PLUSY:
+ Fajny wygląd
+ Duży schowek
+ Manualna skrzynia biegów
+ Szerokie koła
+ Fajny odgłos
+ Jak na 4t dosyć dobre przyspieszenie
+ Oszczędny
MINUSY:
-Mały bak
-Kiepska Kanapa
-Pasażer często leci na kierowce, ponieważ siedzenie jest wyprofilowanie w dół.
-akumulator w złym miejscu
-kierunki z tyłu się odkręcają
-czasem nie chce odpalić bo musi się zaświecić luz czasem się o tym zapomina i się kręci i kręci
-błotniki wyprawa po deszczu albo lekki przejazd przez kałużę czy błotko cały uchlapany
-coś trzeszczy i lekko piszczy w przednim kole ale to zgłoszę na przeglądzie
+ Duży
+ Wygodny
+ Duży kufer
+ Ekonomiczny
+ manual
+ MÓJ! (najważniejsze)
+ koła 13\\\"
+ dobre hamulce
+ dynamiczny i elastyczny
+ mało pali (ok. 1,8 l/100 km.)
- szybko wyciągający się łancuch oryginalny
- miękkie zawiesz. z przodu
- źle się prowadzi w winklach. ;/
- chińskie opony ;/
- We 2.osoby słabo jedzie
- ostatnie awarie mnie męczyły.. ;/
+/- : rzadko się psuje, ale jak ma się popsuć to albo gdy go potrzebuję, albo pójdzie jakiś mały bzdet za 3 zł, przez który motor nie śmiga...; /
Te minusy znikają podczas jazdy, bo motor ma dawać frajdę z jazdy. Jeździć i walić te minusy. ;) Jadąc patrzysz na drogę i czasem na licznik. ;)
+ manualna skrzynia
+ fajny wydech
+ duży schowek ( wchodzi kask)
+ mało pali
+ lepsze wykonanie niż np ogar 900 z 2008r.
+ wygodniejszy niż ogar 900 z 2008r.
-mały bak
-pasażer czasami leci na kierowce ponieważ siedzenie jest wyprofilowanie w dół.
+ miekkie zawieszenie
+ manualna skrzynia biegów
+ 13" koła szprychowe
+ przeniesienie napędu łańcuch
+ lekki
dość spory bagażnik pod siedzeniem
- zbiornik paliwa tylko 4L BŁĄD!!! braklo mi paliwa... leje na stacji od zera i weszlo pod sam korek tylko 3.54dcm...
- kiepska kanapa
- kiepskie opony fabryczne-po wymianie na nowe bridgestone przód i dunlop tyl całkiem inna lepsza jazda
- słabe swiatła drogowe( tzw. długie)
- słaby układ wydechowy bo wielokrotnie spawany...
PLUSY
+Manualna skrzynia
+Ładny głos silnika
+Ładnie wyglądający wizualnie
+Pojemny schowek
+Regulowane zawieszenie
+Oszczędny... przez ok. 50km. jazdy z jedną przerwą 30 min. skuterspalił pół litra benzyny!!!
MINUSY
-Stopka - kiedy jest otwarta nie można odpalić motoru
- B. mały bak (4 litry tylko)
Ale za to spalanie nie jest takie duże.
Może to i nie minusy ale irytujące troszkę to jest :
- Na bocznej nóżce go nie zapalisz
-Licznik czasami pokazuje "luz" a w rzeczywistości jest 2
-Zbyt pionowo stoi na bocznej nóżce.Postaw pod szkoła a możesz mieć pewność że gdy ktoś będzie się przeciskać między skuterami to gleba.
Romet C1 Trial City
+wygodny
+ekonomiczny
+super koła 13-tki
+4-ro stopniowa skrzynia biegów
+zrywny
-mały bak
-słabnie pod górkę
Romet C1 Trial City
+małe spalanie
+4t
+piekny dzwiek
+przyspieszenie
+4biegi
+ekonomiczny
-mały zbiornik paliwa
-słabe plastiki
Romet C1 Trial City
PLUSY:
+ Fajny wygląd
+ Duży schowek
+ Manualna skrzynia biegów
+ Szerokie koła
+ Fajny odgłos
+ Jak na 4t dosyć dobre przyspieszenie
+ Oszczędny
MINUSY:
-Mały bak
-Kiepska Kanapa
-Pasażer często leci na kierowce, ponieważ siedzenie jest wyprofilowanie w dół.
Romet C1 Trial City
+Ładny
+Oszczędny
+ manualna skrzynia
-Mały bak
-pasażer czasami leci na kierowce ponieważ siedzenie jest wyprofilowanie w dół
Romet C1 Trial City
- mały zbiornik paliwa
+ manualna skrzynia biegów
+ przeniesienie napędu łańcuch
+ sportowy dźwięk tłumika
+ małe spalanie
Romet C1 Trial City
+ładny
+mało pali
-słaby
Romet C1 Trial City
+ Moc
+ Zwinny
+ Duży schowek
+ Mnumalna skrzynia biegów
+ Szerokie koła
...Minusy...
