiej przyspiesza bo nie trzeba jej tak przeciągać. Sprawdzone nawet na prostej z druga ER5 ;)
Dodana szyba akcesoryjna która na prawdę wiele daje w trasie, każdemu polecam do erki :)
Oryginał, serwisowany osobiście :)
Przesiadka na ER6-f :)
Plusy:
-niezawodność
-tania w eksploatacji
-spalanie
-moc wystarczająca jak na takie moto :)
-prostoliniowość oddawania mocy!
Minusy:
-raczej brak, chyba że można ponarzekać na bęben na tyle zamiast tarczy ;)
190km/h na prostej S5 także uważam to za super wynik zwłaszcza że leciałem opór 20km a na stacji spalanie wyszło 4,8L po całym dniu latania :)