Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1993 r.
[CTR]
499 cm3
50 KM
45 Nm
4.30 s
Rok produkcji 1993 pierwszy właciciel Francja. Jestem pierwszym włacicielem w Polsce. Motocykl posiadam od dnia 3-08-2010. Motocykl w dniu zakupu miał oryginalny przebieg 19467km a więc jak nowy. Aby posiadać upragnionego Kawasaki KLE500A powięciłem co co uważałem za najcenniejsze (jeli chodzi o motocykle) czyli mojš byłš MZ ETZ 250@251 i nie żałuję choć łza w oku się pojawiła. Prawdę mówišc co do zamiany miałem pewne wštpliwoci, ale danego słowa jak słów kupca u mnie cofnšć nie podobna więc nie mogłem się wycofać z zamiany choć miałem na to ochotę.
Kawasaki stał nie jeżdżony w ocieplanym garażu 10 lat, tak dokładnie aż 10 lat i dajšc mu nowy akumulator silnik kręci przepięknie, dałem mu nowy rozrzšd DiD, napinacz rozrzšdu manualny (polecam), wiece irydowe, końcówka tylnego błotnika (chlapacz) i wiele innych częci. Elektryka jest wzorowa. Motocykl dostał nowe klocki hamulcowe karbonowe na tył, przód jest jeszcze ok.
Zbiornik paliwa cały był wewnštrz zardzewiały przez co zatykały się ganiki. W 100% pomógł FOSOL, który rozprawia się z rdzš w pół godziny. Niestety musiałem użyć aż trzech opakowań aby bak wyglšdał idealnie. Wylot z baku oczywicie zabezpieczony filtrem. Ruda była tylko i wyłšcznie w baku.
We Francji Kawa miała niegrony lizg (nie dzwon). Kierowca samochodu osobowego (na postoju) otworzył drzwi i kierowca kawy przeszlifował prawy bok motocykla o drzwi samochodu a co za tym idzie upadek na lewš stronę i szlif. Kierunki były do wymiany, prawy plastik, chłodnica oraz czasza, reszta motocykla nie ucierpiała. Rama prosta. Przy 100km/h nie ma problemów z puszczeniem kierownicy, jedzie jak po sznurku. ;) Zresztš przy każdej prędkoci nie ma z tym problemów. :)
Kiedy stałem się jego posiadaczem moto wyglšdał.... patrz foto numer dwa. Teraz jest już w stanie idealnym, IGŁA. Sam go robiłem i żadnemu mechanikowi nie dam go nawet dotknšć :) Serwis mojego motocykla to ja. :] Bo to mamy tylko za darmo, co zrobimy sami. :)
Kupiłem sobie nawet Wakuometr słupkowy, aby samemu robić synchro ganików. ;)
Motocykl przerejestrowałem, opłaciłem wszystko co było wymagane i hulam. ;)
Nie jest to cigacz ani cross tylko wspaniałe enduro, w sam raz na nasze drogi.
Motocykl nigdy nie zazna palenia gumy itp... rzeczy - no cóż ten typ jak ja, tak już ma. ;)
Na dzień 06-05-2011 na koła nawinięte równe 2839km. Motocykl prowadzi się idealnie. Prawie 200Kg masy w trasie spisuje się wymienicie a co za tym idzie motocykl jest bardzo bezpieczny. Przednia żarówka XENON 7500°K. Wszystkie kontrolki jak i podwietlenie zegarów dostały żarówki diodowe, wiatło postojowe również żarówka diodowa, tył STOP/pozycja oraz owietlenie tablicy rejestracyjnej diodowe. Nowa jest również chłodnica jak i wszystkie płyny. W zapasie posiadam całe kompletne przednie zawieszenie. ;)
Zamontowane dodatkowe wiatło diodowe STOP pod płytš bagażnika.
Zamontowany prywatny (własny) lokalizator GPS z własnym zasilaniem!!! Mogš krać motocykl, znajdę go wszędzie a złodziej za kraty ;)
Zamontowana szyba turystyczna, wietna sprawa. Bardzo dobrze chroni przed wiatrem.
Zamontowane gniazdo zapalniczki (z zapalniczkš :)) a co za tym idzie zamontowana ---->
Zamontowana Navigacja GPS GOCLEVER 5\" wietnie się spisuje. ;) Zainstalowana AutoMapa PL oraz AutoMapa EU. GPS wyposażony w kartę MicroSD 4GB KINGSTON.
Zamontowany moto-alarm STIG z immobiliserem
Ochrona: Dwa kaski LS2. Szczękowy z odchylanš szczękš oraz lotniczy.
O Boże pod żadnym pozorem!! Wyglšd jak i osišgi w zupełnoci mnie satysfakcjonujš. Jedynš rzecz jakš zmienię to kokpit z nowszego modelu wyglšdajšcy jak szerszeń.
