Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1997 r.
498 cm3
60 KM
46 Nm
5.00 s
Kawasaki GPZ 500 narodził się wraz z powstaniem przełomowego modelu tej firmy jakim był GPZ 900. Wskazuje na to konstrukcja silnika GPZ 900 która jakby żywcem została przekrojona na pół, dzięki czemu powstał dwucylindrowiec, niezwykle nowoczesny i nadzwyczaj sprawny i który posłuży do jako źródło napędu do sportowo turystycznej GPZ 500S.W układzie zasilania znalazły się gaźniki z modelu GPZ1000 RX.
Waga: 176kg
Wys. siodla: 775mm
Dwucylindrowy, rzędowy, czterosuwowy, chodzony cieczą. Rozrząd typu DOHC, cztery zawory na cylinder, dwa gaźniki Keihin o średnicy przelotu 34 mm, rozrusznik elektryczny, Średnica cylindra/skok tloka 78/58 m, pojemnść skokowa 498^3, stopień sprężania 10,8:1 Moc maksymalna 44 kW (60KM) przy 9800 obr/min
Nie mam zadnych zastrzezen
Bedzie to napewno pierwsza podroz na niej.
Przygotowac do sezonu
duzo by tu pisac
Super motorek ,fajnie prezentuje się.
Pozdrawiam
bardzo fajny sprzet na poczatek.. gdyby nie akcje z gaznikami :) Pozdro800
Elegancki GPZ, jest czym jechać :D
W dodatku dość oszczędny, wg. mnie to kompromis pomiędzy spalaniem i kosztami eksploatacji, a mocą i osiągami ;)
Nie znam sie ma takich motocyklach, ale z wygladu prezentuje sie jak najbardziej pozytywnie ;)
Pozdro i szerokości!
Spoko sprzęt pozdrawiam i zapraszam do mnie.
Weź Kropek zwiększ opis'a ;D
a moto widać zadbane, dobrze się prezentuje :)
super sprzecik:)Pozdro
cudna kawa, fajny kolor. tylko pozazdrozcic. szerokości
Fajny kolor, spora pojemność.... W ogóle piękne, szybkie... czyli nie zabij się xD Pozdro
Piękny motocykl i kolor :) Pozdro dla kolegi z forum :]