facebook
System PJ
to 129 370 pojazdów na 669 381 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Zipp Pro 50 2012r

Oglądano już 7051 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Zipp Pro 50 »
  • Rocznik

    2012 r.

  • Właściciel

    kozi96

  • Kategoria

    Sportowe

  • Lokalizacja

    WIOSKA nie daleko grodziska WLKP

  • Pojemność

    125 cm3

  • Moc

    13 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    WIĘKSZA MOTOR CIĄGNIE NA KAŻDYM BIEGU TAK JAK POWINIEN ALE CO DO PRĘDKOŚCI MAX TO NIE WIEM BO GO JESZCZE DOCIERAM A PRZEŁOŻENIA USTAWIŁEM NA SIŁĘ WIĘC MYŚLĘ ŻE NA TYCH PRZEŁOŻENIACH POJADĘ ZE 95-100 NAWET W 2 OSOBY, ALE ZA TO PRZYŚPIESZENIE JEST POTĘŻNE W DWIE OSOBY NA PEWNO TROCHĘ SŁABSZE ALE NIEZNACZNIE, CO DO MOCY I PRĘDKOŚCI MYŚLĘ ZE PO UŁOŻENIA NAPĘDU NA PRĘDKOŚĆ Z TEGO SILNIKA MOŻNA WYCIĄGNĄĆ 130KM TAK MÓWIĄ I TAK PISZE NA ALEGRO PRZY SPRZEDAŻY (NOWEGO) I ZGADZAM SIĘ Z TYM A CO DO MOCY, TEJ MOCY SILNIK 125 NA PEWNO NIE STRACI BĘDZIE SIĘ WOLNIEJ ROZPĘDZAĆ ALE ZAPEWNIAM ŻE W 2osoby I PRZEŁOŻENIEM NA PEWNO WYCIŚNIECIE 110-120 TYLE ŻE WONIEJ

  • Tuning

    - SILNIK 125cm3
    - SPORTOWY GAŹNIK
    - SPORTOWY FILTR POWIETRZA
    - NAPĘD D.I.D
    - ŚWIECĄCE PASKI NA KOLA
    - MAŁE MIGACZE
    - WŁASNORĘCZNIE ZROBIONY STELAŻ NA REJESTRACJE I MIGACZE TYŁ
    JESZCZE W PLANACH ALE JUŻ NIE DŁUGO
    - OBSZYTE ODNOWA SIEDZENIA
    - PRZEMALOWANIE NA INNY KOLOR
    - LED LAMPA TYŁ
    - PASKI LED DO LAMP Z PRZODU
    - INNE LUSTERKA
    - OBNIŻENIE PRZODU
    - DODANIE TARCZY Z PRZODU
    - INNY WYDECH (BO TEN STRASZNIE BRZĘCZY)

  • Silnik

    50cm3 i jeszcze 4SUW to porażka po całości niedopracowany do masy motoru jeśli był by to 2suw jeszcze w AM6 tak jak to mają inne motorki tego typu to owszym ale ten nie mówią że mało pali ale trzeba go przeciągać żeby osiągną te 75-80 licznikowe ale ten licznik i tak oszukuje i to sporo w rzeczywistości jedzie 65-70 samemu bo w 2osoby 45-50 i poci się strasznie a spali 2razy tyle
    --------------------------------------------------------------------
    teraz mam 125 i pali te 4L 4,5L i bez żadnego przeciągania po prostu wciskasz bieg a motor ciągnie i a nie pali o wiele więcej niż 50cm3 a jazda jest przyjemniejsza nigdy nie brak mu mocy zawsze jak przekręcisz manetkę on cięgnie na każdym biegu i w dwie osoby a silni po dopracowaniu i z graniu z ramą jest elastyczny no jedynie trochę plastiki latają ale to w 50cm też było

  • Zawieszenie

    jak na taki motor to mogło być lepsze ale zdaje egzamin

  • Pamiętna podróż/przygoda

    pierwsze odpalenie i przejechanie się już na 125

  • Perspektywy

    wytrzymać do 18 zrobić prawko i kupić coś większego

  • Plusy i minusy pojazdu

    minusy
    - niewygodne siedzenia
    - mocno drgające plastiki
    - rama którą spawał ktoś kto nigdy się tym nie zajmował po prostu niechlujnie i ta rama nie powinna być montowana na tak ciężki motor i jeśli ktoś chce montwać 125 to niech rozbierze motor do gołej rami i ją pospawa szczególnie przy mocowaniu silnika i całym tyle tam gdzie lampa bo u mnie trzymały ja 2 spawy a do tego zrobione tak że szkoda gadać
    - niewidoczny wieczorem licznik (trzeba go wyskalować od nowa i podświetlić) nie jest to trudne
    - brzęczący wydech już na 50-tce a na 125 to porażka z wydechem
    - minusem w 50 są za szerokie opony ale na 125 jeździ się fajnie
    PLUSY
    + MAŁO PALI NA 50 JAK I 125
    + DUŻY BAK
    + MOŻNA PRZEROBIĆ NA 125 CO ZROBIŁEM ALE TRZEBA SIĘ DO TEGO ZABRAĆ Z GŁOWĄ
    + DOBRZE SIĘ PROWADZI SZCZEGÓLNIE NA 125 Z TYMI OPONAMI

  • Osiągnięcia

    założenie 125 i to że chodzi

  • Marzę o...

    HONDA NSR 125R
    YAMAHA YZF 125
    HONDA VARDERO 125

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Ford Escort
  • Ford Fiesta
  • Gilera DNA
  • Toyota MR2
  • Zipp Vapor
  • Yamaha YZ 426F

Co robią kierowcy na PJ