Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1988 r.
Kobyle/Frysztak
143 cm3
12 KM
0.00 s
Moja pierwsza MZ z której jak narazie jestem dumny.
W moim posiadaniu od 29.07.2012 i dopóki moc będzie wystarczała nie zamienię ją na nic innego ;)
Nie będę wieśniaczył tego pięknego motocykla , ponieważ nie są już produkowane i chcę aby jak najwięcej tych motocykli przetrwało w dobrym stanie i blisko oryginalnemu.
Planuję ściągnąć te tandetne płomienie na przednich lagach, bo wyglądają wieśniacko.. Przednia dodatkowa tarcza która nic nie daje też wyląduje na półce w garażu. Do reszty nie mam zastrzeżeń.
Jeżeli chodzi o dodawanie jakiś \"upiększaczy\" to odrazu mówię NIE gdyż te motory to już prawie zabytki i nie wolno ich \"psuć\".
Chodzi prawie idealnie. Mankamentem jest ślizgające sprzęgło gdy rozpędzam się z maksymalną mocą od 5000/min w górę , ale naprawię to w najbliższym czasie. MZ ma też problemy z utrzymaniem jałowych obrotów przy włączonych światłach. Wyraźnie widać, że dość mocno to obciąża silnik i po chwili gaśnie. Bez świateł trzyma w miarę dobrze, ale też gdy jest zimny powoli spadają obroty i gaśnie. Prawdopodobnie to kwestia regulacji gaźnika.
Jeżeli chodzi o zbieranie się to mocy jej naprawdę nie brakuje.. jest bardzo zrywna i nie ma problemów przy dalszych podróżach.
Jeszcze nie było, ponieważ motocykl sprawuje się świetnie, a dziwnych przygód na drodze jeszcze nie miałem :).
Pomalowanie całego motocykla w oryginalne barwy.
Plusy:
-Zrywna
-Szybka
-Świetny dźwięk silnika
-Przyjemnie się nim jeździ
Minusy:
-Poza sprzęgłem i tymi jałowymi obrotami nie mam żadnych zastrzeżeń.
Marzę o tym aby ktoś kiedyś wznowił produkcję tych motocykli oraz o przesiadce w przyszłości na MZ ETZ 251 :)
ładna mz tak masz racje tyle ludzi wieśniaczy te motocykle ze az zal patrzec na te ich pozal sie boze zdjęcia, jesli chodzi o jałowe obroty na światłach to akm do wymiany chyba ze masz nowy to szukaj w elktryce, ale u mnie było to samo to się okazał akm no i przerwa na swiecy ma duze znaczenie a sprzęgło no cóz trzeba sprawdzic która tarcza do wymiany i metalowa przekładka i wymienic i bedzie git chwila strachu i juz bedzie moto jezdzic tylko trzeba uwazac zeby nie wyłamac aluminiowego zabieraka sprzęgła pozdrawiam i zapraszam do mnie\r\n
Ładna:)) Dbaj o nią:) 10/10 odemnie:)\r\n