Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2008 r.
Gdansk
1400 cm3
201 KM
156 Nm
0.00 s
135 kW (184 KM) przy 9500 obr./min i momentem obrotowym 147 Nm przy 7200 obr./min seryjnie.
Ten ma wsadzone lepsze (wytrzymalsze) tytanowe cylindry, lekko zwiekszajace pojemnosc z 1300 do 1400 (25 cc/cylinder) :D
Aktaulnie 201 KM i 156 Nm obrotu :)
PS : To nie bandit tylko B-king :D
4-suwowy 4-cylindrowy silnik o pojemności 1300 cm3 chłodzony cieczą, który pochodzi z hiperturystycznego modelu Hayabusa
B-king.. cudeńko ; ) 1340ccm, 201koni i do przodu! Szerokości
Piękny NAKED Pozdrawiam i życzę szerokości 10/10
Zapraszam do mojej społeczności SUZUKI i oceny moto!
hayabusa ma wiecej mocy fabrycznie chyba a bking ma wiekszy moment obrotowy
Boziu moje marzonko b-king achh... widzialem go raz u siebie w miescie niesamowita maszyna a te tlumiory zjawiskowe a przy tym jest niezwykle cichy... gratuluje wyboru z pewnoscia niezawodny suzuk...pzdr. i szerokosci
i jeszcze większa moc :P boże to szatan !!
gigantyczne tłumiki :D
Drogi kolego, koszt takiej przeróbki oscyluje w granicach 2-3 tys. złotych.
Mimo tego że sam w sobie ma już bardzo dużą moc, ta przeróbka jest bardzooo opłacalna.
Bardzo wyraźnie czuć wzrost mocy i momentu. Startuje
Po kiego zwiększać mu pojemność i moc skoro seria jest praktycznie nie do wykorzystania , tak z czystej ciekawości zapytam - jaki jest koszt takiej przeróbki tj.cylindry, tłoki,uszczelka pod głowice, przemapowanie i stro
tak, to B-King ale nie bylo takiego tagu ;D
jaki bandit ??... to chyba raczej B-King...
o cholera ale ma tuby z tyłu! Piękny groźny wygląd!
to prawda, bardzo fajna maszynka. Ma odejscie, zwlaszcza z tymi ponad 200-toma końmi :0
Pozdro 600!
Streetfighter :D
Taki sam uczestniczył w wyścigu TopGear po wrocławiu :p
to sa zdjecia zrobione przed wyjazdem z salonu. Poki co, nie mam jeszcze innych zdjec tego motocykla. Postaram sie wrzucic je jak najszybciej :)
Pozdro!