Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2009 r.
Głuchołazy
72 cm3
8 KM
3 Nm
1.00 s
Po dotarciu i odblokowaniu calkiem przyzwoicie sie jezdzi, kanapa troche za bardzo pod ukos w doł ale jak sie przyzwyczai to nie przeszkadza
Naprawa licznika/wskaznika poziomu paliwa-urwany opornik po przylutowaniu chodzi jak nówka a przy okazjii wstawilo sie ledy :)
- zmieniony moduł zapłonowy CDI na odblokowany
- PO ok 6000km pada głowica wypalone zawory;( chyba był zle gaznik wyregulowany... ale JEST ZESTAW 72CC
- dysza 80 bedzie 90...
- gaznik 19mm
- zebatka 15z bedzie 16z przod, 45z tyl
- lusterka "łezki carbon polysk"
- wymiana zarówek w liczniku na LEDy
- pozycyjne w5w led
- skrócone kierunkowskazy tylnie
- dołożony "hlapak" i na niego tablica rejestracyjna
- wywalony tylni błotnik bo pękł
jedno cylindrowy czterosuwowy chłodzony powietrzem z manualną 4 stopniową skrzynią biegów, na licencji hondy o mocy 3.4KM.
słabe koło zębate zalane gumą do wałka pompy oleju(niby to taki amortyzator drgan wałka pompy według mnie nie powinno tak byc, nie powinna byc pompa napedzana z łańcuszka rozrządu a z wału korbowego besposrednio przez zębatke) powinno być niezniszczalne bo dobre smarowanie to podstawa a jak sie urwie to chwila moment i silnik zatarty...:(
Przód miękkie tył troszkę za twarde jak na polskie drogi :)
-po podwurku gdy tylko został przywieziony
-zaraz po zmianie modułu (po ok 1400km) na główna droge i gaz do konca:) wyciaglem prawie 70km/h chyba mialem fart bo byla zajefajna pogoda:)
- zamkniety licznik i jeszcze byly obroty:) na 72cc 15z/45z
- przy hamowaniu silnikiem strzela z wydechu
- urwane mocowanie tlumika przy podnuzku pasazera przez co wydmuchalo uszczelke wydechu i zgubily sie nakredki kolektora wydechowego o 6h rano chodził jak czołg ale do pracy zawiozł i przywiozł :)
- maly wypadek duze auto zajechalo droge i musiałem uciekac w krzaki: polamal sie plastik gorny przedni od lampy i trzeba bylo wymienic byl bialy jest czarnobialy :D swiatla przezyly odziwo;]
- zatarty silnik 72cc(cylinder głowica... tłok trzeba było ciąć sworzen ledwo wyszedl z korbowodu(2 młoty) a juz miałem sie poddac... ) padł napęd pompy oleju... i cholowanko autem(wiem ze nie wolno ale nie bylo wyjscia...;( ) ok 15km i 20km/h do domu
Szanować a długo pojeżdzi
- może kiedyś 110cc + wał i inne drobiazgi wstawić
- wstawić chłodnice oleju i czujnik temp silnika
- dołożyc obrotomierz
+ miekkie zawieszenie
+ manualna skrzynia biegów
+ 13" koła szprychowe
+ przeniesienie napędu łańcuch
+ lekki
dość spory bagażnik pod siedzeniem
- zbiornik paliwa tylko 4L BŁĄD!!! braklo mi paliwa... leje na stacji od zera i weszlo pod sam korek tylko 3.54dcm...
- kiepska kanapa
- kiepskie opony fabryczne-po wymianie na nowe bridgestone przód i dunlop tyl całkiem inna lepsza jazda
- słabe swiatła drogowe( tzw. długie)
- słaby układ wydechowy bo wielokrotnie spawany...
czy to można nazwać osiągnięciem: 50Km/h bo więcej nie pojedzie po prostej na blokadzie
po odblokowaniu VMAX= 73km/h licznikowe
72cc 15z/45z cos pomiędzy 80-90km/h bo wskazówka oparła sie o dół licznika
21 860tys na liczniku na dzien 13.06.2014r i rośnie :)
2 komplet cylinder/głowica 72cc(fabrycznego nie licze)
np. SZEROKICH I GŁADKICH DROGACH JAK STÓŁ i PB95 po 1zl/1 litr :)
70km/h a tylko moduł odblokowany :D to dobrze bo ja też mam zamiar odblokować na zablokowanym najwiecej 50/km bez różnicy czy z góry czy pod górę :D 10/10!
fajny romet
10/10
Zapraszam do mni e
Szerokości ;)
Fajny romecik ;D
Szerokości ;D
Też miałem go miec ;D
fajny motorek...
10/10
Bardzo fajny motorek;) Skomentuj moje moto;P Pozdrawiam;D
Niezła maszyna, tylko pozazdrościć. 10/10 pozdro i zapraszam do mnie.