Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1990 r.
1588 cm3
80 KM
155 Nm
16.00 s
Zaprezentowany w 1987 na rok modelowy 1988, nowy model, zwany B3 (oznaczenie wewnętrzne Typ 35i), miał nadwozie typu sedan lub kombi. Nowością było poprzeczne umieszczenie silnika.
W samochodzie w którym wszystko ma być jako "ori" nie istenieje pojęcie tuningu...Passat B3 to moim zdaniem nie jest auto do tuningu.
W wymienionym modelu Passat B3 pod maską znajdziemy turbodoładowany wysokoprężny silnik Diesla o pojemności 1533ccm o mocy 80koni mechanicznym przy prędkości obrotowej 4500obr/min
Spalanie jest kwestią do ustalenia.Tryb mieszany to napewno okolice 6 - 6,3l /100km.Podczas jazdy tylko w mieście spalanie wzrasta o ok. 0.5litra/100km zaś korzystając z samochodu wyłącznie po trasie potrafi zejść z spalaniem poniżej 6litrów ON/100km.
Silnik jak na swój wiek trzyma sie w mocno zadowalającym stanie.Niewielkie przedmuchy można zaobserwować na korku wlewu oleju.Pozbyć się ich można przez wymianę uszczelniaczy zaworowych co też niedługo uczynię.
-standardowe.Bez planów gleby.Samochód ma być seryjny...taki jest mój zamysł
-za krótko jest ze mną by taka była...
-letni Ogólnopolski Zlot Miłośników VW Passata
PLUSY
-oszczędna i w miare zwinna jednostka napędowa
-wnętrze wygodnie i oferujące dużo miejsca zarówno dla kierowcy jak i pasażera
-szyberdach
-dzielona tylna kanapa
-duuuży bagaznik
MINUSY
-dosyć sztywne zawieszenie dosyć dziwnie pokonujące poprzecznie nierówności jezdni
-słaba żywotnośc klamek zewnętrznych pojazdu
-za krótko jest ze mną by takie były...
-dużych 18-calowych felgach aluminiowych Mak Variante `18 wraz z niskoprofilowymi oponami Goodyear Eagle :D...marzenia się spełniają :)
-przyciemnianych szybach :)
Spoko pasek zaprazszam do siebie...