Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1991 r.
Gdańsk
1272 cm3
58 KM
96 Nm
18.00 s
Wartburg Tasiemca, kupiony z przeznaczeniem niestety złomowym po wymontowaniu paru gratów. Skasowany dnia 20.02.2010.
Maska i tylna klapa ROST. Urwany tłumik. Przednie opony a'la Slick.
4-cylindrowy, rzędowy czterosuw chłodzony cieczą, ustawiony poprzecznie z przodu. Kadłub żeliwny. Wał korbowy na 5 łożyskach. Wałek rozrządu w głowicy, napędzany paskiem zębatym, popychacze hydrauliczne. Pojemność skokowa 1272 cm3. Moc maksymalna 43 kW (58 KM). Moment obrotowy maksymalny 96 Nm przy 3300 obr./min. Stopień sprężania 9,5:1. Napęd przedni, skrzynia 4-biegowa manualna.
Mega zniszczone.
Przód :
Niezależne na podwójnych wachaczach poprzecznych ze sprężynami śrubowymi oraz amortzatorami teleskopowymi.
Tył :
Niezależne na pojedynczych wachaczach skośnych ze sprężynami śrubowymi oraz amortzatorami teleskopowymi.
Nie ma ;)
Jazda próbna, i kontrola policyjna. "Czy to Pan jest pijany, czy wóz ma takie luzy?!"
Perspoektyw brak. Poszedł do huty.
Na plus? Napewno to, że to Wartburg.
Trochę części :D
Szczęściu...
Z wierchu nie wygląda tragicznie widziałem dużo gorsze trupy Wartburga. Ale ruda pewnie go mocno dopadła od spodu.Szkoda bo to fajne autka i ten ich dźwięk.Zapraszam do mnie.Pozdrawiam!