+ małe spalanie, średnio 5 l/100 km, przy spokojniej jeździe zejdzie bez problemu poniżej 4.5
+ stosunkowo elastyczny, nawet na niskich obrotach
+ dobrze się prowadzi
+ jest ładny
+wygoda, osoba ok. 177cm wzrostu będzie się czuła na nim idealnie. Nie liczy się, czy jedziesz 100km, czy 1000km, zawsze jest wygodnie.
+dźwięk tego R2 jest piękny, na niskich spokojny pomruk, na wysokich wariat!
-brak ochrony przed wiatrem, powyżej 130 trzeba się dobrze trzymać
wedlug mnie plusem jest to ze ten motor ma swoj styl nie jest typowym sportem ani tez typowym motorem na podorze jest przyjemny i latwy do opanowania i dosyc tani w eksplatacji co czyni go naprawde dobrym kompanem do codziennego uzytku:)
+ elastyczny silnik na każdych obrotach ma moc, nie trzeba go kręcić do wysokich obrotów żeby chciał jechać
+ bardzo łatwy w prowadzeniu jak dla początkujących motocyklistów na większym sprzęcie
+ trwały
+ niezawodny
+ najładniejszy (moim zdaniem) z grona "500"
+ przyzwoicie obchodzący się z kieszenią właściciela
+ lekki i dynamiczny
+ wygodna pozycja za kierownicą
- słabe hamulce (tył bęben)
- brak owiewek (powyżej 120km/h urywa głowę)
- tylko 50 KM
Kawasaki ER5
Plusy:
-niezawodność
-tania w eksploatacji
-spalanie
-moc wystarczająca jak na takie moto :)
-prostoliniowość oddawania mocy!
Minusy:
-raczej brak, chyba że można ponarzekać na bęben na tyle zamiast tarczy ;)
Kawasaki ER5
+ małe spalanie, średnio 5 l/100 km, przy spokojniej jeździe zejdzie bez problemu poniżej 4.5
+ stosunkowo elastyczny, nawet na niskich obrotach
+ dobrze się prowadzi
+ jest ładny
- można się doczepić do hamulców
Kawasaki ER5
Plusy:
- lekki i zwrotny
- jak na swoją moc całkiem dynamiczny
- łagodny sposób oddawania mocy
- wygodne siedzenie oraz pozycja za kierownicą
Minusy:
- nieco słabe hamulce przy jeździe z pasażerem
Kawasaki ER5
1.Plusy:
Charakterystyka silnika,
Niezawodność,
Przełożenia skrzyni biegów,
Klasyczny wygląd,
Spalanie.
2.Minusy:
Hamulce,
Zawieszenie.
Kawasaki ER5
+wygoda, osoba ok. 177cm wzrostu będzie się czuła na nim idealnie. Nie liczy się, czy jedziesz 100km, czy 1000km, zawsze jest wygodnie.
+dźwięk tego R2 jest piękny, na niskich spokojny pomruk, na wysokich wariat!
-brak ochrony przed wiatrem, powyżej 130 trzeba się dobrze trzymać
Kawasaki ER5
Plusy :
- Wygodna Pozycja
- Wygląd
Minusy :
- Bardzo Cichy
Kawasaki ER5
wedlug mnie plusem jest to ze ten motor ma swoj styl nie jest typowym sportem ani tez typowym motorem na podorze jest przyjemny i latwy do opanowania i dosyc tani w eksplatacji co czyni go naprawde dobrym kompanem do codziennego uzytku:)
Kawasaki ER5
Plusy:
+ Bardzo elastyczny silnik
+ Wygodna pozycja
Minusy:
- Brak
Kawasaki ER5
lusterka i miękkie zawieszenie na minus. Pozycja kierowcy, elastyczność silnika i radość z jazdy na plus.
Kawasaki ER5
+ elastyczny silnik na każdych obrotach ma moc, nie trzeba go kręcić do wysokich obrotów żeby chciał jechać
+ bardzo łatwy w prowadzeniu jak dla początkujących motocyklistów na większym sprzęcie
Kawasaki ER5
Miękie lagi przednie, drogie akcesoryjne sprężyny.
Kawasaki ER5
Plusy:
+Wygodna pozycja
+Dobrze się prowadzi
+Wybacza błędy
+Zwinna
+Wskaźnik paliwa
Minusy:
-Słaby tylny hamulec
Kawasaki ER5
+wygląd
+przyspieszenie
+w miarę mało pali
-mógł by być czarny
Kawasaki ER5
+ świetne na pierwsze moto
+ niezłe przyspieszenie
+ komfort jazdy
+ ładna prezencja
- średniej jakości hamulce przednie (po opleceniu ich stalą, problem znika)
- fabryczne zawieszenie jest zbyt miękkie
Innych na razie nie zauważyłem
Kawasaki ER5
Same plusy, z wyjątkiem hamulców.
Kawasaki ER5
jak na razie same plusy :))
Kawasaki ER5
- słaby tylny hamulec
- i minimalnie za mało kucy
+ poza tym nie ma się do czego przyczepić
Kawasaki ER5
++++ jest dużo,
- zawieszenie tył, i jedna tarcza z przodu, brak tarczy z tyłu
Kawasaki ER5
+ trwały
+ niezawodny
+ najładniejszy (moim zdaniem) z grona "500"
+ przyzwoicie obchodzący się z kieszenią właściciela
+ lekki i dynamiczny
+ wygodna pozycja za kierownicą
- słabe hamulce (tył bęben)
- brak owiewek (powyżej 120km/h urywa głowę)
- tylko 50 KM
Kawasaki ER5
Same +. Tylko jeden - słabe hamulce, ale przewód w stalowym oplocie powinien załatwić sprawę.