+ Nieduży koszt części w naprawie po szlifie .
+ Tanie części i łatwa dostępność.
+ Prosta konstrukcja łatwa do samodzielnych napraw
+ bez awaryjny
+ Małe spalanie
+ Dobre osiągi jak na tak mały silnik
+ Dobrze prowadzi się z pasażerką
+ Spore zainteresowanie zakupem (chętni są, woli nie mam)
+ Wygodne podstopia
+ Standardowo ochrona nóg (Gmole)
+ Zamykane na kluczyk kufry w standardzie (pomocne)
+ Dobra jakość wykonania ,nigdy nie odkręcały mi się śrubki( to absurd wyssany z palca)
+ Zwraca na siebie uwagę i robi wrażenie na postronnych osobach.
- Kiepska jakość chromów ( Trzeba dbać, woski ,pasty)
- Brak centralnej stopki
- Drgania na podstopjach przy jednostajnej szybkiej jeździe (do przeżycia)
- Oryginalne opony kiepskie na deszcz i na sfrezowany asfalt
- Niewystarczająca izolacja tłumików
- Kiepsko widoczna kontrolka włączonych kierunków za dnia
- Niektóre detale niesolidnie wykonane(proste do poprawienia )
- Stara konstrukcja ( ale w swojej prostocie ,to chyba zaleta dla Grzebków )
- odkręcające się śrubki
odpalanie na ssaniu
wibracje
wybijający się czasem 1 bieg / chyba za rzadki olej ? /
urwało się cięgno zmiany biegów
wytłukły się tulejki zabieraka tylniego koła-koło nie nadaje się do jazdy tylko do remontu
+ Duży
+ Wygodny
+ Jak dla jednej osoby to bardzo pakowny na zloty, w miejscu pasażera pakujemy plecak + do tego są zamontowane kufry, centralny i 2 boczne.
+ Dość zrywny
+ Szyba ochronna
+ Diodowy wskaźnik poziomu paliwa
+ Obrotomierz (Musiałem dokupić)
+ Voltomierz (Musiałem dokupić)
- Nie nadaje się do jazdy we 2 osoby na dłuższe trasy ze względu na słaby silnik oraz ładowność do 150 kg.
- Trzeba uważać na uszczelki w plastikowych kufrach bo można je łatwo uszkodzić czego efektem jest nieszczelny kuferek.
- Czasami dłużej trzeba przytrzymać starter gdy jest zimny ale to chyba w każdym motorze tak jest.
- Troszkę ciężki jak na tą pojemność.
- Blokady
- Łatwo utopić gaźniki więc trzeba uważać jeżdżąc po kałużach
- Brak 6 biegu :D
Romet R-250
+ Nieduży koszt części w naprawie po szlifie .
+ Tanie części i łatwa dostępność.
+ Prosta konstrukcja łatwa do samodzielnych napraw
+ bez awaryjny
+ Małe spalanie
+ Dobre osiągi jak na tak mały silnik
+ Dobrze prowadzi się z pasażerką
+ Spore zainteresowanie zakupem (chętni są, woli nie mam)
+ Wygodne podstopia
+ Standardowo ochrona nóg (Gmole)
+ Zamykane na kluczyk kufry w standardzie (pomocne)
+ Dobra jakość wykonania ,nigdy nie odkręcały mi się śrubki( to absurd wyssany z palca)
+ Zwraca na siebie uwagę i robi wrażenie na postronnych osobach.
- Kiepska jakość chromów ( Trzeba dbać, woski ,pasty)
- Brak centralnej stopki
- Drgania na podstopjach przy jednostajnej szybkiej jeździe (do przeżycia)
- Oryginalne opony kiepskie na deszcz i na sfrezowany asfalt
- Niewystarczająca izolacja tłumików
- Kiepsko widoczna kontrolka włączonych kierunków za dnia
- Niektóre detale niesolidnie wykonane(proste do poprawienia )
- Stara konstrukcja ( ale w swojej prostocie ,to chyba zaleta dla Grzebków )
Romet R-250
+ ekinomiczny
tania eksplatacja
- odkręcające się śrubki
odpalanie na ssaniu
wibracje
wybijający się czasem 1 bieg / chyba za rzadki olej ? /
urwało się cięgno zmiany biegów
wytłukły się tulejki zabieraka tylniego koła-koło nie nadaje się do jazdy tylko do remontu
Romet R-250
+ Duży
+ Wygodny
+ Jak dla jednej osoby to bardzo pakowny na zloty, w miejscu pasażera pakujemy plecak + do tego są zamontowane kufry, centralny i 2 boczne.
+ Dość zrywny
+ Szyba ochronna
+ Diodowy wskaźnik poziomu paliwa
+ Obrotomierz (Musiałem dokupić)
+ Voltomierz (Musiałem dokupić)
- Nie nadaje się do jazdy we 2 osoby na dłuższe trasy ze względu na słaby silnik oraz ładowność do 150 kg.
- Trzeba uważać na uszczelki w plastikowych kufrach bo można je łatwo uszkodzić czego efektem jest nieszczelny kuferek.
- Czasami dłużej trzeba przytrzymać starter gdy jest zimny ale to chyba w każdym motorze tak jest.
- Troszkę ciężki jak na tą pojemność.
- Blokady
- Łatwo utopić gaźniki więc trzeba uważać jeżdżąc po kałużach
- Brak 6 biegu :D
Romet R-250
Plusy:
-mało pali
-wygodny w długie trasy
-\\\\\\\\\\\\\\\"nowy\\\\\\\\\\\\\\\"
-niska cena zakupu
Minusy:
-czasami odczuwalny brak mocy
-odkręcające się śruby przez pierwsze 600km
-niska jakość chromów
Romet R-250
+cena
+wygląd
+bezawaryjność
+ekonomia (spalanie)
+zrywna maszynka
Minusy:
- drgania przy wyższych obrotach silnika
Romet R-250
+ taniocha
- wibracje od 80 km/h
Romet R-250
+ w końcu Romet:D
+ dosyć wygodny
-Wszystkie spawy i zgrzewy zaczynaja puszczać
-łańcuch naciąga sie ja z rowera...
-problemy z rozruchem jak jest zimny..
Romet R-250
+wygląd
+wiek
+chrom
-niestety to tylko 250cm3