Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1971 r.
ZG
50 cm3
3 KM
4 Nm
0.00 s
Kupiłem go za grosze od kolegi, u którego kilka lat stał pod chmurką. Na szczęście został zabezpieczony warstwami lakieru.
Niestety nie mam do niego papierów, ale mam ciekawe perspektywy. komarek jest już w lepszym stanie mianowicie został polakierowany założony jest silnik od simsona schwalbe. Soryy za jakość zdjęć niedługo jak motorek przejdzie remont do końca wrzuce nowe. Wiem, że niektórym nie podoba się tuning zabytków, ale dałem za niego 20 zł, a w remont musiałbym włożyć ok. 250 zł w dodatku brak papierów ;(
zdjęte lampy, błotniki, założone koła tylne 16' od simsona przednie 16' od komara. Jest już mocniejszy silnik od schwalbe z jego wagą jest petardą
jednocylindrowy silnik dwusuwowy o mocy 3,4 KM (2,5 kW) przy 6500 obr/min o pojemności 49,6cm3, chłodzony wentylatorami.
narazie oryginalne
Przywiezienie go do domu ;)
skończyć remont
+ dzięki wadze piórkowej i nowej jednostce napędowej jest zapas mocy ;)
+ moim zdaniem ma ciekawy wygląd
- dużo pali
kuzynowi zablokował się gaz i przywalił w płot (nie było jeszcze manetki sprzęgła) zanim ściągnął fajke z świecy wykopał niezłą dziurę ;)
Remoncie tego komara
Zapraszam do komentowania
a odwdzięczę się tym samym
Niedługo wkleje nowe fotki z remontu
i po remoncie.
bardzo mnie to cieszy :) ze go robisz :) mam nadzieje ze za pare miesiecy ujrze komara ktory bedzie wygladal jakby wyjechal dopiero z salonu
Powodzenia w pracach :D zapraszam do mnie :)
"troszkę" zajechany ^^