Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1986 r.
Szubin CNA
1600 cm3
80 KM
13.00 s
Jetta mk2 silnik o oznaczeniu JR z turbiną Garett T3 ,autko wygodne, i jak większość aut z lat 80 auto z duszą:)
niewielkie zmiany są, ale nadal w trakcie prac
Turbo Diesel, JR z pompa z LDA, i turbina Garetta o oznaczeniu T3 . zwiększone ciśnienie na turbinie do 1.1 bara oraz spiłowana o połowę podkładka w LDA(maniacy starych TD wiedzą o co biega)
seryjne, kubełki i kiera z GTI ,
miejsce na nogi jak i popielniczka i schowek podświetlone na czerwono, elektryczne szyby.czarna podsufitka i słupki,
narazie seryjne,ale będzie nisko i sztywno;)
radio PEIYING PY-3118
głośniki i tweetery przód BLAUPUNKT
głośniki w drzwiach INFINITY
tuba BLAUPUNKT serii GT
wzmacniacz VOICE KRAFT
było takich parę:)
tuning delikatny który by nie popsuł wizerunku auta,typu inne zderzaczki, w kolorze białym,fotele obszyte skórą
+rok 1986 i 100% orginał
+oszczędny
+części niedrogie i jest ich mnóstwo
+przyciąga wzrok
-zimą przy silnych mrozach odmówiła posłuszeństwa
170km/h w 5 osób i bagażnikiem pełnym piwa:)
o tym aby więcej było takich Jettuni na drogach oraz o tym aby ropa była po 1,50zł :);)
moja ile ma to niewiem bo niemierzyle, ale taki silniczek po podkręceniu podobno potrafi wykręcić nawet 100-120 kucy
Prezentuje się ładnie. Mam pytanie, ile koni ma po tych modyfikacjach.
Niezła maszyna ;)
10/10 i zapraszam do siebie ;P
Pozdrawiam i szerokości życzę!
co do 1.9 TD z trójeczki to wiem coś o tym bo mam jeszcze goferka właśnie z takim motorkiem o oznaczeniu AAZ i ktos poprostu po wieśniacku podłączył całą instalację
Fajna ta Jenny ;] Pasuje jej ta bra. Zostawiam 10/10. Szkoda, że silniczek seryjny, bez żadnych przeróbek pasuje silnik 1.9 TD od Ventyla.