Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1998 r.
Gdańsk
2435 cm3
193 KM
270 Nm
7.80 s
Volvo C70 Coupe
2,4 turbina 20V DOHC
silnik 5 cylindrów rzędowych
moc 142kW/193KM
moment obrotowy 270Nm/5100obr/min
poj. baku 70l.
napęd na przednią oś
hamulce ABS tarczowe tył/przód wentylowane 280mm
waga 1500 kg
szerokość 1820 mm
długość 4720 mm
wysokość 1820 mm
rozstaw osi 2660 mm
koła, opony 17" 225x50x17 lato
koła, opony 16" 205x55x16 zima
poj. bagażnika 403l.
Standardowy jedynie kupione nowe alufelgi 17" Aez na zdjęciach
Benzyna
Poj. 2435cm3
2,4 20V 5cylidrowy rzędowy+turbina
Moc 142kW/193KM
Moment obrotowy: 270Nm/5100 obr/min
Max prędkość (moja) 235km/h
Przyśpieszenie 0-100 km/h 7,8s
spalanie:
- maiasto 13-14l.
- mieszne 11,5l.
- trasa 8-9l.
wszystko w granicach przyzwoitości.
Silnik pracuje cicho i przyjemnie. Na wolnych obrotach jest praktycznie nie słyszalny natomiast przy gwałtownym przyspieszeniu budzi się wtedy w nim tych pięć cylindrów, które wydobywają się z silnika 20V. Wspaniale mruczy, że czasami aż się chce wyłączyć pnięknie grające nagłośnienie by posłuchac brzmienia samego serca naszego auta
Wyposażenie:
Wnętrze auta jest bogate, przestronne i wygodne. Moje C70 wzbogacone jest w takie elementy wypsażenia jak:
- automat. klimatyzacja dwustref.
- automat. regulowane fotele z trzema opjami pamięci.
- podgrzewane fotele kierowcy i pasażera (siedzisko i oparcie)
- regulacja podparcia kręgosłupa
- poduszki powietrzne
- system kontroli trakcji TRACS
- funkcja ECON (jazda ekonomiczna)
- funkcję SPORT(zakres jazdy sport)
- funkcję WINTER(zakres jazdy zimą)
- skurzana tapicerka
- oryginalny sprzęt Audio Volvo z odtwarzaczem CDx3 + 9 głośników
- elektr. sterowane szyby
- elektr. sterowany szyberdach
- elektr. i podgrzewane lusterka
- regulowana kierownica w2 płaszcz
- komputer pokładowy
- tempomat
- automatyczna skrzynia biegów
- podłokietnik kirowcy i w tylnym siedzeniu z przelotem na narty
- centralny zamek
- halogeny
Zawieszenie. O tym można napisać tak. Na polskich drogach nie ma takiego auta osobowego co by nie dało się znać dla naszego zawieszenia, dopiero drogi zachodnie dają odczucie przyjemności z jazdy. Osobiście nic jeszcze nie wymieniałem ale już coś czuję niestety że po zimie należy przejrzeć zawieszenie i obawiam się że będę musiał coś wymienić, bo jakieś lekkie stuki gdzieś dochodzą :( to niestety czaka każdego z nas :(((
Dolby Soround Pro Logic. Nagłośnienie w tym aucie jest tak wyśmienite że nie zdecydowałbym się nigdy zmieniać na coś lepszego! Jestem naprawdę wybredny jeśli chodzi o czystość i jakość brzmienia sprzętu że ośmielę się powiedzieć że nawet wybredny audiofil byłby naprawdę zachwycony. Moje C 70 posiada oryginalny Volvo odtwarzacz SC 900 ze oryginalną zmieniarką CD na 3 płyty. Posiadam 8 oryginalnych Volvo głośników + 1 centralny w sumie 9 rewelacyjnie brzmiących głośniczków. Kupując go też myślałem o zmianie nagłośnienia, ale w powrocie do domu jak włączyłem sprzęt to byłem u schyłku odpłynięcia rozkoszy!!!
