Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2012 r.
WIOSKA nie daleko grodziska WLKP
125 cm3
13 KM
0.00 s
WIĘKSZA MOTOR CIĄGNIE NA KAŻDYM BIEGU TAK JAK POWINIEN ALE CO DO PRĘDKOŚCI MAX TO NIE WIEM BO GO JESZCZE DOCIERAM A PRZEŁOŻENIA USTAWIŁEM NA SIŁĘ WIĘC MYŚLĘ ŻE NA TYCH PRZEŁOŻENIACH POJADĘ ZE 95-100 NAWET W 2 OSOBY, ALE ZA TO PRZYŚPIESZENIE JEST POTĘŻNE W DWIE OSOBY NA PEWNO TROCHĘ SŁABSZE ALE NIEZNACZNIE, CO DO MOCY I PRĘDKOŚCI MYŚLĘ ZE PO UŁOŻENIA NAPĘDU NA PRĘDKOŚĆ Z TEGO SILNIKA MOŻNA WYCIĄGNĄĆ 130KM TAK MÓWIĄ I TAK PISZE NA ALEGRO PRZY SPRZEDAŻY (NOWEGO) I ZGADZAM SIĘ Z TYM A CO DO MOCY, TEJ MOCY SILNIK 125 NA PEWNO NIE STRACI BĘDZIE SIĘ WOLNIEJ ROZPĘDZAĆ ALE ZAPEWNIAM ŻE W 2osoby I PRZEŁOŻENIEM NA PEWNO WYCIŚNIECIE 110-120 TYLE ŻE WONIEJ
- SILNIK 125cm3
- SPORTOWY GAŹNIK
- SPORTOWY FILTR POWIETRZA
- NAPĘD D.I.D
- ŚWIECĄCE PASKI NA KOLA
- MAŁE MIGACZE
- WŁASNORĘCZNIE ZROBIONY STELAŻ NA REJESTRACJE I MIGACZE TYŁ
JESZCZE W PLANACH ALE JUŻ NIE DŁUGO
- OBSZYTE ODNOWA SIEDZENIA
- PRZEMALOWANIE NA INNY KOLOR
- LED LAMPA TYŁ
- PASKI LED DO LAMP Z PRZODU
- INNE LUSTERKA
- OBNIŻENIE PRZODU
- DODANIE TARCZY Z PRZODU
- INNY WYDECH (BO TEN STRASZNIE BRZĘCZY)
50cm3 i jeszcze 4SUW to porażka po całości niedopracowany do masy motoru jeśli był by to 2suw jeszcze w AM6 tak jak to mają inne motorki tego typu to owszym ale ten nie mówią że mało pali ale trzeba go przeciągać żeby osiągną te 75-80 licznikowe ale ten licznik i tak oszukuje i to sporo w rzeczywistości jedzie 65-70 samemu bo w 2osoby 45-50 i poci się strasznie a spali 2razy tyle
--------------------------------------------------------------------
teraz mam 125 i pali te 4L 4,5L i bez żadnego przeciągania po prostu wciskasz bieg a motor ciągnie i a nie pali o wiele więcej niż 50cm3 a jazda jest przyjemniejsza nigdy nie brak mu mocy zawsze jak przekręcisz manetkę on cięgnie na każdym biegu i w dwie osoby a silni po dopracowaniu i z graniu z ramą jest elastyczny no jedynie trochę plastiki latają ale to w 50cm też było
jak na taki motor to mogło być lepsze ale zdaje egzamin
pierwsze odpalenie i przejechanie się już na 125
wytrzymać do 18 zrobić prawko i kupić coś większego
minusy
- niewygodne siedzenia
- mocno drgające plastiki
- rama którą spawał ktoś kto nigdy się tym nie zajmował po prostu niechlujnie i ta rama nie powinna być montowana na tak ciężki motor i jeśli ktoś chce montwać 125 to niech rozbierze motor do gołej rami i ją pospawa szczególnie przy mocowaniu silnika i całym tyle tam gdzie lampa bo u mnie trzymały ja 2 spawy a do tego zrobione tak że szkoda gadać
- niewidoczny wieczorem licznik (trzeba go wyskalować od nowa i podświetlić) nie jest to trudne
- brzęczący wydech już na 50-tce a na 125 to porażka z wydechem
- minusem w 50 są za szerokie opony ale na 125 jeździ się fajnie
PLUSY
+ MAŁO PALI NA 50 JAK I 125
+ DUŻY BAK
+ MOŻNA PRZEROBIĆ NA 125 CO ZROBIŁEM ALE TRZEBA SIĘ DO TEGO ZABRAĆ Z GŁOWĄ
+ DOBRZE SIĘ PROWADZI SZCZEGÓLNIE NA 125 Z TYMI OPONAMI
założenie 125 i to że chodzi
HONDA NSR 125R
YAMAHA YZF 125
HONDA VARDERO 125