Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1981 r.
1192 cm3
34 KM
87 Nm
32.00 s
Auto sprowadzone z Niemiec w 2004 roku. Pierwsza rejestracja w lutym 2011. Odrestaurowane. Do codziennego użytku.
To by była zbrodnia...
Z zapłonem iskrowym w układzie typu boxer, po jednej świecy na cylinder, czterocylindrowy, umieszczony za tylną osią. Chłodzony powietrzem za pomocą dmuchawy promieniowej. Gaźnik opadowy. Pojemność 1192cc. Moc 25kW przy 3600 obr/min.
Poprzedni właściciel lał bezołowiową, więc potrzebny był szlif głowic i wymiana wypalonych gniazd zaworowych na prawej głowicy.
Również standardowe.
Standardowe. Przednie koła zawieszone na wahaczach poprzecznych. Resorowanie za pomocą drążków skrętnych i amortyzatorów teleskopowych obustronnego działania. Z tyłu niezależne, most napędowy wahliwy i wahacze wzdłużne. Resorowanie jak z przodu.
Standardowe, 30 letnie radio.
W sumie żadnych. Jeździ jak normalny samochód. Trasy po 300km nie są żadnym problemem.
Dalsze odnawianie wnętrza. Wymiana szyb.
Plusy
Sieje generalny ferment pośród gawiedzi, gdy się pojawia.
Minusy
Podczas długiej jazdy jest nieco niewygodny. No i jazda w więcej niż 2 osoby to katorga.
Ostatnie 2500km bez żadnych problemów.
Beżowej skórze.
Kruszak33 pozdrowił kierowcę pojazdu
eugi nominował pojazd do prezentacji tygodnia