Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1970 r.
Jarosław
49 cm3
0.00 s
Chcialbym Zaprezentowac Komara Ktory Pragnie Zycia Ale Nie Wiem Czy Go Restaurowac Czy Tuningowac Bo Jest Na Oryginalnym Lakierze Popsikany Spreyem ;/. Moje Perspektywy To
Wszystko Oryginał Chyba Że Naklejki :D
Typu S-38ZB4 o mocy 1,4 KM przy 4000 obr/ min i stopniu sprężania 6,5. Maksymalny moment napędowy to 2,8 Nm przy 2750 obr. min.
Wymaga Remontu. Cztery Amortyzatory Z Tyłu
Jazda Bez Silnika Z Duzej Górki :D
Ja bym odrestalrowal i jezdzil na orginale wieksye wrarzenie na ulicy
spoko sprzęt pozdrawiam i zapraszam do skomentowania mojego komarka
Nie TUNINGUJ go tylko WYREMONTUJ...:)
sprzedaj mi go
nie tuninguj go, odresturój i bedzie ciesyz okoł= yaprasyam do mnie
Fajny komarek, mam takiego samego
tiaa :D sportfajter :D
odrestauruj go, crossa sobie jeszcze kupisz, a za takiego sprzęta możez kiedyś dostać niezłą kase, jak bedzie org. :)
pozdro :D
Ladny komarek ;p pozdrawia..
zSuper i te 4 army :D wow dzięki za komęt :D
spoko wozik. Ztiuninguj ją.max ode mnie
Super maszyna. Zapraszam do skomentowania mojej.
co to ma być ???????? daj swoje fotki a nie zdjęcia fabrycznego komara i zastanawiam się odkąd to komar jest na gaz chyba komarem nie jeździłeś albo nie znasz oznaczeń paliw :):):) a co do remontu czy tuningu polecam
Fajny sprzęt daje 6 no i wpadnij do mnie i oceń mój sprzęt pozdrawiam ;-)
FAJNY... ALE GDZIE FOTKI... zapraszam do mnie
Fajny sprzęcik xD Zapraszam do mnie oceń moją NSRke pozdro