facebook
System PJ
to 129 372 pojazdów na 669 377 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Honda VTR 1000 2002r

Oglądano już 4803 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Honda VTR 1000 »
  • Rocznik

    2002 r.

  • Właściciel

    McBolek

  • Kategoria

    Sportowe

  • Lokalizacja

    Chrzanów

  • Pojemność

    1000 cm3

  • Moc

    110 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    3.20 s

  • Opis

    Jeden z moich motorków- Honda Firestorm.
    Bardzo solidny, wygodny i duuuuży motorek.
    Kupiłem go sobie na poprawę humoru w urodziny- mimo iż kupiłem go przysłowiowo ''a tak z dupy'' to okazał się doskonałym zakupem.

  • Tuning

    Wybebeszone wydechy, żelowy akumulator

  • Silnik

    Solidny vtwin, cylindry pod kątem 90 stopni, dwa gaźniki- konstrukcja jak to Honda czyli możliwie prosto i bez technicznych fajerwerków przez co jedyne o czym musimy pamiętać to paliwo a reszta bezobsługowa.
    Wbrew powszechnej opinii na temat VTR wcale nie pali hektolitrów paliwa, owszem przy spokojnej jeździe pije 1-2 litrów więcej niż czterocylindrowa wtryskowa 600ka ale jeśli chce się jeździć na sprzęcie z jajami to niestety trzeba się z tym liczyć. W trasie przy prędkościach >140 pali tyle samo co Hornet 600 więc nie ma się o co spinać.
    Jedyne co przy nim się robi to wymieniamy olej i lejemy paliwo- to je Honda tu się nie zagląda.

  • Zawieszenie

    Przedni widelec mimo regulacji mógł by być grubszy.

  • Car Audio

    dwie przelotowe armaty:)

  • Pamiętna podróż/przygoda

    w zasadzie jak dobrze się odkręci to nawet z 3 można ją postawić na koło więc każda podróż jest pamiętna. Zasadniczo trzeba się bardzo pilnować gdy jest mokro ponieważ łatwo można się przejechać zarówno przy przyśpieszaniu jak i przy odpuszczaniu gazu.

    Ostatnio objechałem Tatry, przeszło 550km na strzał, spalanie 5.5l/100 a zarówno Zakopianka jak i autostrada na Żylinę kipiała salwą z wydechów więc nawet do równych 5l jest opcja zejść.
    Elastyczność silnika to naprawdę piękna sprawa- sporadycznie zarządzam redukcję na 5 bieg ale tylko w ostateczności.

  • Perspektywy

    Może jakieś carbonowe wydechy... może.

  • Plusy i minusy pojazdu

    +dźwięk
    +dźwięk
    +dźwięk
    +dźwięk
    +spalanie przy dużych prędkościach
    +wygodna na dłuższe trasy
    +moc silnika (w zasadzie jeśli mamy już 3tys obrotów to nie ma znaczenia z którego biegu zabieramy się za tryb znikania)

    -Przednie zawieszenie
    -kiepskie dozowanie siły hamowania
    -spalanie w mieście
    -wydechy poprowadzone są minimalnie za blisko setów przez co potrafią się przytopić buciki.
    -osobiście utrzymuję wersję że nie jest to ścigacz, składacz, zabijaka tylko sprzęt do nieco szybszej turystyki i dlatego przydało by się minimalnie szersze siodło od strony zbiornika paliwa ponieważ po 2 godzinach jazdy dają o sobie znać uda- wiem że to nie Goldwing ale jeśli mam napisać minusy VTR'ki to muszę się postarać i przyczepiać się do szczegółów bo poważnych minusów nie ma:)

  • Osiągnięcia

    około 270 oczywiście na niemieckiej autostradzie
    6,5l/100km
    12l/100km

  • Marzę o...

    Dutce 1198

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Honda NSR 125
  • Nissan Primera
  • Ford Windstar
  • Romet Ogar 200
  • Peugeot Buxy
  • Romet Komar

Co robią kierowcy na PJ