facebook
System PJ
to 129 372 pojazdów na 669 377 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Honda XL 600 1985r

Oglądano już 13509 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Honda XL 600 »
  • Rocznik

    1985 r.

  • Właściciel

    teslasim

  • Kategoria

    Off-road

  • Lokalizacja

    Kraków

  • Pojemność

    589 cm3

  • Moc

    45 KM

  • Max. moment obrotowy

    51 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    6.30 s

  • Opis

    U mnie miała bardzo dobrze, spokojna uniwersalna eksploatacja.

    Mój model to XL 600 R-F (F oznacza rocznik 1985) w wariancie Europejskim czyli lepiej wyposażonym.

    Jest to typowe soft enduro na szosę, miasto i teren.

  • Tuning

    Czyli wprowadzone zmiany:
    - Ogrzewane manetki (stary model Daytony) dorobiona kontrolka z 2 kolorowego LEDa i automat włączający przy napięciu 13,5V a wyłączający przy 11,7V
    - wskaźniki oświetlone led-ami
    - wskaźnik napięcia 10led
    - kufer
    - handbary
    - dodatkowe światło stop
    - gniazdko 12V
    - nawigacja Garmin StreetPilot c310
    - światła awaryjne
    - kontrolki świateł: mijania pozycyjnych, stopu i awaryjnych oraz przepalenia bezpiecznika
    - automatyczna olejarka łańcucha działająca tylko przy włączonej stacyjce i wbitym dowolnym biegu
    - zegarek / termometr z podświetlaniem
    - miększe wyższe siedzenie
    - wydłużony bagażnik

  • Silnik

    Cichy miękko pracujący i elastyczny.
    Jednocylindrowy czterosuwowy chłodzony powietrzem.
    Rozrząd RVFC (radialnie ustawione 4 zawory poruszane pojedynczym wałkiem).
    Smarowanie z suchą miską olejową,
    Świeca irydowa Denso.
    Gaźnik mechaniczny dwu gardzielowy Keihin PH68E 2 x Ø30mm.
    Sprzęgło mokre 7-tarczowe.
    2 dekompresatory automatyczny i ręczny.
    Pokrywy silnika wykonane ze stopu magnezu.
    Jeden wałek wyrównoważający.

  • Zawieszenie

    Przód: widelec teleskopowy SHOWA o skoku 229 mm, rury 41mm z regulacją poprzez pompowanie (ciśnienie sprężone powietrza zmienia się za pośrednictwem typowych wentylków samochodowych 0-0,2Bar).
    Tył: dwuramienny wahacz wleczony podparty centralnym elementem resorująco-tłumiącym SHOWA w systemie Pro-Link o skoku 203 mm z tłumieniem hydraulicznym regulowanym 4 stopniowo i bezstopniową regulacją twardości.

    Żadnych wycieków pracuje płynnie i cicho zalicza się do miękkich.

  • Pamiętna podróż/przygoda

    - 2,5 dniowy wyjazd z Krakowa w Bieszczady z pasażerem, w sumie 819km.
    - pół dniowy wypad w woj.Opolskie i z powrotem 570km
    - 3 dni, Góry Sowie i Stołowe 850km
    - 9 dni Suwalszczyzna 2310km razem z XT600

  • Plusy i minusy pojazdu

    + jak na swoją pojemność lekka do tego zwrotna
    + pojazd uniwersalny do terenu, miasta czy małej turystyki
    + silnik ma charakter
    + obrotomierz
    + użyte świetnej jakości materiały

    - oczywiście brak elektrycznego rozrusznika ale to minus zaakceptowany przy wyborze motocykla
    - dość mały zbiornik paliwa zmuszający do ciągłego kontrolowania przejechanych kilometrów

  • Osiągnięcia

    146km/h wg GPS (150 coś wg licznika)

Komentarze (18)

  • 2010-12-09 15:41:31

    Piękny motocykl;) pozdrawiam zapraszam do obejrzenia mojej 350:)

  • 2010-02-09 14:01:08

    Piekny zadbany motocykl, widac ze jest w dobrych rekach. No i musze przyznac ze piekne zdjecia, po fajnych terenach jezdzisz. Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia mojego NXa.

  • 2010-01-17 20:07:50

    Super sprzęcik bo też mam taki wiem co warty 10/10 pozdro i jak najmniej upadków

  • 2009-03-05 22:29:19

    Powiedzenie: stary ale jary idealnie tutaj pasuje ;)
    Motor zachowany w świetnym stanie,oby służył !

  • 2009-02-26 21:41:02

    _______$$_$$
    _______$___$$
    _______$___$$
    _______$ $___$$
    ________$____$$
    ________$$____$$$
    _________$$_____$$
    _________$$_____ _$$
    __________$_______$$
    ____$$$$$$$________$$
    __$$$_______________$$$$$$
    _$ $____

  • 2009-02-07 21:30:30

    SUPER ENDURASEK 10\10
    POZDRO I ZAPRASZAM DO MNIE

  • 2009-01-12 22:30:21

    żaroodporna do 650 stopni Deco Color-u tylko zanim się wygrzeje trzeba uważać z benzyną

  • 2009-01-11 23:14:38

    jakiej farby użyłeś do malowania silniczka??

  • 2008-12-10 21:58:52

    niesamowicie zachowany egzemplarz!!! gratuluję naprawde zacnego motocykla. pozdrawiam, druidek z E-A ;)

  • 2008-12-08 16:27:44

    Piękny motocykl. Przy takim użytkowaniu pewnie nigdy się nie dowie co to remont. Szerokości i niezawodności!

  • 2008-11-15 21:45:23

    nie ma to jak honda xl

  • 2008-11-07 20:35:23

    fajne moto, super utrzymana Xl 600, pozdro. zajrzyj do mnie na moja XL 250r

  • 2008-11-04 17:17:18

    Fajny sprzęt, tylko pozazdrościć:)
    Wpadnij skomentować moją maszynkę :)

  • 2008-07-23 19:59:31

    Maszyna nic dodac, niu ując, poprostu piękna, zapraszma do mnie

  • 2008-07-19 00:40:30

    Świetne moto o dobrej mocy :D Pozdrawiam i zapraszam do skomentowania mojego moto ;p

  • 2008-07-16 00:02:17

    Nie wszystkie marzenia się spełniają... :)

    Podczas przeglądu przed sezonem rozbierałem ten gaźnik i zauważyłem że w bardzo prosty sposób można zrobić żeby pracowała tylko jedna przepustnica, nie powinno to nieść żadny

  • 2008-07-10 17:38:48

    Tyle co simson to nigdy nie będzie palić bo ma podwójny mechaniczny gaźnik, przy lekkim odkręceniu gazu silnik dostaje paliwo tylko z jednej co daje nie wielkie zużycie
    ale po mocniejszym odkręceniu gazu otwiera się dr

  • 2008-06-08 17:01:00

    Ładniutka XL-ka Jak już taki sprzęt się zakupi to nie warto go sprzedawać. Spalanie 4 litry udało mi się uzyskać przy bardzo łagodnym traktowaniu gazu ("szarpało" ). Pozdrawiam

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Rex RS 450
  • Volkswagen Golf
  • CZ 175/487
  • Simson S51 Enduro
  • Seat Toledo
  • Chrysler LeBaron

Co robią kierowcy na PJ