Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1988 r.
Suwałki
1789 cm3
90 KM
145 Nm
11.00 s
taki VW Golf Gt Special calkiem orginalny prawie ze fabryczny;) jednak do takiego stanu jak widac zajelo mi cale lato wakacje no ale udalo sie doprowadzic moim zdaniem do stanu perfekcji;) a tak poza tym nadaje sie na Youngtimera a nie na Oldtimera;)
yyy jednynie co lampy bo fabryczne nie nadawaly sie juz do jazdy;)
po wymianie usczelki pod glowica popychaczy olej smaruje i jedzie w bardzo dobrej kondycji, bez podtlenku propanu hehe po myciu czyszczeniu, ustawieniu wszystkiego chodzi jak zlotko;)
ufff troche brudu z niego wyszlo cale lato po trochu szlo;) a tak to komputer MFA, fabryczne kubelkowe fotele, nie piszczy nie trzeszczy;)
a tu kupione z amorkami FK czerwonymi springami, amorki chyba tak mi sie wydaje -40/-40 lecz nie jestem pewny tyl regulowane plytkowe, jazda jest nie samowita, czasem sie podroby przewracaja;) kapcie przod 185/55, tyl 195/50. jazda po zakretach wrecz az adrenalina wskakuje hehe
seryjne przod deska 2 drzwi i tyl razem 6;) bedzie o takich samych rozmiarach w te same miejsca dla ulepszenia;) radyjko jest, w bagazniku cos malego tez jest tak dla ciut lepszego efektu;)
no pochwale sie po tym wszuystkim te 180km/h jeszcze potrafi;)
utrzymaniu go w takim stanie;)
wszystko na plus!
moze jedynie spalanie ale reszta rekompensuje frajda z jazdy;)
doprowadzenie go do takiego stanu;) widok usmiechnietej geby bezcenne;)
jesli juz VW to jakims GTI;) najbardziej to V-teczka w GTI mmm;)