Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1989 r.
Gdańsk
1272 cm3
58 KM
96 Nm
0.00 s
Autko było przeznaczone na części i skończyło w hucie.
Czerwone felgi i nalepki. Jee... ;)
4-cylindrowy, rzędowy czterosuw chłodzony cieczą, ustawiony poprzecznie z przodu. Kadłub żeliwny. Wał korbowy na 5 łożyskach. Wałek rozrządu w głowicy, napędzany paskiem zębatym, popychacze hydrauliczne. Pojemność skokowa 1272 cm3. Moc maksymalna 43 kW (58 KM). Moment obrotowy maksymalny 96 Nm przy 3300 obr./min. Stopień sprężania 9,5:1. Napęd przedni, skrzynia 4-biegowa manualna.
Pięciomiejscowe, w całkiem niezłym stanie ;)
Lewy wahacz się złamał temu Wartburgu ;)
Radio ELTA i 2 głośniki TONSIL. Nie wiem czy działa ;)
Lawetą po zakrętach ;)
Już brak. Auto rozebrane.
+ Magazyn części
+ Nowy wydech
+ Bardzo religijny ;)
Trochę części z niego pozyskałem. Już nie istnieje.
Szczęściu...
super jest ten warczyburg ;) sam lubilem chodowac pod blokiem korozje na starym trupie ;) uwazam ze takie samochody maja swoja dusze charakter i historie :)
fajna tapicera na tyle u mnie takiej nie ma szacun...:)
oj oj oj. masakra!!! wzbc pozdrawia:)
Szakoda takiego klasyka na rozbiórkę odnów go pozdrawiam i zapraszam dpo skomentowania moich pojazdów