Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1988 r.
Gryfice
1900 cm3
75 KM
0.00 s
Volkswagen Golf II, mam go od sierpnia 2012 roku. Kupiłem go z silnikiem 1.8 benzyna na gaźniku Pieburga, sprężynach -40, polakierowany na kolor fioletowy w 2007 roku przez poprzedniego właściciela.
Zawieszenie gwintowane TA-Technix, lampy tył czarne Hella od wersji GTI, kierunkowskazy wersja USA
Silnik 1.8 gaźnikowy był zbyt problematyczny, tym bardziej, że palił 12L/100km, w sierpniu 2013 został zastąpiony silnikiem 1.9 TD o oznaczeniu AAZ 75KM z passata B3. Planowany jest kapitalny remont:
- wymiana hydrosztosów
- panewek
- tłoków z pierścieniami
- wał korbowy od TDI
- nowe zawory
- planowanie głowicy itp.
Czeka już turbina Garrett T2 po regeneracji z Audi 80 B3 chłodzona cieczą, dłuższa skrzynia biegów, pompa wtryskowa od wersji GTD.
Planowane osiągnięcia silnika ok. 100KM
Oryginał szmaciany, planowana skórka.
TA-Technix skręcone najniżej jak się da, tzn. zapas gwintu jeszcze jest, ale podłoga tuli się do asfaltu.
Radio LG sterowane pilotem, przód 4 głośniki wysokotonowe, 2 średniotonowe Helix, tył 2 głośniki 2-drożne Magnat, bagażnik wzmacniacz no name 550w RMS, skrzynia dwugłośnikowa 300W RMS.
Nie ma osoby która by się za nim nie oglądała :D
Przeprowadzeniu kompletnego remontu bez żadnych niemiłych niespodzianek.