-Licznik przeklamuje bo zaniża o jakieś 8 km
- Trochę za mały bak bo tylko 4l
Romet C1 Trial City
+ Manualna skrzynia biegów
+ Małe spalanie
+ Koła 13
+ Miły pomruk silnika
minusów chyba niema
Romet C1 Trial City
+Manualna skrzynia
+Ładny głos silnika
+Wygląd
+Pojemny schowek
+Naprawdę oszczędny
+koła szprychowe 13"
+przeniesienie napędu-łańcuch
-mały zbiornik paliwa,ale nie przeszkadza
Romet C1 Trial City
Minusy :
-chinczyk ;/
-cięzko dostępne częsci
Plusy :
-mało pali
-zwinny ;D
Romet C1 Trial City
Plusy:
szerokie koła
grube szprychy
fajny wygląd
duży schowek
Manualna skrzynia biegów
Minusy:
mały bak, tylko 4 litry, chinol ktory strasznie sie psuje
Romet C1 Trial City
-akumulator w złym miejscu
-kierunki z tyłu się odkręcają
-czasem nie chce odpalić bo musi się zaświecić luz czasem się o tym zapomina i się kręci i kręci
-błotniki wyprawa po deszczu albo lekki przejazd przez kałużę czy błotko cały uchlapany
-coś trzeszczy i lekko piszczy w przednim kole ale to zgłoszę na przeglądzie
Romet C1 Trial City
+ Duży
+ Wygodny
+ Duży kufer
+ Ekonomiczny
+ manual
+ MÓJ! (najważniejsze)
+ koła 13\\\"
+ dobre hamulce
+ dynamiczny i elastyczny
+ mało pali (ok. 1,8 l/100 km.)
- szybko wyciągający się łancuch oryginalny
- miękkie zawiesz. z przodu
- źle się prowadzi w winklach. ;/
- chińskie opony ;/
- We 2.osoby słabo jedzie
- ostatnie awarie mnie męczyły.. ;/
+/- : rzadko się psuje, ale jak ma się popsuć to albo gdy go potrzebuję, albo pójdzie jakiś mały bzdet za 3 zł, przez który motor nie śmiga...; /
Te minusy znikają podczas jazdy, bo motor ma dawać frajdę z jazdy. Jeździć i walić te minusy. ;) Jadąc patrzysz na drogę i czasem na licznik. ;)
Romet C1 Trial City
PLUSY
+Manualna skrzynia
+Ładny głos silnika
+Ładnie wyglądający wizualnie
+Regulowane zawieszenie
+ wygodnie się siedzi,ale pasażer leci trochę na kierującego
MINUSY
-mała pojemność baku
Romet C1 Trial City
+Dobre przyspieszenie jak na 50cm
+Ładny wygląd
-Zbyt niskie podwozie
Romet C1 Trial City
+ manualna skrzynia
+ fajny wydech
+ duży schowek ( wchodzi kask)
+ mało pali
+ lepsze wykonanie niż np ogar 900 z 2008r.
+ wygodniejszy niż ogar 900 z 2008r.
-mały bak
-pasażer czasami leci na kierowce ponieważ siedzenie jest wyprofilowanie w dół.
Romet C1 Trial City
+ miekkie zawieszenie
+ manualna skrzynia biegów
+ 13" koła szprychowe
+ przeniesienie napędu łańcuch
+ lekki
dość spory bagażnik pod siedzeniem
- zbiornik paliwa tylko 4L BŁĄD!!! braklo mi paliwa... leje na stacji od zera i weszlo pod sam korek tylko 3.54dcm...
- kiepska kanapa
- kiepskie opony fabryczne-po wymianie na nowe bridgestone przód i dunlop tyl całkiem inna lepsza jazda
- słabe swiatła drogowe( tzw. długie)
- słaby układ wydechowy bo wielokrotnie spawany...
Romet C1 Trial City
PLUSY
+Manualna skrzynia
+Ładny głos silnika
+Ładnie wyglądający wizualnie
+Pojemny schowek
+Regulowane zawieszenie
+Oszczędny... przez ok. 50km. jazdy z jedną przerwą 30 min. skuterspalił pół litra benzyny!!!
MINUSY
-Stopka - kiedy jest otwarta nie można odpalić motoru
- B. mały bak (4 litry tylko)
Ale za to spalanie nie jest takie duże.
>>>>>>>>>SPRZEDAM
Romet C1 Trial City
Plusy:
-ekonomiczny
-szerokie opony
-manualna skrzynia biegów
-dobre przyśpieszenie
Minusy:
słabo sobie radzi pod górki
ale to w końcu czterosów....
Romet C1 Trial City
+ Ładny
+ Oszczędny
+ Zrywny
+ Ładnie chodzi
Może to i nie minusy ale irytujące troszkę to jest :
- Na bocznej nóżce go nie zapalisz
-Licznik czasami pokazuje "luz" a w rzeczywistości jest 2
-Zbyt pionowo stoi na bocznej nóżce.Postaw pod szkoła a możesz mieć pewność że gdy ktoś będzie się przeciskać między skuterami to gleba.