Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2004 r.
Warszawa
500 cm3
48 KM
4.80 s
Kawasaki KLE 500 A-13 z 2004 roku. Motocykl posiadam od nowosci, od momentu zakupu zaopatrzylem go w nastepujace rzeczy: kufry Hepco and Becker, topcase tez H&B, wysoka turystyczna szybe MGG ( polecam ta firme ) a takze stalowe przewody hamulcowe Goodridge i zegarek/termometr jakis z Norauto:) a no i oczywiscie podgrzewane manetki Daytona. Najnowszy nabytek to handgardy Zeta z kierunkowskazem LED:)
A po co:) nie w tej klasie motocykli
Klasyczna rzedowka, 8 zaworow DOHC, 2 cylindry, smarowanie z mokra miska olejowa ( olej Castrol R4 Superbike). Jednostka bardzo dynamiczna i sprawdzona ( stosowana w wielu modelach kawasaki a zapozyczona z GPZ500 ). 2 gazniki Keihina, chłodzenie ciecza, wydech 2in1. Ssanie mechaniczne, skrzynia 6 stopniowa, biegi wchodza z japonska precyzja, troche glosno ale skrzynie kawasaki tak juz maja:)
Zawieszenie w tym motocyklu to dzielo Kayaby. Przod po wlaniu bardziej gestego oleju jest troche sztywniejszy i lepiej pracuje na naszych drogach. Do fabrycznych nie mam zastrzezen. Tyl natomast to juz inna bajka, niestety nie wytrzymuje obciazen i dobija ale to wina sprezyny ktora mozna wymienic. Jest on regulowany na sprezynie w 5 pozycjach.
ostre hamowanie w Oslo, to byl luty i okolo 2 stopnie wiec nawet ciepl jak na Norwegie:) wymusil pierszenstwo kierowca czerwonego citroena, hamowalem slizgiem z calkowicie zablokowanym tylnym kolem (slisko bylo) motor postawilem w poprzek jezdni- ale utrzymalem rownowage.
Plusy mojej Kawy to:
-dynamiczny i sprawdzony silnik
-bardzo dobre wlasciwosci jezdne
-stosunkowo ciezka maszyna co znacznie ulatwia jazde podczas silniejszego wiatru:)
-prosta konstrukcja ulatwiajaca samodzielny serwis
-ogolnodostepne czesci zamienne jak i akcesoria
-atrakcyjna cena
-przecietne koszty utrzymania
-V max to 200km/h a nie jak podaje fabryka 170:)
Minusy ktore udalo mi sie zaobserwowac:
-paliwozerny przy duzych predkosciach przekraczajacych 140km/h
-oryginalna szyba zbyt niska a co za tym idzie za slaba ochrona przed wiatrem
-upierdliwy zamek do zdejmowania prawego plastyku pod siedzeniem
-drobne braki lakieru na ramie od nowosci ( jestem pedantyczny w tej kwesti:) ale to mnie wkur...! )
-troche bez glowy puszczone przewody elektryczne, wycieraja sie i niszcza powloke lakiernicza, ale to chyba zmora wszystkich motocykli
-na dluzsza mete to kanapa zbyt twarda
-hamulce w oryginalnych gumowych przewodach zbyt slabe ( mowa tu o motocyklu w pelni zaladowanym )
Podsumowujac- i tak uwielbiam swoja Kawe! bo te minusy to naprawde kosmetyka:) Za ta kase naprawde maszyna godna polecenia
V-max prawie 200km/h na KLE w tunelu z Drammen do Oslo :)
Zdecydowanie Aprilia ETV 1000 Caponord Rally Raid - zajebisty sprzęt!
Super moto ;)
Daje max 10/10 ;)
Wpadnij do mnie ;)
Skomentuj mojego King'a ;)
Szerokosci Zycze ;>
super sprzęt daje 11/10
ten motór to moje mażenie ale za kilka lat
:))
POZDRAWIAM WSZYSTKICH ZMOTORYZOWANYCH i zapraszam do mnie
Cześć, dopiero sie zapisałem na polskiej jeździe choc jeżdżę Kawą od wiosny. Zgadzam się z większościa Twoich komentarzy, motocykl uniwersalny i bardzo niezawodny. Jedyny problem z jakim mam do czynienia to kompletny bra
Piękna maszyna, ten nowy dizajn jest zarąbisty, może też kiedyś takiego sobie kupie :-) ocena 10/10
Pozdrawiam.
Sprzęcik naprawdę fajny, ładnie się prezentuje podobny do Capnorda. Pozdrawiam
zajebisty motorek ekstra malowanie wybrales naprawde godny podziwu zastanawialem sie nad tym modelem przed zakupem!zapraszam do mnie do oceny posiadam kawasaki GPZ 500S z silnikim który wspominales w opisie tylko troche
bardzo fajny motorek i zastanawiam sie wlasnie nad tym motocyklem ale troche starszym modelem a nad: Yamaha TDM 850 lub Cagiva Canyon 500... w sierpniu 2008 robie prawko i mam zamiar kupic motorek w tej klasie, mam nadzi
Chcialem kupić kiedyś "bociana". Bardzo mi sie podoba. niestet mój wzrost przeszkodzł i pozosała GS 500. Pozdro z lewej łapy
Super moto na długie wyprawy, bardzo mi się takie podobają :)
Super utrzymany.
Dodaj jakiś większy opis + jeszcze fotki z wypraw, bedzie ciekawiej.
Daje oczywiscie <6> .
niesamowita maszyna 6 jak nic . fajnie ja byś władował obszerny opis , chętnie bym poczytał
CLYDE22 pozdrowił kierowcę pojazdu
CLYDE22 dodał pojazd do ulubionych
ssel79 dodał zdjęcie pojazdu do ulubionych