Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1999 r.
Gidle
125 cm3
17 KM
0.00 s
Nsr'ka w moim posiadaniu od prawie roku, zrobione masę kilometrów (6-7k) zrobione mnóstwo rzeczy, poświęcone mase czasu, pieniędzy oraz przede wszystkim cierpliwości :). Na żywo prezentuje się mega świetnie, lakier oryginalny w dodatku z tą okleiną robi robotę, reakcja ludzi bezcenna :D
Wizualnie zmiany są ogromne:
m.in:
-nowa okleina
-żarówki cree led (mijania/długie)
-żarówki led (postojowe)
-żarówki led (stop/pozycja)
-dodatki z carbonu:
-osłona wahacza
-plastik setów L i P
-,,pianka" licznika
-wloty powietrza dolne
-malowane w stylu ,,Piano Black":
-,,grzejniki"
-wloty powietrza
-sety
-rączka pasażera
-korek wlewu paliwa
-malowane na czerwony połysk:
-zaciski przód hamulca
-śrubki od korka wlewu
-spinki pianki licznika
-ciężarki
-naklejki na felgi czerwone
-napisy na opony
-lusterka dolne (aczkolwiek jedno mi odleciało na dziurach i się stłukło)
-obszyta kanapa eko skórą (wykonanie ja+ mój tata :D)
-kierunkowskazy przód+tył ledowe
-przyciemniona tylna lampa i kierunkowskazy plastidipem
-uchwyt na tablice rejestracyjną custom 180*
-nowa szybka Loster
-manetki Domino
-opony prawie nowe Mitas MC50 100/130
-zmieniony został bak na oryginalny
-nakrętki na wentyle
-wlepki :)
-Cylinder na tulei (Motor-Tech Woryna)
-tłok Wossner
-uszczelki na silnik Athena
-uszczelniacze Athena
-łożyska na całym silniku Koyo,NTN, Fag
-sprzęgło kompletne EBC
-świeca NGK BR9ECS
-gaźnik seria
-wydech seria full przelot końcówka lekko rozwiercona
-moduły chyba seria
-napęd cały DID
Seria :)
Nie miła sytuacja która spotkała mnie na powrocie z Kleszczowa do którego mam z +/- 60 km, 10 km od domu tłok (firmy Meteor) spotkał się ze świecą którą wkręcił poprzedni ,,właściciel" którego nie pozdrawiam, ale tak to zrobiłem prawie 1k km i nic się nie zdarzyło.
Na razie brak, wszystko to co chciałem zrobiłem i jestem zadowolony z efektu :)
Plusy:
-komfort podróżowania
-dostępność części na rynku
-wydajny układ chłodzenia
-żywotny silnik
-niskie spalanie w cyklu mieszanym (u mnie to około 3,5-5l na 100 max)
Minusy:
-bardzo drogie odblokowanie (moduły)
-seryjne żarówki to szmelc totalny i bez ledów nie da rady jechać wieczorem
V-max: na zablokowanym wydechu 140 km/h na odblokowanym nie patrzyłem jeszcze :)
xj600, gpz 500, bandit 600, gsxr 750 k9 ewentualnie r6 rn12 lub cbr 600rr pc37