Z takim przebiegiem IGŁA. Na allegro takie same roczniki KLE 500 lub rok młodsze ze znacznie większym przebiegiem chodzš po ponad 6000 PLN. Nowy olej + filtr oraz nowy markowy aku Exide 12V 12Ah.
Silnik DOHC dwucylindrowa rzędówka czterosuw chłodzony cieczš zasilany dwoma ganikami KEIHIN CVK34 × 2
Omio-zaworowy, cztery zawory na cylinder dajš sprężanie 10.8:1
Moc maksymalna fabryczna - 37kW (50kM),przy 8500 obr/min.
Maksymalny moment obrotowy 45 Nm przy 6500 obr/min
Układ smarowania wymuszony z miskš olejowš o poj. 3,4 litra.
Zapłon tranzystorowy bezstykowy CDI. Rozruch poprzez starter elektryczny (rozrusznik).
Skrzynia biegów manualna szeciostopniowa z mokrym sprzęgłem wielotarczowym.
Silniki w KLE500 to sprawdzony napęd Kawasaki przez co sš one mało awaryjne. Jednym zdaniem te silniki sš nie do zdarcia. ;)
Wymieniłem sprzęgiełko rozrusznika, niepotrzebnie ponieważ poluzowała się jedna ruba imbusowa. Tak więc sprzęgiełko mam na zapas. :)
Posiadam również drugi ganik jak nowy w zapasie.
Przód fabryczne olejowo powietrzne.
Tył amortyzator centralny regulowany.
Bardzo dobrze spisuje się na Polskich drogach i bezdrożach.
Opony fabryczne jeszcze nie zmieniane:
100% Tył - Dunlop
100% Przód - Michelin
Tš maszynš jeszcze nie miałem, ale już niedługo. ;)
Jaka dłuższa traska w Polskę. Dbać, dbać, dbać i jedzić ile wlezie a motór tego nie zapomni.
Zamontować dobry kufer GIVI
Tutaj można by wymieniać i wymieniać. Kto ma KLE500 zna + oraz - tej maszynki. Przede wszystkim wielki + 4T chłodzony cieczš.
Dużym + jest wystarczajšco duży promień skrętu o wiele większy niż w MZ ETZ.
180km/h tylko raz aby sprawdzić ile pojedzie. Był jeszcze zapas manetki, ale strach był jeszcze większy. ;)
Własnoręcznie malowana, lakierowana jak i naniesione znaki marki Kawasaki.
Zapraszam wszystkich KLE-kotowiczów na mojš stronę powięconš w całoci motocyklowi Enduro-Kawasaki KLE 500.
http://www.serviskawasakikle500.com.pl
Miałem dwa marzenia, które się spełniły: MZ ETZ 251 oraz Kawasaki KLE500. No może jeszcze HONDA Hornet 600ccm oraz Suzuki Bandit 1200 ccm i Yamaha XJ 900 :]
Nie mam już KLE. Przesiadłem się na Alfa Romeo 156 1.6 16V TS
Kawa na sprzedaż!! Więcej info tutaj tomek15061@wp.pl
No fajne KLE , ciekawie zrobione i ta nawigacja na szybie idalnie pasuje zazdroszczę Ci tych 2 cylindrów ;)
Do zobaczenia na trasie !
Cześć Killer. Jak tam, poskładałeś w końcu zapłon ? Ta nawigacja wymiata :P
Cud maszyna ;)
Pozdrawiam i zapraszam do mnie. ;d
Niebieski pięknie wygląda ;p ja bym swojego tak widział ;p tyle że za ładny żeby oryginał zmieniać ;) ale kolor Kolego Piękny dobrałeś ;) pozdrawiam
Niezłe masz stadko.
Pozdrawiam !
No ja też widziałem twoje cacko na żywo i jak to mowią "Jak dbasz tak masz"Moto w stanie idealnym tym bardziej jak na ten rok.
Pozdrowionka .
Daj znać to pośmigamy :)
Świetna Kawa KilleR! W sam raz na nasze kochane drogi :) No i silnik ten sam co ma ER'ka czyli super elastyczny :) Szerokości i pozdro z lewej!
PIĘKNY KLEKOCIK :)
Bardzo ładny egzemplarz. Świetnie się prezentuje w tym kolorze. Pozdrawiam i zapraszam ocenić moja Alfę 147 oraz Czarną Aprilię RS.
Ładne kawasaki pięknie się prezentuje daje max i wpadnij od mojej Gilerki z komentarzem pozdro
No no ;) ogarnąć i latać! Pozdrowionka i szerokości życzę :)
Poękne moto, a i przyspieszenie niczego sobie :D Zapraszam do mnie xD