Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1995 r.
Krosno Odrzanskie
609 cm3
54 KM
50 Nm
4.70 s
KTM 620 LC4, oprócz xr 650 która jest stricte terenowym motocykle, LC4 nie ma konkurencji
http://pl.youtube.com/user/luckykabatpl
http://www.bikepics.com/members/luckylukepl/
- lekki aluminiowy subframe od super competition
- sportowy tłumik,
- wyższa kierownica,
- cyfrowy tachometr,
- osłona silnika
- odblokowany airbox
1 cylinder 4T
Z pelna regulacja odbijania i dobijania,
skok z przodu 29,5cm
z tylu 31cm
Na enduro kazda podroz jest przygoda
latac jak freestylowiec:)))
Plusy:
+ najleprze hardenduro w klasie 600-650, nadajace sie do ostraj jazdy po bezdrożach i do turystyki. Sa w tej klasie strikte terenowe i lepiej dajace sobie rade motocykle ale ten KTM LC4 nadaje sie tez do turystyki:) Mozna zalozyc kufry boczne, a jak ktos nie ma to jest maly bagaznik z tylu na ktrego mozna zalozyc wielka torbe :)
+ piekny wyglad, zadne japonce tego ne maja
+ super zawieszenie,
+ mala waga motocykla , ok. 130kg na sucho i duzy moment powoduja ze w piachu moto ciagnie niewiarygodnie
+ można jeździć przez cały rok, a nie tylko w "sezonie"
Plusy ujemne:)
- brak startera elek. czasami trzeb na srodku skrzyzowania zejsc , postawic na centralke , nastawic tlok i kopac:) jeszcze gorzej jak ma sie bagaz z tylu, ciezko sie z niego zwlec jak zgasnie, zeby nie odwalic jakiejs parkingowej gleby:)
- na trasie brakuje mocy, chociaz jak na enudro klasy 600 predksc 170km/h na standardowym przelozeniu 16:40 jest nie do pobicia przez inne marki.
- trzeba go piescic i dogladac czesciej niz np yamahy tt,xt czy suzuki dr, ale za to w terenie one nie maja szans
pare gleb:)
KTM LC8 Adventure R