Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1992 r.
Zgorzelec
500 cm3
65 KM
55 Nm
4.20 s
Moja 'KAWA' to zrywne i dość szybkie enduro ,mam go trzy lata i jestem zadowolony bo sprawdzony silnik jest bezawaryjny nieżle ciągnie już od 3000 obr. i nie dostaje przytym czkawki,a sześciobiegowa skrzynia sprawdza sie świetnie na szosie i w terenie.
W zawieszeniu przednim i tylnym można sobie regulowac twardość co daje komfort jazdy w kazdych warunkach a ja lubie sobie czesto zjechac z asfaltu i pocisnąc do celu na skruty.Przednie koło ma srednicę 21 cali co powoduje płynne przelatywanie nierówności.
Jednym słowem to super sprzet w swojej klasie jast uniwersalny mozna nim śmigać wszędzie,tylko że silnik przy brutalnym traktowaniu staje się paliwożerny zwłaszcza w terenie nawet do 14 litr na 100 km.ale przy normalnej jeżdzie do 150 km/h mieści się w 5 litrach no i na dalekie wypady to kanapa jest trochę za twarda.
Zapraszam do skomentowania mojego pojazdu !!!...
Czarny lakier,głośniejszy wydech BSM tylna sprężyna z amortyzatorem olejowym o dłuższym skoku i regulacją twardości co zwiększyło komfort jazdy po bezdrożach.
W silniku została zwiększona moc z 50kM do 65kM po przez wydłużenie suwu przepustnic w gażnikach,no i maszyna się wkręca na obroty jak szalona smiało mogę powiedzieć """IGŁA""".
Wszystkie przerubki oprucz lakierowania zostały przeprowadzone w serwisie w niemczech więc nie są zabujcze dla silnika.
silnik to dwucylindrowy rzędowy czterosów chlodzony cieczą.
Zasilany dwoma gażnikami "KEIHIN".
Cztery zawory na cylinder dają sprężanie 10.8:1
Moc maksymalna bez przeróbek (fabryczna) to 37kW (50kM),przy 8500 obr/min a maksymalny moment obrotowy wynosi 45 Nm przy 6500 obr/min
Układ smarowania z miską olejową o poj. 3,4 litra
Zapłon tranzystorowy bezstykowy.Rozruch tylko elektryczny.
Skrzynia biegow sześciostopniowa z mokrym sprzęgłem wielotarczowym.
SILNIKI te to sprawdzona jednostka kawasaki przez co podobno są one małoawaryjne,zapoczatkowały jako 450 cm3 w latach osiemdziesiatych w motocyklach KAWASAKI soft-chopper LTD450 a po zwiększeniu pojemności 499 cm3 były montowane w sportowo-turystycznych GPZ500S.
W roku 1991 trafiły do KLE500 przy czym została zredukowana moc z 60 kM na 50 kM podwyższajac przy tym moment obrotowy przez co silnik w KLE500 nieżle ciągnie od niskich obroyów.
Silniki w KLE500 od 1996 roku mają niższą moc o 2kM
ponieważ aby uzyskać obowiazujące normy spalin zmodyfikowano układ zasilania.
190 km/h
Śliczny KLE. Enduro to jest to co tygrysy lubią najbardziej. ;) Taka mi się marzy. 10/10
Szerokości. Pozdrawiam serdecznie.
Ładna kawa :d Wpadnij do mnie i oceń mojego klekota ;)
Ładny sprzęt super się prezentuje.
mocny sprzęt 65koni to szok jak na kle.
Ładna bryka .Widać że dbasz .Zapraszam do skomentowania mojej yamahy sr
Swietny zadbany KLE. Porzadny motocykl -max 10 :) Wiem bo posiadam podobny ;) pozdro - szerokiej drogi ;)
ladna ladna kawa:) ciekaw jestem jak ciagnie z 60km, bo te 50 to juz daje niezlego kopa :)
Piekna bryka , maxa zostawiam i zapraszam do mojego garazu na komentarz
P
O
Z
D
R
O
fajny motorek, koles takiego miał, wiec miałem okazje sie karnąć, ciekawe wspomnienia, pożadny motorek, podoba mi sie. pozdrawiam i zapraszam do siebie.
Super sprzęcik,widać że dbasz o niego,pozdrawiam i zapraszam do mnie
Jezdzilem takim tylko tak jakby byl wyzszy:P Wygodny motor pozdr i zapraszam do mnie
super sprzęt
podoba mi sie
zapraszam
Fajna mszyna a najwazniejsze ze bardzo zadbana :) daje maxa i zapraszam do siebie :) pozdr