Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1961 r.
Podlipie
250 cm3
14 KM
0.00 s
Motocykl do remontu, fajna byla silnik pali zawsze od pierwszego pchnięcia (miema startera), sprzęglo ciagnie, automat do zmiany biegow od regulacji, niema łożysk w główce ramy, chamulcy brak, mialem ją robić ale kupilem 2 i silnik zaostaje na części a reszta jest już sprzedana
siedzenie od iza, wiejskie malowanie pędzlem
250 pojemności, dwusów, poza spalonym sprzęglem i niewyregulowanym autoamtem jest OK (lecialem nia ponad 100 )
OK
pierwsze odpalenie, przy pierwszej jeżdzie odpadly tlumiki, kupa dymu, urwaly sie linki do hamulcy, 2 i 3 bie trzeba bylo trzymac nogą, sprzęglo ciąglo, przejechalem okolo 1.5km pozostawiajac chmure dymu ( bierze olej i do tego jescze przelalem sobie mixolu ) Sasiedzi wyszli na ulice zobaczyć co sie dzieje ( wruciłem na kjapciu z tylu ) jeszcze linka od gazu sie zacinala.
JUŻ JEJ NIE MA!!!!!!!
SILNIK POSŁUZY JAKO DAWCA CZĘŚCI A RESZTA JUZ SPRZEDANA
Minusy:
-spalone sprzęglo
-brak hamulcy
-brak lożysk w głowce ramy
-brak startera
-bierze olej
Plusy:
-silnik zawsze pali
-bedzie z niej duzo części
-duzo na niej przeżylem
jazda z prądkościa okolo 100km/h bez hamulcy, z zacinającą sie linka gazu i ciagnącym sprzęglem
zbudowaniu duzego, ciężkiego motocykla z silnikiem od samochodu