Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1999 r.
Rudnik nad Sanem
49 cm3
10 KM
0.00 s
derbi senda R 99 rok , miałem ją około 4 miesięcy,przez ten czas zrobiłem około 2000km, jak na motorower była bardzo mocna.
- cylinder AIRSAL
-6 biegów
-chłodzenie cieczą
-wydech GIANNELLI
-membrana MALLOSSI
-korbowód Top Racing
-łożyska na silniku SKF
-gaźnik Dell'orto 17,5
-tarcze sprzęgłowe STAGE 6
Pierwsza jazda w terenie, pomimo prawie łysej opony z tyłu,ciągła jak głupia, w co nie mogłem uwierzyć.
Doprowadzić go do stanu idealnego .
Plusy.
-Silnik 2t 70tka nicasilowa - moc osiągana była równa mocy motorków 125 w czterosuwie
-masa własna ok 90kg - lekka i zwinna
-6 biegowa skrzynia biegów
-dobre przyśpieszenie
Minusy
-Do jazdy w prawdziwym terenie brakowało mocy
-moja sztuka była awaryjna
-spalanie ok 5l/100 - jak na motorower sporo.
Prędkość maksymalna 90/95km/h mierzone GPS.
Jazda na kole - chociaż tylko z 1 dynki dało się,powyżej brakowalo mocy.