Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2002 r.
Chrzanów
1000 cm3
110 KM
3.20 s
Jeden z moich motorków- Honda Firestorm.
Bardzo solidny, wygodny i duuuuży motorek.
Kupiłem go sobie na poprawę humoru w urodziny- mimo iż kupiłem go przysłowiowo ''a tak z dupy'' to okazał się doskonałym zakupem.
Wybebeszone wydechy, żelowy akumulator
Solidny vtwin, cylindry pod kątem 90 stopni, dwa gaźniki- konstrukcja jak to Honda czyli możliwie prosto i bez technicznych fajerwerków przez co jedyne o czym musimy pamiętać to paliwo a reszta bezobsługowa.
Wbrew powszechnej opinii na temat VTR wcale nie pali hektolitrów paliwa, owszem przy spokojnej jeździe pije 1-2 litrów więcej niż czterocylindrowa wtryskowa 600ka ale jeśli chce się jeździć na sprzęcie z jajami to niestety trzeba się z tym liczyć. W trasie przy prędkościach >140 pali tyle samo co Hornet 600 więc nie ma się o co spinać.
Jedyne co przy nim się robi to wymieniamy olej i lejemy paliwo- to je Honda tu się nie zagląda.
Przedni widelec mimo regulacji mógł by być grubszy.
dwie przelotowe armaty:)
w zasadzie jak dobrze się odkręci to nawet z 3 można ją postawić na koło więc każda podróż jest pamiętna. Zasadniczo trzeba się bardzo pilnować gdy jest mokro ponieważ łatwo można się przejechać zarówno przy przyśpieszaniu jak i przy odpuszczaniu gazu.
Ostatnio objechałem Tatry, przeszło 550km na strzał, spalanie 5.5l/100 a zarówno Zakopianka jak i autostrada na Żylinę kipiała salwą z wydechów więc nawet do równych 5l jest opcja zejść.
Elastyczność silnika to naprawdę piękna sprawa- sporadycznie zarządzam redukcję na 5 bieg ale tylko w ostateczności.
Może jakieś carbonowe wydechy... może.
+dźwięk
+dźwięk
+dźwięk
+dźwięk
+spalanie przy dużych prędkościach
+wygodna na dłuższe trasy
+moc silnika (w zasadzie jeśli mamy już 3tys obrotów to nie ma znaczenia z którego biegu zabieramy się za tryb znikania)
-Przednie zawieszenie
-kiepskie dozowanie siły hamowania
-spalanie w mieście
-wydechy poprowadzone są minimalnie za blisko setów przez co potrafią się przytopić buciki.
-osobiście utrzymuję wersję że nie jest to ścigacz, składacz, zabijaka tylko sprzęt do nieco szybszej turystyki i dlatego przydało by się minimalnie szersze siodło od strony zbiornika paliwa ponieważ po 2 godzinach jazdy dają o sobie znać uda- wiem że to nie Goldwing ale jeśli mam napisać minusy VTR'ki to muszę się postarać i przyczepiać się do szczegółów bo poważnych minusów nie ma:)
około 270 oczywiście na niemieckiej autostradzie
6,5l/100km
12l/100km
Dutce 1198