+wygląda jak motocykl, a w zasadzie jak Motocykl
+rama dostosowana pod wózek boczny
+hamulce - tanie, popularne, skuteczne.
+pełna osłona łańcucha
+parę koni więcej niż oryginał, wjedzie wszędzie
Plus. Niewątpliwie zapłon iskrownikowy, nie muszę mieć sprawnego akumulatora żeby się przemieszczać:) A minusy? Cóż nic na szybko nie przychodzimi do głowy:))))
Minusy:
-spalone sprzęglo
-brak hamulcy
-brak lożysk w głowce ramy
-brak startera
-bierze olej
Plusy:
-silnik zawsze pali
-bedzie z niej duzo części
-duzo na niej przeżylem
Plusy:
- przyjemna w prowadzeniu
- wygodna pozycja kierowcy
- tylna lampa typu "kulfon", prawie jak cadillac
- kozacka wskazóweczka aktualnego biegu, która choć mało praktyczna, bo schowana pod gaźnikiem, budzi wielkie zaciekawienie
- silnik wymaga bardzo dużej dokładności i dbałości o szczegóły, odpłaca się jednak bezawaryjnością, równomierną pracą, brakiem problemów z rozruchem
- prestiż restauratora jeżdżącej, bezawaryjnej w 100% sprawnej Pańki (kto w temacie, wie o co chodzi)
Minusy:
- duże zużycie paliwa jak na pojemność 250ccm
- wabik na wszelkiej maści żulerię z pod sklepów oraz ludzi lubiących wmawiać motocykliście, że nie wie na czym jeździ, bo to junak przecież...
Pannonia T1
+wygląda jak motocykl, a w zasadzie jak Motocykl
+rama dostosowana pod wózek boczny
+hamulce - tanie, popularne, skuteczne.
+pełna osłona łańcucha
+parę koni więcej niż oryginał, wjedzie wszędzie
Pannonia T1
+piękny wygląd
+wygodne miejsca-kierowcy i pasażera
+miły dżwięk silnika
-trochę mułowata na zimno
Pannonia T1
Plus. Niewątpliwie zapłon iskrownikowy, nie muszę mieć sprawnego akumulatora żeby się przemieszczać:) A minusy? Cóż nic na szybko nie przychodzimi do głowy:))))
Pannonia T1
Minusy:
-spalone sprzęglo
-brak hamulcy
-brak lożysk w głowce ramy
-brak startera
-bierze olej
Plusy:
-silnik zawsze pali
-bedzie z niej duzo części
-duzo na niej przeżylem
Pannonia T1
Plus:
-wygodny
- rzuca sie w oczy
-malo awaryjny
MINUS:
-drogie części
-brak dokumętów
-tłumiki są troszke za nisko (trzeba uwarzać na dołkach)
Pannonia T1
Plusy:
- przyjemna w prowadzeniu
- wygodna pozycja kierowcy
- tylna lampa typu "kulfon", prawie jak cadillac
- kozacka wskazóweczka aktualnego biegu, która choć mało praktyczna, bo schowana pod gaźnikiem, budzi wielkie zaciekawienie
- silnik wymaga bardzo dużej dokładności i dbałości o szczegóły, odpłaca się jednak bezawaryjnością, równomierną pracą, brakiem problemów z rozruchem
- prestiż restauratora jeżdżącej, bezawaryjnej w 100% sprawnej Pańki (kto w temacie, wie o co chodzi)
Minusy:
- duże zużycie paliwa jak na pojemność 250ccm
- wabik na wszelkiej maści żulerię z pod sklepów oraz ludzi lubiących wmawiać motocykliście, że nie wie na czym jeździ, bo to junak przecież...
Pannonia T1
-drogie czesci
Pannonia T1
trochę duzo pali jak na 250tke