Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2012 r.
Tomaszów Mazowiecki
250 cm3
19 KM
12.00 s
Dokupiony obrotomierz i voltomierz.
Zdjęte blokady.
Wybebeszone tłumiki.
Dokupione frędzle na manetki.
Kupione skórkowe osłonki z frędzlami na kufry.
Dokupiony kufer centralny mocowany do oparcia plecaczka.
Na odkręcające się śrubki polecam klej do stali i amelinium :D
Na wycieranie się lub pękanie chromu polecam lakier bezbarwny do karoserii odporny na wysokie temperatury.
Po 400 km od wyjechania z salonu zaczął się rozciągać łańcuch... polecam pozwolić mu się rozciągnąć maxymalnie a potem go skrócić i nie szarżować zbytnio bo może strzelić, tak więc po skróceniu łańcucha można pojeździć jeszcze trochę lecz polecam zakup nowego, mocniejszego tzw golda, koszt to ok 200 zł.
4 czerwone diody efektownie oświetlające lekko silnik od góry.
Silnik 2 cylindrowy 4 suwowy, chłodzony powietrzem produkowany na licencji Hondy.
Skóra.
Seryjne, miękkie, bardzo wygodne.
Nie ma i nie będzie prócz iPoda na uszach.
Każda :D
Zmienić lusterka na ładniejsze i może podświetlane.
+ Duży
+ Wygodny
+ Jak dla jednej osoby to bardzo pakowny na zloty, w miejscu pasażera pakujemy plecak + do tego są zamontowane kufry, centralny i 2 boczne.
+ Dość zrywny
+ Szyba ochronna
+ Diodowy wskaźnik poziomu paliwa
+ Obrotomierz (Musiałem dokupić)
+ Voltomierz (Musiałem dokupić)
- Nie nadaje się do jazdy we 2 osoby na dłuższe trasy ze względu na słaby silnik oraz ładowność do 150 kg.
- Trzeba uważać na uszczelki w plastikowych kufrach bo można je łatwo uszkodzić czego efektem jest nieszczelny kuferek.
- Czasami dłużej trzeba przytrzymać starter gdy jest zimny ale to chyba w każdym motorze tak jest.
- Troszkę ciężki jak na tą pojemność.
- Blokady
- Łatwo utopić gaźniki więc trzeba uważać jeżdżąc po kałużach
- Brak 6 biegu :D
Równo 160 km/h po dobrym dotarciu i zdjęciu blokad oraz wybebeszeniu tłumików :)
Suzuki Intruder