Byłem naprawdę bardzo bardzo miło zaskoczony brzmieniem tego sprzętu. Po włączeniu jakiejkolwiek koncertowej płyty CD uwierzcie mi że oddaje naprawdę wiarygodne odczucie owej muzyki!!! Na ten temat mógłbym pisać jeszcze wiele ale to i tak nie odda tego do puki nie przekonacie się o tym osobiście i jak macie kogoś kto ma Volvo z pełnym nagłośnieniem oczywiście mam na myśli centralny głośnik który w tym wszystkim naprawdę rozdaje karty, to wsiądźcie i spróbujecie później wyjść... Nie chce się!!! Mówię tu do tych którzy naprawdę kochają muzykę i potrafią się nią delektować choć i laik nie wysiądzie obojętny ;))) POLECAM NAPRAWDĘ WARTO!!!
Byłem nim we Włoszech w ciągu 10 dni zrobiłem 4500 tys/km i autko sprawiło się bez żadnego zarzutu choć jeździło w różnych warunkach górzystych i deszczowych. Zajechałem w Dolomity dokładnie do Cortiny d' Ampezzo, nad morze Adriatyckie, byłem również w Veronie, Venecji no i jednym z głównych celów było Manarello. W tak długiej trasie auto nawet zeszło ze spalaniem - dacie wiarę do 8,0l. i tym bardziej nabrałem chęci do podróżowania nim i napewno jeszcze nie raz mam nadzieję nim poajdę w niezapomnianą podróż ;) Komfort i przyjemność z jazdy duża zaleta!!!
Narazie delktuję się jazdą :)
Na plus na pewno można dodac to że jest to jeszcze prawdziwa solidna szwedzka produkjca i to odczuwa się podczas jazdy i bezpieczeństwo, które zapewniają sprawdzone systemy Volvo i naprawdę duża bryła i jakim jest C70 jedno z większych Coupe. Posiada bardzo bogate wyposarzenie, wszystko co było dostępne na owe czasy oprócz navigacji i kilku nowinek techniczych, które miały miejsce w późniejszym czasie.
Plusy:
+ przyśpieszenie
+ komfort jazdy
+elastyczność skrzyni automatycznej
+ elastyczny, rewelacyjny silnik
+ nagłośnienie auta i sprzęt audio
+ naprawdę duża przestrzeń auta
+ bardzo pojemy bagażnik ponad 400l
Minusy:
- spalanie (ale bez przesady)
- b. słaba skrętność, zwrotność
- b. niewygodne wsiadanie z tyłu
- dość słaba widoczność do tyłu
- troszeczkę zbyt twarde zawiesznie
Przejechałem nim prawie 5000 km w ciągu 10 dni bez żadnych ale to żadnych kłototów. Jedyne co robiłem to tankowanie paliwa :)
To się nazywa czerpać przyjemność z jazdy... wsiadasz i jedziesz...
Aston Martin DB 9 lub Audi R8 no i stare ale jare Ferrari Testarossa to było by tyle jeśli chodzi o marzenia. Natomiast bardziej realnie to Jaguar XF, nowe Volvo S80 2006 - .... i ostatnio poraża mnie Mercedes CL 500 1999-2005 (Chyba pokochałem limuzyny coupe...??? :))) Oprócz tego znalazło by się jeszcze kilka miłych modeli ;)))
autko Ok - jasna tapicerka do mnie nie przemawia - wolalbym czarna POZDRO
Piekne Volvo :)
Pozdrawiam :)
Zapraszam Do Mnie :)
Extra widać że właściciel nie próżnuje i dopieszcza dzięki temu rzuca się w oczy przyciągając uwagę oby tak dalej pozdrawiam i zapraszam
jedno z napiękniejszych Volvo. Czekam na więcej fotografii i opis i gratuluję wspaniałego auta, które jest kwintesencją luksusowego coupe. Pozdrawiam i witamy na PJ.