potezna moc
idealnie wkreca cie na obroty silnik az wola odrkec i nie puszczaj manetki
ktotka skrzynia biegów (orginalnie bylo to enduro) ale sa tez plus skrzyni przy jezdzie pod wzniesienia (ciagnie jak glupi)
no i lepiej idzie da kol
dosc wysokie spalanie ale cos za cos:)
Plusy:
+ najleprze hardenduro w klasie 600-650, nadajace sie do ostraj jazdy po bezdrożach i do turystyki. Sa w tej klasie strikte terenowe i lepiej dajace sobie rade motocykle ale ten KTM LC4 nadaje sie tez do turystyki:) Mozna zalozyc kufry boczne, a jak ktos nie ma to jest maly bagaznik z tylu na ktrego mozna zalozyc wielka torbe :)
+ piekny wyglad, zadne japonce tego ne maja
+ super zawieszenie,
+ mala waga motocykla , ok. 130kg na sucho i duzy moment powoduja ze w piachu moto ciagnie niewiarygodnie
+ można jeździć przez cały rok, a nie tylko w "sezonie"
Plusy ujemne:)
- brak startera elek. czasami trzeb na srodku skrzyzowania zejsc , postawic na centralke , nastawic tlok i kopac:) jeszcze gorzej jak ma sie bagaz z tylu, ciezko sie z niego zwlec jak zgasnie, zeby nie odwalic jakiejs parkingowej gleby:)
- na trasie brakuje mocy, chociaz jak na enudro klasy 600 predksc 170km/h na standardowym przelozeniu 16:40 jest nie do pobicia przez inne marki.
- trzeba go piescic i dogladac czesciej niz np yamahy tt,xt czy suzuki dr, ale za to w terenie one nie maja szans
KTM 620 LC4
Plusy:
+Mocny
+Bdb zawieszenie
+Żywotny silnik
+Mocna rama
+Fajnie się zapierdala na kołach SM
Minusy
-Wibracje
-Przy ostrej jeździe dużo pali
KTM 620 LC4
+ mocny, leki, mało pali
- bez rozrusznika jest co kopnac
KTM 620 LC4
potezna moc
idealnie wkreca cie na obroty silnik az wola odrkec i nie puszczaj manetki
ktotka skrzynia biegów (orginalnie bylo to enduro) ale sa tez plus skrzyni przy jezdzie pod wzniesienia (ciagnie jak glupi)
no i lepiej idzie da kol
dosc wysokie spalanie ale cos za cos:)
KTM 620 LC4
nic dodac nic ując-swietna maszyna
KTM 620 LC4
strasznie duzo czasu zajmuje mi odpalanie chyba ktos bedzie musial przy min pogrzebac... :/
KTM 620 LC4
Plusy:
+ najleprze hardenduro w klasie 600-650, nadajace sie do ostraj jazdy po bezdrożach i do turystyki. Sa w tej klasie strikte terenowe i lepiej dajace sobie rade motocykle ale ten KTM LC4 nadaje sie tez do turystyki:) Mozna zalozyc kufry boczne, a jak ktos nie ma to jest maly bagaznik z tylu na ktrego mozna zalozyc wielka torbe :)
+ piekny wyglad, zadne japonce tego ne maja
+ super zawieszenie,
+ mala waga motocykla , ok. 130kg na sucho i duzy moment powoduja ze w piachu moto ciagnie niewiarygodnie
+ można jeździć przez cały rok, a nie tylko w "sezonie"
Plusy ujemne:)
- brak startera elek. czasami trzeb na srodku skrzyzowania zejsc , postawic na centralke , nastawic tlok i kopac:) jeszcze gorzej jak ma sie bagaz z tylu, ciezko sie z niego zwlec jak zgasnie, zeby nie odwalic jakiejs parkingowej gleby:)
- na trasie brakuje mocy, chociaz jak na enudro klasy 600 predksc 170km/h na standardowym przelozeniu 16:40 jest nie do pobicia przez inne marki.
- trzeba go piescic i dogladac czesciej niz np yamahy tt,xt czy suzuki dr, ale za to w terenie one nie maja szans